THERMO KING: „Gwarancja zwrotu pieniędzy” za Advancera jeśli nie będzie oszczędny…
Firma Thermo King składa obietnicę opłacenia różnicy, jeśli naczepowy agregat chłodniczy Advancer serii A nie osiągnie celu w zakresie oszczędności paliwa po pierwszym roku.

Thermo King ogłosił nową kampanię, mającą na celu zaprezentowanie oszczędności zużycia paliwa naczepowego agregatu chłodniczego Advancer serii A. Firma Thermo King oferuje teraz opłacenie różnicy, jeśli agregat Advancer nie spełni obliczonego z udziałem klientów 12-miesięcznego celu w zakresie oszczędności paliwa.
Agregaty Thermo King serii A są do 30% bardziej wydajne niż średnia rynkowa i jako pierwsze w branży zapewniają pełną przejrzystość poziomów paliwa i jego zużycia. Klienci mają łatwy dostęp do danych o zużyciu paliwa przez agregat – są one rejestrowane, wyświetlane i udostępniane zdalnie za pośrednictwem telematyki. – Całkowita oszczędność dzięki modelowi Advancer zależy od konkretnych operacji naszych klientów. Na szczęście możemy dokonać szczegółowej, dostosowanej do ich specyficznych potrzeb kalkulacji u naszego dealera — powiedział Donal Cox, wiceprezes ds sprzedaży w Thermo King EMEA. – Wypełniając kluczowe informacje w aplikacji TK SmartSaver, nasi dealerzy mogą obliczyć dokładne oszczędności, jakie klienci osiągną dzięki zastosowaniu agregatu Advancer. Jeśli kwota oszczędności paliwa nie zostanie osiągnięta w danym okresie, firma Thermo King zwróci im różnicę.
Przewoźnicy zainteresowani gwarancją oszczędności paliwa agregatu Advancer powinni skontaktować się z najbliższym dealerem firmy Thermo King, aby obliczyć indywidualny cel oszczędzania paliwa. Cel ten jest oparty na specyficznym profilu operacyjnym klienta, biorąc pod uwagę godziny pracy, średnią temperaturę otoczenia oraz czy przewozi on głównie mrożonki czy też świeże towary.
Agregat Advancer serii A firmy Thermo King jest dostępny w trzech różnych wersjach; A-360, A-400 i A-500 i zawiera unikalne funkcje, które kompleksowo rozwiązują szeroki zakres wyzwań operacyjnych i finansowych, w tym:
- do 40 procent szybsze osiąganie temperatury docelowej i do 30 procent lepsza wydajność paliwa niż średnia rynkowa;
- w pełni regulowany i niezależny od prędkości obrotowej silnika diesla agregatu wydmuch powietrza z parownika, który można dostosowywać do poszczególnych tras i ładunków;
- wydajność elektryczna i zużycia paliwa obniżająca ślad CO2 oraz silniki spalinowe o emisji o 50 procent niższej niż maksimum dozwolone przez najnowszą normę dotyczącą emisji, NRMM Stage V;
- elektroniczna regulacja prędkości obrotowej silnika w modelach A-400 i A-500;
- niższe koszty przeglądów i łatwiejszy serwis w porównaniu z poprzednikiem dzięki czujnikom zapewniającym lepszy wgląd w stan silnika, ilość paliwa, naładowanie akumulatora oraz parametry innych kluczowych zespołów;
- gotowość na przyszłe rozwiązania zasilania przy użyciu silników wysokoprężnych, generatorowych, osiowych, a także sieciowych źródeł zasilania;
- inteligentne zarządzanie flotą w standardzie — Advancer jest pierwszym w historii agregatem oferującym w cenie zakupu 2 lata pełnej łączności telematycznej.
(s)
Fot. Thermo King