Zabrakło czasu na zabezpieczenie ładunku! „Ciężkie” potrafi się samo przesunąć!
Inspektorzy ITD z Leszna prowadzili kontrole na drodze krajowej numer 32, w miejscowości Granowo, skierowane między […]

Centrum rozwiązania stanowi wystandaryzowana naczepa kurtynowa EVO, która zaprojektowana została z myślą o maksymalnej funkcjonalności i efektywności. Jej uzupełnieniem jest cyfrowa platforma e-commerce, dzięki której cały proces zakupu – od konfiguracji, przez leasing, po podpisanie umowy – może odbyć się w całości online, z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie.
EVO to także dostęp do pakietu usług wspierających eksploatację pojazdu. Są to rozszerzona gwarancja, zdalna diagnostyka oraz dostępność części 24/7. – Stworzyliśmy ekosystem, który integruje to, co najważniejsze: pojazd, zakupy, finansowanie i opiekę posprzedażową w jedno proste i szybkie doświadczenie. Tak jak użytkownik smartfona oczekuje płynności, spójności i dostępności – tak samo działa Wielton EVO. To przemyślana, ustrukturyzowana paleta usług transportowych nowej generacji. Ponadto, dzięki standaryzacji i automatyzacji produkcji możemy w krótkim czasie dostarczyć wysokiej jakości pojazd, który jednocześnie jest bardzo korzystny cenowo. Jestem bardzo dumny mogąc w końcu przedstawić efekty naszej wielomiesięcznej, ciężkiej pracy – mówi Paweł Szataniak, prezes zarządu Grupy Wielton.

Naczepę kurtynową Wielton EVO zaprojektowano z myślą o standaryzacji– bez kompromisów w zakresie jakości. Solidna stalowa rama zabezpieczona w procesie malowania kataforetycznego, lekkie aluminiowe komponenty oraz certyfikat XL z dodatkiem do przewozu napojów, to tylko część funkcjonalności dostępnych już od 21.990 euro netto.
Przewoźnicy mogą również rozbudować naczepę o dostępne akcesoria, tworząc rozwiązanie dopasowane do konkretnych potrzeb operacyjnych. Wielton Evo to nie tylko produkt, ale cała filozofia podejścia do transportu – w której standaryzacja nie oznacza ograniczenia, lecz optymalizację; a cyfryzacja – wygodę, szybkość i większą kontrolę. – EVO to oszczędność, ale też jakość i dostęp do inteligentnych narzędzi bez dodatkowego wysiłku – w jednym miejscu i od ręki. To nasz krok w stronę nowoczesnego, zautomatyzowanego transportu dostępnego dla każdego przewoźnika – podsumowuje Karol Kostrzewa, dyrektor zarządzający Wielton EVO.
(s), fot. Wielton
Inspektorzy ITD z Leszna prowadzili kontrole na drodze krajowej numer 32, w miejscowości Granowo, skierowane między […]
Koszty opłat drogowych w transporcie w przeliczeniu na kilometr zaczynają być porównywalne, a niekiedy nawet i […]
Samochód ciężarowy miał pękniętą przednią szybę, a naczepa nie miała ważnego okresowego badania technicznego. Litewski zestaw […]











