Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » WIELTON: 150 szytych na miarę naczep do przewozu stali dla firmy Regesta

    WIELTON: 150 szytych na miarę naczep do przewozu stali dla firmy Regesta

    24 sierpnia, 2021
    Aktualności, Naczepy, Rynek

    Firma Regesta S.A. od ponad 26 lat świadcząca usługi z zakresu transportu samochodowego oraz spedycji krajowej i międzynarodowej, po raz kolejny zaufała Wieltonowi w zakresie dostarczenia naczep.

    WIELTON, 150 szytych na miarę naczep do przewozu stali dla firmy Regesta, Ciężarówki i Logistyka

    Tym razem kontrakt dotyczył pojazdów dostosowanych do wymagań Regesty specjalizującej się w przewozie stali w kręgach. Jeszcze w 2021 roku flotę jej naczep uzupełni 150 lekkich naczep Coil Master Strong Light marki Wielton.

    Pojazdy te stanowią rozwiązanie szyte na miarę, będące odpowiedzią wieluńskiego producenta na konkretne potrzeby długoletniego klienta. Wielton specjalizuje się w tworzeniu wysoko spersonalizowanych pojazdów.

    Nowa naczepa z muldą – Coil Master Strong Light – to pojazd specjalnie zaprojektowany i wyprodukowany przez Wielton na zamówienie firmy Regesta. Ten specjalistyczny pojazd jest przeznaczony głównie do transportu stali w kręgach. Jednak chcąc nadać naczepie uniwersalny charakter, umożliwiający opłacalny transport także innych towarów, zredukowano jej masę o prawie 500 kg, zachowując przy tym wymaganą przez zamawiającego klienta długość muldy powyżej 9 metrów.

    WIELTON, 150 szytych na miarę naczep do przewozu stali dla firmy Regesta, Ciężarówki i Logistyka

    WIELTON, 150 szytych na miarę naczep do przewozu stali dla firmy Regesta, Ciężarówki i Logistyka

    Chcąc nadać naczepie uniwersalny charakter, umożliwiający opłacalny transport nie tylko staliw zwojach, ale i towarów spaletyzowanych, zredukowano jej masę o prawie 500 kg, zachowując przy tym wymaganą przez zamawiającego długość muldy powyżej 9 metrów.

    Model wciąż posiada silną i wytrzymałą konstrukcję, ale jednocześnie jest sporo lżejszy od standardowej naczepy kurtynowej typu rynna. – Firma Regesta, z którą z sukcesami współpracujemy od ponad 20 lat, zgłosiła się do nas z konkretnym zadaniem. Nasz partner w biznesie poszukiwał uniwersalnej naczepy, która będzie przystosowana do transportu kręgów stali, ale jednocześnie jej niska masa będzie umożliwiała opłacalny transport także innych towarów. Nie boimy się w Wieltonie wyzwań i chętnie podejmujemy się realizacji niestandardowych rozwiązań w pełni dopasowanych do wymagań naszych klientów. Tak było i tym razem. Naszą odpowiedź na potrzeby Regesty stanowi nowy Coil Master Strong Light, czyli naczepa specjalnie zaprojektowana i wyprodukowana przez Wielton. To unikalny produkt, który po drobnych modyfikacjach trafi także to produkcji seryjnej – opisuje Piotr Agata, Senior Product Manager Wielton S.A.

    Regesta S.A. od 26 lat świadczy profesjonalne usługi z zakresu transportu samochodowego towarów oraz spedycji krajowej i międzynarodowej. Specjalizuje się w transporcie stali w kręgach, a sporą część jej klientów stanowią firmy produkcyjne i handlowe z branży stalowej i motoryzacyjnej. Wysoka jakość świadczonych przez firmę usług znalazły uznanie także wśród przedsiębiorstw związanych z przemysłem drzewnym, budowlanym i papierniczym. Firma wybiera tylko sprawdzonych producentów samochodów ciężarowych i naczep.

