Renault Kerax 8×8
- Renault Kerax 8×8
- Bardzo wysokie zawieszenie nie ułatwia wejścia do kabiny. Dlatego w Keraksie 8×8 mamy jeszcze dodatkowy, wahliwie zamocowany stopień, który nie przeszkadza podczas terenowej jazdy.
- Renault Kerax 8×8
- W tym samochodzie wszystkie elementy podwozia i osłony są masywne. Przed przednią osią napędową widać potężny stabilizator, a wyżej pod zderzakiem wydłużoną, stalową osłonę spodu silnika i składany stopień (czy raczej szczebel) pomagający wspiąć się do szyby czołowej. I oczywiście trójdzielny zderzak zbudowany z grubej blachy stalowej.
- Klawisze sterowania rozdziałem napędu i blokadami zgrupowano w jednym miejscu na środkowej konsoli. Każdy z nich ma dodatkowy suwaczek, chroniący klawisz przed przypadkowym włączeniem. Trzeba się do tego rozwiązania chwilkę przyzwyczajać, ale ma ono sens.
- Podczas pokazów w hiszpańskim kamieniołomie podwozie Keraxa 8×8 woziło na sobie wywrotkę skonstruowaną i wyprodukowaną w polskiej firmie KH-Kipper.
- Najrozsądniejszym wyborem do ciężarówki budowlanej poruszającej się większość czasu po utwardzonych drogach są opony szosowo-terenowe – w tym przypadku marki Bridgestone.
- Ten masowiec z napędem na wszystkie koła powstał na bazie wersji militarnej, która ma o niemal metr dłuższy rozstaw osi.
- Komfortowa, dzienna kabina typu Global to rozwiązanie bardzo lubiane przez kierowców. W tej szoferce mają oni za siedzeniami bardzo dużo miejsca na sprzęt i rzeczy osobiste.
Udostępnij :