Turecki przewoźnik uprawiał nielegalny kabotaż. Te pomidory będą słono kosztowały!
Inspektorzy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego (ITD) w Krakowie, używając sygnałów świetlnych i dźwiękowych zatrzymali na drodze […]

Stuart, firma z branży logistyki technologicznej od 2020 roku rozwija w Polsce ofertę szybkich dostaw dla gastronomii, handlu detalicznego i e-grocery. W ciągu pięciu lat działalności nad Wisłą platforma dostarczyła kolejny milion przesyłek, notując rekordowe wyniki i rozszerzając swój zasięg do ponad 12 miast.
Firma Stuart od momentu powstania w 2015 r. w Paryżu zrewolucjonizowała dostawy miejskie. Stuart łączy firmy różnej wielkości z kurierami, oferując wiodące w branży dostawy oparte na precyzji, szybkości i elastyczności. Obecnie Stuart realizuje miliony dostaw miesięcznie w ponad 100 miastach w Wielkiej Brytanii, Francji i Polsce.
Do tempa wzrostu na polskim rynku stale przyczynia się m.in. współpraca z AmRest (tj. KFC i Pizza Hut), segmentem e-grocery: E.Leclerc, Społem, Organic Market, a także silne relacje z firmami wspierającymi restauratorów: Restimo, UpMenu, Deliverect, ChoiceQR.
Globalnie firma działa w trzech krajach i ponad 100 miastach, obsługując ponad 8 tys. klientów, wśród których są m.in. Tesco, Carrefour, Papa Johns, Interflora czy Iceland.
W ciągu pięciu lat obecności platformy Stuart w Polsce powstał silny zespół, który blisko współpracuje z partnerami biznesowymi, projektując skuteczne sieci dostaw i dbając o pozytywne doświadczenia klientów końcowych. W porównaniu do Francji i Wielkiej Brytanii, polski rynek wyróżnia się m.in. wysokim udziałem zamówień składanych we własnych kanałach sprzedaży, co daje przedsiębiorcom większą niezależność i pozwala budować lojalność konsumentów.
Dużym potencjałem rozwojowym pozostaje też sektor e-grocery, w którym popyt stale rośnie, a także nowe branże – takie jak kwiaciarnie czy apteki – które coraz częściej sięgają po model szybkich dostaw. – Polska imponuje tempem cyfrowej adaptacji, wyjątkowo dynamicznym rynkiem i otwartością konsumentów na nowe modele zakupowe. To kraj, w którym restauracje i sklepy chcą utrzymywać bezpośrednie relacje ze swoimi klientami, a my możemy je w tym wspierać. Wierzę, że to właśnie ta kombinacja partnerstwa i innowacyjności sprawiła, że Stuart w Polsce rozwija się szybko i z każdym rokiem umacnia swoją pozycję na rynku – mówi Cornelia Raportaru, CEO Stuart.
Stuart dostrzega w Polsce ogromną przestrzeń dla rozwoju dostaw ostatniej mili. Z jednej strony konsumenci oczekują coraz szybszych i bardziej elastycznych rozwiązań, z drugiej – wielu sprzedawców wciąż działa w modelach opartych na kilkudniowej realizacji zamówień.
To właśnie ta luka między oczekiwaniami rynku a dostępnością usług sprawia, że Stuart z powodzeniem rozwija się nad Wisłą już od pięciu lat, a Polska stała się jednym z najbardziej perspektywicznych krajów w regionie.
Na dynamiczny rozwój platformy wpływa także rosnące zainteresowanie przedsiębiorców nowoczesną logistyką. Badania Stuart pokazują, że ponad połowa retailerów w Polsce aktywnie poszukuje wiedzy i narzędzi, które pozwolą im podnieść jakość dostaw i sprostać oczekiwaniom klientów.
To sprzyjające środowisko sprawia, że coraz więcej firm wybiera współpracę ze Stuart, traktując partnerstwo jako sposób na wzmocnienie konkurencyjności i budowanie trwałych relacji z konsumentami. – Pięć lat obecności Stuart w Polsce to dowód na to, jak bardzo rynek potrzebował nowych rozwiązań w logistyce miejskiej. Widzimy, że nasi partnerzy oczekują dziś nie tylko szybkości, ale przede wszystkim elastyczności, które pozwalają im utrzymywać bliskie relacje z klientami. Wspaniale jest widzieć, że w tak krótkim czasie staliśmy się naturalnym wyborem dla wielu przedsiębiorstw – zarówno dużych sieci, jak i lokalnych marek. Najbliższe lata będą dla nas czasem dalszego rozwoju i ekspansji, a trzy główne segmenty, na których zamierzamy się skupić to gastronomia, e-grocery i retail – mówi Agnieszka Majewska, General Manager Stuart w Polsce.
(s), fot. Stuart
Inspektorzy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego (ITD) w Krakowie, używając sygnałów świetlnych i dźwiękowych zatrzymali na drodze […]
Europa stale czyni postępy w ograniczaniu liczby wypadków drogowych, jednak świadomość zagrożeń, jakie stwarza martwe pole […]
Terminowość w transporcie buduje satysfakcję klienta i chroni przewoźnika przed wysokimi karami umownymi. Jak pokazuje raport […]