    Z tego powodu od ponad 20 lat współpracuje na partnerskich zasadach z firmą Wielton. W tym czasie jej tabor wzbogaciło przeszło 1100 pojazdów wyprodukowanych w Wieluniu, głównie naczep kurtynowych typu coil-mulda. –  Cieszymy się, że współpracujemy z takim partnerem jak Wielton, na którym możemy niezmiennie, od ponad 20 lat, polegać. Doceniamy, że wieluński producent jest otwarty na poszukiwanie spersonalizowanych rozwiązań, które odpowiadają naszym wymaganiom i wspierają nas w poprawie konkurencyjności na rynku. To partner, który rozumie nasze potrzeby i dostarcza wysokiej jakości produkty, ułatwiające wykonywanie naszej pracy. W ostatnim czasie nasza flota została uzupełniona o nowe pojazdy Coil Master Strong Light, które zostały dla nas zaprojektowane i stanowią doskonały przykład udanej współpracy z firmą Wielton – mówi Rafał Kwiecień, prezes zarządu Regesta S.A.

    Do końca 2021 roku Regesta odbierze 150 w pełni spersonalizowanych naczep kurtynowych Coil Master Strong Light. Zwykle produkty typu coil-mulda są wykorzystywane głównie do transportu stali w kręgach. Przewóz innych towarów jest możliwy po zaślepieniu coil-muldy właściwym podestem, ale jest często nieopłacalny. Rynna pojazdu waży ok. 500 kg, a to znacząco zmniejsza uniwersalność produktu w stosunku do standardowej naczepy kurtynowej. Produkt stworzony przez firmę Wielton stanowi rozwiązanie tego problemu. Niższa masa Coil Master Strong Light zwiększa różnorodność wykorzystania naczepy, a transport za jej pomocą innych, np. spaletyzowanych, towarów stał się bardziej opłacalny. 

    Redukcję masy w nowym Coil Master Strong Light uzyskano dzięki pozbyciu się lub zamianie części wyposażenia stalowego na aluminiowe, np. zderzaka, zbiorników powietrza, czy odbojów bocznych. Głównie jednak za obniżenie masy naczepy odpowiadają właściwe zmiany konstrukcyjne i materiałowe. Zastosowano np. perforowaną konstrukcję ramy oraz wykorzystano stal o podwyższonej wytrzymałości, dzięki czemu zmniejszono grubość poszczególnych elementów. W ten sposób została wykonana m.in. wykładka rynny. Dodatkowo wyeliminowano belki poprzeczne spinające słupy zabezpieczenia ładunku.

    – Taka kooperacja, jak z firmą Regesta, pozwala nam na opracowywanie nowych, niestandardowych produktów i testowanie ich w warunkach pracy, do jakich zostały przygotowane. Jednocześnie cieszymy się, że dzięki naszym rozwiązaniom Regesta może skutecznie wychodzić naprzeciw zróżnicowanym oczekiwaniom rynku i przewozić różnego typu towary. Naszym celem jest wsparcie działalności klientów poprzez dostarczanie produktów jak najlepiej dopasowanych do ich biznesu – podsumowuje Lucjan Krzyk, Manager ds. flot Wielton SA.

    Nowe naczepy Coil Master Strong Light, których prototyp Wielton nazwał roboczo „Rynna Regesta”, pozwalają także na bardziej ekonomiczną i ekologiczną jazdę. Jednocześnie cechują się dużą elastycznością pod względem rodzaju przewożonego ładunku. Takie rozwiązanie pozwala na obniżenie negatywnego wpływu na środowisko na dwa sposoby. Pierwszy z nich to obniżenie masy całkowitej zestawu, a przez to zmniejszenie spalania paliwa. Drugi to wykorzystanie zredukowanej masy naczepy na dodatkową ładowność i tym samym ograniczenie liczby przejazdów. Niższa masa to również oszczędność paliwa, opon a także elementów układu hamulcowego.

    (s)
    Fot. Wielton

    Tagi : Wielton
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Grudzień 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone