THERMO KING: Holenderska wypożyczalnia naczep chłodniczych RTR stawia na agregaty Advancer
Oszczędność paliwa, wydajność i niższy od konkurencji poziom śladu CO2 przekonały firmę Refrigerated Trailer Rentals Holland (RTR) do zmodernizowania swojej floty naczep chłodniczych o 100 urządzeń Advancer serii A firmy Thermo King.

Aby zaoferować swoim klientom dodatkową ochronę ładunku i zmaksymalizować czas pracy bez przestojów, firma RTR zdecydowała się również na zastosowanie usługi ThermoKare 24/7 Fleet Monitoring, czyli nową, całodobową usługę monitorowania w czasie rzeczywistym i zdalnej diagnostyki.
RTR ma siedzibę w Holandii i oferuje krótko- i długoterminowy wynajem objętych pełną kontrolą naczep chłodniczych klientom w krajach Beneluksu, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Po porównaniu agregatów z alternatywnymi systemami chłodniczymi firma zdecydowała się na dodanie do swojej floty urządzeń Thermo King Advancer. Porównanie wykazało, że seria A zapewnia znaczny wzrost wydajności paliwowej i operacyjnej.
Dodając usługę ThermoKare 24/7 Fleet Monitoring, RTR chce zapewnić swoim klientom pewność, że środowisko, w którym transportowany jest ich ładunek wrażliwy na temperaturę, jest stale monitorowane i nadzorowane przez ekspertów z branży. – Zgodnie z naszą filozofią pragniemy przez cały czas oferować naszym klientom najlepsze produkty dostępne na rynku, nie tylko w zakresie sprzętu, ale także wiedzy, serwisu i wsparcia – mówi Wilbert de Graaff z firmy RTR. – Chcemy, aby nasi klienci mieli do dyspozycji najbardziej wydajne i przyjazne środowisku rozwiązania. Zdecydowaliśmy się zainwestować w urządzenia Advancer firmy Thermo King, ponieważ dają one naszym klientom przewagę w postaci najlepszej na rynku wydajności paliwowej i chłodniczej oraz przyczyniają się do obniżenia ich śladu węglowego. Chcemy, aby nasi klienci czuli, że wynajmując nasze naczepy, otrzymują wyposażenie o bardzo wysokim standardzie, ze wszystkimi opcjami, których potrzebują, aby chronić swój ładunek. Dzięki wprowadzeniu usługi ThermoKare 24/7 Fleet Monitoring idziemy o krok dalej i zapewniamy naszym klientom nie tylko technologię, ale także spokój ducha, gdyż warunki w transporcie są zawsze monitorowane i kontrolowane przez prawdziwych ekspertów.
– Dobrze wiemy, że koszt paliwa ma wpływ na działalność każdego przewoźnika. Opracowaliśmy urządzenie Advancer, aby rozwiązać ten problem i na nowo zdefiniować efektywność paliwową chłodzenia naczep, osiągając do 30% lepszą wydajność paliwową i do 40% szybsze schłodzenie niż średnia rynkowa – powiedział Alain van Schaik, menedżer ds. klientów strategicznych w firmie Thermo King. – Są to również pierwsze agregaty dostępne na rynku, które zapewniają pełną przejrzystość poziomów paliwa i zużycia paliwa. Dane dotyczące zużycia paliwa są rejestrowane, wyświetlane i udostępniane zdalnie za pośrednictwem telematyki. Dzięki nowej usłudze ThermoKare 24/7 Fleet Monitoring wykorzystujemy możliwości dwukierunkowej komunikacji naszych jednostek i łączymy analizę danych w czasie rzeczywistym z ekspertami firmy Thermo King, którzy monitorują i aktywnie pomagają operatorom w razie pojawienia się problemu. To coś więcej niż alarm, który powiadamia kierownika floty o problemie z ładunkiem. Połączyliśmy technologię, wiedzę i infrastrukturę usługową, aby zdjąć ten ciężar z ich barków i wspierać ich na każdym etapie trasy ich ładunku.
W ramach usługi ThermoKare 24/7 Fleet Monitoring w przypadku odchylenia temperatury lub problemu z agregatem chłodniczym zespół Thermo King natychmiast reaguje i podejmuje działania w celu zdalnego rozwiązania problemu. Gdy problemu nie można rozwiązać zdalnie i wymaga natychmiastowej interwencji ze strony klienta, otrzymuje on natychmiastowe powiadomienie o zdarzeniu wraz z analizą eksperta, zaleceniem dotyczących dalszych kroków i adresem najbliższego punktu serwisowego Thermo King, który może zapewnić rozwiązanie.
Najważniejsze funkcje i korzyści płynące z całodobowej usługi monitorowania floty ThermoKare dla klientów to:
- monitoring w czasie rzeczywistym, zdalna diagnostyka i wsparcie eksperckie mające na celu zapobieganie zniszczeniu ładunku;
- zdalne rozwiązywanie problemów za pośrednictwem dwukierunkowej komunikacji TracKing mające na celu maksymalizację czasu pracy bez przestojów;
- cotygodniowy raport floty i dostęp do strony internetowej TracKing z wszystkimi zachowanymi danymi;
- szeroki całodobowy zasięg z ponad 500 autoryzowanymi punktami serwisowymi w 75 krajach, zapewniającymi szybkie działania naprawcze w przypadku konieczności interwencji technika.
(s)
Fot. Thermo King