Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » VOLVO BUSES: Nowy sposób ładowania autobusów elektrycznych  

    VOLVO BUSES: Nowy sposób ładowania autobusów elektrycznych  

    24 października, 2020
    Aktualności, Autobusy, Elektromobilność

    Jesienią 2021 roku Volvo Buses wprowadzi w swoich miejskich autobusach elektrycznych nowy sposób ładowania. Obok istniejących już, wydajnych rozwiązań – OppCharge i Combo2 / CCS – Volvo będzie oferować ładowanie za pomocą zamontowanego na dachu autobusu pantografu, zwanego PANTO UP.

    VOLVO BUSES: Nowy sposób ładowania autobusów elektrycznych, Truckslog.pl

    – Dzięki szerokim i elastycznym możliwościom ładowania autobusów, możemy spełniać różnorodne wymagania i oczekiwania naszych klientów oraz umożliwiać im szybsze i łatwiejsze przechodzenie na zelektryfikowany transport autobusowy – mówi Ulf Magnusson, starszy wiceprezes Jednostki Biznesowej Europa, Volvo Buses.

    Rozwiązanie PANTO UP zostało oparte na najnowszej technologii firmy Schunk, która cechuje się kompaktową instalacją i niewielkim dodatkowym ciężarem na dachu autobusu. PANTO UP będzie dostępne od jesieni 2021 roku – jako alternatywa dla stosowanych dotychczas sposobów ładowania w autobusach Volvo 7900 Electric oraz Volvo 7900 Electric Articulated.

    Volvo Buses zaprezentowało całą gamę swoich rozwiązań do wysokowydajnego ładowania autobusów 21 października w Göteborgu – mieście, które pod wieloma względami wyznacza trendy w rozwoju zelektryfikowanego transportu publicznego. Prezentacja jest częścią unijnego projektu ASSURED, którego celem jest zachęcanie do przechodzenia w ruchu miejskim na pojazdy zelektryfikowane – dzięki zapewnieniu kompatybilności pomiędzy różnymi producentami pojazdów i ładowarek.

    Alternatywy ładowania Volvo Buses

    • OppCharge – ładowanie przez pantograf zamontowany na stacji ładowania (pantograf opuszczany z ładowarki na autobus podczas ładowania), stosowany na przystankach autobusowych lub w zajezdniach autobusowych.
    • Combo2 / CSS – stacja do ładowania za pomocą kabla w zajezdni.
    • PANTO UP – ładowanie przez pantograf zamocowany na dachu autobusu, na przystankach autobusowych lub zajezdniach autobusowych.

    (s)
    Fot. Volvo Buses

    Tagi : baterie autobusowe, ciężarówka, elektromobilność, pantograf
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Czerwiec 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    8,30
    Pb95
    7,90
    ON
    8,27
    LPG
    3,56
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,66
    USD/PLN
    4,44
    CHF/PLN
    4,46
    GPB/PLN
    5,37
    NOK/PLN
    0,48
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone