Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Moja ciężarówka»Renault Kerax 8×8

    Renault Kerax 8×8

    13 grudnia, 2013

    Wróć do wszystkich galerii

    Renault Kerax 8×8
    Bardzo wysokie zawieszenie nie ułatwia wejścia do kabiny. Dlatego w Keraksie 8×8 mamy jeszcze dodatkowy, wahliwie zamocowany stopień, który nie przeszkadza podczas terenowej jazdy.

    Renault Kerax 8×8
    W tym samochodzie wszystkie elementy podwozia i osłony są masywne. Przed przednią osią napędową widać potężny stabilizator, a wyżej pod zderzakiem wydłużoną, stalową osłonę spodu silnika i składany stopień (czy raczej szczebel) pomagający wspiąć się do szyby czołowej. I oczywiście trójdzielny zderzak zbudowany z grubej blachy stalowej.

    Klawisze sterowania rozdziałem napędu i blokadami zgrupowano w jednym miejscu na środkowej konsoli. Każdy z nich ma dodatkowy suwaczek, chroniący klawisz przed przypadkowym włączeniem. Trzeba się do tego rozwiązania chwilkę przyzwyczajać, ale ma ono sens.
    Podczas pokazów w hiszpańskim kamieniołomie podwozie Keraxa 8×8 woziło na sobie wywrotkę skonstruowaną i wyprodukowaną w polskiej firmie KH-Kipper.

    Najrozsądniejszym wyborem do ciężarówki budowlanej poruszającej się większość czasu po utwardzonych drogach są opony szosowo-terenowe – w tym przypadku marki Bridgestone.
    Ten masowiec z napędem na wszystkie koła powstał na bazie wersji militarnej, która ma o niemal metr dłuższy rozstaw osi.

    Komfortowa, dzienna kabina typu Global to rozwiązanie bardzo lubiane przez kierowców. W tej szoferce mają oni za siedzeniami bardzo dużo miejsca na sprzęt i rzeczy osobiste.

     

    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Styczeń-Luty 202

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone