THERMO KING: Flota monitorowana przez system ThermoKare 24/7 Fleet
Nowy system monitorowania w czasie rzeczywistym Thermo King, zdalna diagnostyka i wsparcie ekspertów pomagają firmie Transfesa wydłużyć czas pracy bez przestojów oraz ograniczyć uszkodzenia produktów i straty ładunków.

Transfesa Logistics maksymalizuje czas pracy bez przestojów i ochronę ładunków, wybierając nową usługę całodobowego monitorowania floty ThermoKare 24/7 Fleet od firmy Thermo King. Transfesa jest liderem logistyki „door-to-door” i rozwiązań dla transportu towarowego, dysponując 78-letnim doświadczeniem w zakresie logistyki kolejowej. Transfesa oferuje klientom największą w Europie sieć usług transportu drogowego, kolejowego i intermodalnego typu „door-to-door”.
Obsługiwana przez Transfesa Logistics we współpracy z firmą Euro Pool System usługa CoolRail oferuje szybkie, zrównoważone i ekonomicznie atrakcyjne rozwiązanie z zakresu transportu świeżych produktów. Aby sprostać specyficznym potrzebom transportu łatwo psujących się produktów spożywczych i napojów oraz zminimalizować uszkodzenia produktów, firma Transfesa ściśle współpracuje z firmą Thermo King w celu wykorzystania jej technologii, wiedzy i infrastruktury usługowej.
Flota kontenerów chłodniczych firmy Transfesa wyposażona jest w dostosowane do wymogów transportu intermodalnego agregaty chłodnicze Thermo King SLXi. Urządzenia wykorzystują technologię łączności Thermo King BlueBox i TracKing, która umożliwia większą widoczność, zdalne monitorowanie i dwustronną komunikację.
Zalety te pozwoliły firmie Transfesa wdrożyć usługę całodobowego monitorowania floty ThermoKare 24/7 Fleet Monitoring. To nowe scentralizowane rozwiązanie monitorowania od firmy Thermo King łączy monitorowanie floty chłodniczej w czasie rzeczywistym, diagnostykę zdalną oraz całodobowe, proaktywne wsparcie zapewniane przez ekspertów Thermo King. – Chcemy zapewnić najwyższe standardy kontroli temperatury w naszych kontenerach, a podczas transportu wrażliwych ładunków na duże odległości wiele może się zdarzyć – mówi Pedro Ramos Vila, kierownik ds. klientów globalnych w Transfesa Logistics. – Aby mieć pewność, że żadna awaria na żadnym etapie długiej podróży nie pozostanie niezauważona i że zostanie odpowiednio potraktowana, postanowiliśmy powierzyć te kwestie Thermo King.
– Nowy, całodobowy monitoring floty ThermoKare 24/7 Fleet Monitoring to coś więcej niż tylko alarm, który powiadamia kierownika floty o problemach z ładunkiem. Połączyliśmy technologię, wiedzę i infrastrukturę usługową, aby wspierać naszych klientów na każdym etapie podróży ich ładunku – zauważa Alain van Schaik, menedżer ds. kluczowych klientów strategicznych firmy Thermo King. – Dzięki całodobowemu monitorowaniu floty eksperci Thermo King prowadzą scentralizowany monitoring agregatów chłodniczych Transfesa i temperatury w kontenerach. W nagłych sytuacjach, które mogą mieć niekorzystny wpływ na ładunek, mają możliwość natychmiastowego podjęcia działań i zdalnego rozwiązania problemu lub powiadomienia klienta o sytuacji i dostarczenia rozwiązania w najbliższej stacji obsługi.
– Świadomość, że stan przewożonego ładunku jest monitorowany i kontrolowany przez prawdziwych specjalistów, daje nam spokój i umożliwia skupienie się na pozostałych działaniach – dodaje Pedro Ramos Vila. – W ciągu sześciu miesięcy korzystania z całodobowego monitorowania floty ThermoKare 24/7 Fleet Monitoring od Thermo King uchroniliśmy od zniszczenia co najmniej trzy pełne ładunki łatwo psujących się towarów. Ładunki te zostałyby stracone, gdyby nie interwencja zespołu monitoringu Thermo King.
(s)
Fot. Thermo King