Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » Volta Trucks: W pełni elektryczne 7,5- i 12-tonowe warianty ciężarówek Volta Zero

    Volta Trucks: W pełni elektryczne 7,5- i 12-tonowe warianty ciężarówek Volta Zero

    29 kwietnia, 2022
    Aktualności, Elektromobilność, Elektryczne ciężarówki, Rynek

    Volta Trucks, producent i usługodawca dla w pełni elektrycznych pojazdów użytkowych, ujawnił nadchodzące 7,5- i 12-tonowe warianty Volta Zero – drugą rodzinę produktów w swojej gamie w pełni elektrycznych pojazdów.

    Ciężarówki i Logistyka  - Volta Trucks, W pełni elektryczne 7,5- i 12-tonowe warianty ciężarówek Volta Zero

    7,5- i 12-tonowe Volta Zero zostały zaprojektowane przez partnera Volta Trucks, firmę Astheimer Design w Warwick w Wielkiej Brytanii, wraz z własnymi zespołami inżynierskimi Volta Trucks. Nowe, w pełni elektryczne pojazdy mają bliskie, ale ewolucyjne powiązanie wizualne z większym, 16-tonowym pojazdem, który obecnie przechodzi szeroko zakrojony rozwój inżynieryjny i testy przed oceną klientów. Pojazdy 7,5- i 12-tonowe będą wizualnie identyczne z przodu, przy czym 12-tonowy pojazd ma dłuższe podwozie i nadwozie.

    Modele 7,5- i 12-tonowe kontynuują zasady innowacyjnej kabiny i wysokiej jakości środowiska pracy kierowców. Konstrukcja pojazdu bez tradycyjnego silnika spalinowego, umożliwiła projektantom i inżynierom całkowite przemyślenie konstrukcji samochodów ciężarowych w tym segmencie. Kierowca Volty Zero ma szerokie, 220-stopniowe pole widzenia wokół pojazdu. Ten panoramiczny widok na otoczenie przez kabinę w stylu szklarni został zaprojektowany, aby zapewnić pięciogwiazdkową ocenę standardu Transport for London, zapewniającą optymalną widoczność i redukcję martwych pól. Ochronę niechronionych uczestników ruchu drogowego zwiększają również kamery cofania, które zastępują tradycyjne lusterka, system kamer 360 stopni z widokiem z lotu ptaka, pokazujący kierowcy całe otoczenie oraz systemy ostrzegania o martwych strefach, które wykrywają obiekty na bokach pojazdu.

    Dzięki nieobecności pod kabiną silnika, kierowca Volty Zero siedzi znacznie niżej niż w konwencjonalnej ciężarówce, z linią wzroku na wysokości około 1,8 metra. Odzwierciedla to wysokość pieszych i innych użytkowników dróg, co ułatwia komunikację wizualną. A dzięki innowacyjnej, centralnej pozycji kierowcy Volta Zero, może on wsiadać i wysiadać z pojazdu po obu stronach, zawsze na chodniki dla własnego bezpieczeństwa, a przez przesuwane, a nie wahadłowe drzwi, aby zapewnić bezpieczeństwo przejeżdżającym rowerzystom.

    Ciężarówki i Logistyka  - Volta Trucks, W pełni elektryczne 7,5- i 12-tonowe warianty ciężarówek Volta Zero

    Nowa 7,5- i 12-tonowa Volta Zero zmienia również wrażenia i przestrzeń roboczą dla kierowców. Dzięki niemal bezgłośnej pracy i zminimalizowanemu przeciążeniu poznawczemu, intuicyjnej desce rozdzielczej i interfejsom, wrażenia z jazdy są bardziej zbliżone do samochodu premium niż dzisiejszego, tradycyjnego pojazdu użytkowego.

    Wstępny rozwój 7,5- i 12-tonowych pojazdów odbywa się w tym samym, wiodącym w branży tempie, co inne opracowania pojazdów. Po potwierdzeniu rozpoczęcia projektu w grudniu 2021 r. oczekuje się, że flota pilotażowa zostanie uruchomiona do testów w 2024 r., a produkcja seryjna rozpocznie się na początku 2025 r. Nadchodzące pojazdy 7,5- i 12-tonowe będą stanowić znaczący wkład w realizację celu firmy, jakim jest sprzedaż ponad 27.000 sztuk rocznie do 2025 r. i która ma rosnąć w kolejnych latach. – Modele 7,5- i 12-tonowe uzupełniają w pełni elektryczną rodzinę produktów Volta Zero. Staną obok naszego 16-tonowego pojazdu, który jest obecnie zaangażowany w szeroko zakrojone testy przed pierwszym użyciem przez klientów jeszcze w tym roku, oraz 18-tonowego pojazdu, którego produkcja rozpocznie się w połowie 2023 roku – powiedział Essa Al-Saleh, dyrektor generalny Volta Trucks. – Nasi klienci mówią nam, że naprawdę doceniają bezpieczeństwo i cechy zerowej emisji 16-tonowej Volta Zero, ale potrzebują również mniejszych 7,5- i 12-tonowych pojazdów w swojej działalności. Nasze zespoły inżynierów pracują na pełnych obrotach, aby móc dostarczać wszystkie cztery pojazdy w odpowiednim czasie, zgodnie z wymaganiami naszych klientów.

    (s)
    Fot. Volta Trucks

    • Białoruski kierowca oszukiwał na dwie karty
      Białoruski kierowca oszukiwał na dwie karty
      Podczas kontroli drogowej, kierowca z Białorusi pokazał inspektorom ITD dwie ważne własne karty tachografów. Został ukarany mandatem i musiał oddać jedną z kart. Inspektorzy z włocławskiego oddziału kujawsko-pomorskiej ITD zatrzymali, na autostradzie A1, do kontroli […]
    • FORD: Explorer na sygnale – powołanie norweskiego lekarza
      FORD: Explorer na sygnale – powołanie norweskiego lekarza
      W przypadku służb ratownictwa medycznego jak najszybsze dotarcie do potrzebujących ma ogromne znaczenie. Dlatego największym wyzwaniem jest zapewnienie pomocy medycznej w trudno dostępnych, odległych zakątkach świata. Erik Emberland Andersen jest ratownikiem medycznym, pracującym dla szpitala […]
    • Truckers Life: Bez toalet, bez prysznica, bez szacunku dla kierowców...
      Truckers Life: Bez toalet, bez prysznica, bez szacunku dla kierowców…
      Złe warunki pracy w miejscach załadunku i rozładunku to problem, który kierowcy zawodowi podnoszą od wielu lat. Niestety, problem wciąż jest nierozwiązany. Fundacja Truckers Life opracowała pierwszy Raport nt. warunków sanitarnych i parkingowych w bazach […]
    • „Szeryf” w Skodzie doprowadził do kolizji z ciężarówką
      „Szeryf” w Skodzie doprowadził do kolizji z ciężarówką
      43-letni kierowca Skody, wyprzedził ciągnik siodłowy z naczepą i zjechał na jej pas, powodując gwałtowne hamowanie i kolizję. W wyniku tego incydentu stracił on prawo jazdy, a jego sprawa zostanie rozpatrzona przez sąd w Grójcu. […]
    Tagi : hub, serwis ciężarówek elektrycznych
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Grudzień 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone