Okres przejściowy na wymianę tachografów – czy przewoźnicy mogą odetchnąć z ulgą?
Komisja Europejska niespodziewanie wprowadziła okres przejściowy dla przewoźników, którzy nie zdążyli wymienić tachografów na najnowsze modele […]
Nowa fuzja umacnia pozycję Volvo Trucks w dziedzinie obsługi i utrzymania pojazdów ciężarowych. Wszystkie cztery punkty serwisowe SJS Józef Skrzypa, stały się częścią sieci własnych serwisów Volvo Trucks Polska i od 1 grudnia funkcjonują jako autoryzowane stacje Volvo Truck Center, zachowując charakter dwubrandowy, czyli obsługują pojazdy marek Volvo Trucks i Renault Trucks.
Globalny producent, oprócz dostarczania wysokiej klasy pojazdów ciężarowych, dba także o obsługę posprzedażową i serwisową swoich klientów. Teraz poszerza sieć serwisów własnych Grupy Volvo, osiągając tym samym imponującą liczbę – 13 lokalizacji. Volvo Trucks ściśle współpracuje także z 17 serwisami autoryzowanymi, które działają zgodnie z najwyższymi standardami, jakimi kieruje się Volvo Trucks.
To krok naprzód w kierunku świadczenia jeszcze bardziej kompleksowej obsługi klienta i dostarczania najwyższej jakości usług serwisowych. – Od dziś, dotychczasowe punkty serwisowe SJS Skrzypa, stają się integralną częścią naszej własnej, rozszerzonej sieci Volvo Trucks Polska. To dla nas bardzo ważny moment, kolejny krok w dążeniu do dostarczania najwyższej jakości kompleksowych rozwiązań transportowych oraz usług obsługi posprzedażnej pojazdów ciężarowych naszym klientom. Północno–zachodnia Polska, to dla nas region strategiczny. Od zawsze widzieliśmy na tych terenach potencjał sprzedażowy i ważność naszej obecności, zwiększonej zwłaszcza po wejściu w życie przepisów Pakietu Mobilności. Przejęte serwisy nie tylko poszerzą i podwyższą jakość oferowanej klientom marek Volvo Trucks i Renault Trucks obsługi, ale także wprowadzą do „Rodziny Volvo” nowe talenty, doświadczenie i pasję. Wiedza i doświadczenie zespołu, który do nas dołącza, to olbrzymi kapitał, który obiecujemy wykorzystać jak najlepiej. Przed nami staranny proces włączenia przejętych lokalizacji do naszej sieci i, jak przy każdej tego typu zmianie, najważniejsze dla nas, to odpowiednio zarządzić emocjami zespołów oraz wspólnie wprowadzić w tych punktach kulturę organizacyjną Volvo Trucks Polska. Kulturę opartą na współpracy, włączaniu, wzajemnym wpieraniu się oraz, co najważniejsze, centralizacji naszych działań wokół potrzeb i satysfakcji klientów. Gorąco wierzymy, że następująca obecnie integracja otwiera nas na nowe możliwości, nową, lepszą obsługę klientów rozwijających się wspólnie z nami, w dynamicznym środowisku transportu ciężarowego. Wiem, że razem osiągniemy sukcesy i zrobimy kolejne kroki ku jeszcze bardziej innowacyjnej i efektywnej przyszłości – mówi Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Klienci Volvo Trucks mogą oczekiwać, że serwisy autoryzowane będą utrzymywały najwyższe standardy jakości i wydajności, które są charakterystyczne dla marki Volvo. Przejęcie sieci SJS Józef Skrzypa potwierdza zaangażowanie firmy w zapewnienie kompleksowej obsługi klienta na każdym etapie eksploatacji pojazdu.
– Reprezentując „Najlepsze Miejsce Pracy”, jakim jest Volvo Trucks Polska, jesteśmy dumni z tworzenia atrakcyjnego i opartego na solidnych wartościach środowiska pracy. Nasi pracownicy są obok klientów, najważniejszym aktywem firmy, współtwórcami sukcesów jakie odnosimy, uczestniczą w codziennym życiu naszej społeczności i mają realny wpływ na pomysły, które wprowadzamy każdego roku w życie. Przejęcie 4 nowych punktów sprzedażowo-serwisowych i ponad 100 nowych pracowników, to dla nas nie tylko kwestia stworzenia nowych, efektywnych struktur organizacyjnych, ale przede wszystkim okazja do budowania jeszcze silniejszej i bardziej zintegrowanej organizacji i ja traktuję to jako największy priorytet na nadchodzące miesiące – komentuje Katarzyna Skorupka–Podziewska, dyrektor People & Culture w Volvo Trucks.
(s), fot. Volvo Trucks
Komisja Europejska niespodziewanie wprowadziła okres przejściowy dla przewoźników, którzy nie zdążyli wymienić tachografów na najnowsze modele […]
Stolica Wielkopolski po raz kolejny inwestuje w bezemisyjny transport publiczny. MPK Poznań i producent Solaris Bus […]
Amazon złożył największe w historii zamówienie na ponad 200 akumulatorowo-elektrycznych samochodów ciężarowych i wybrał flagowy pojazd […]