Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
  • e-Sklep
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » Stuart piąty rok w Polsce.  Kolejny milion dostaw i rekordowe wyniki

    Stuart piąty rok w Polsce.  Kolejny milion dostaw i rekordowe wyniki

    1 października, 2025
    Aktualności, Logistyka

    Kolejny milion zrealizowanych zamówień w ciągu ostatniego roku, nowe współprace i łącznie ponad 2,6 mln kilometrów pokonanych przez kurierów – tak Stuart podsumowuje piąty rok obecności nad Wisłą. Od debiutu w 2020 roku w Toruniu i Szczecinie platforma Stuart rozwinęła się do ponad 12 miast.

    Stuart piąty rok w Polsce.  Kolejny milion dostaw i rekordowe wyniki

    Stuart, firma z branży logistyki technologicznej od 2020 roku rozwija w Polsce ofertę szybkich dostaw dla gastronomii, handlu detalicznego i e-grocery. W ciągu pięciu lat działalności nad Wisłą platforma dostarczyła kolejny milion przesyłek, notując rekordowe wyniki i rozszerzając swój zasięg do ponad 12 miast.

    Firma Stuart od momentu powstania w 2015 r. w Paryżu zrewolucjonizowała dostawy miejskie. Stuart łączy firmy różnej wielkości z kurierami, oferując wiodące w branży dostawy oparte na precyzji, szybkości i elastyczności. Obecnie Stuart realizuje miliony dostaw miesięcznie w ponad 100 miastach w Wielkiej Brytanii, Francji i Polsce.

    Do tempa wzrostu na polskim rynku stale przyczynia się m.in. współpraca z AmRest (tj. KFC i Pizza Hut), segmentem e-grocery: E.Leclerc, Społem, Organic Market, a także silne relacje z firmami wspierającymi restauratorów: Restimo, UpMenu, Deliverect, ChoiceQR.

    Globalnie firma działa w trzech krajach i ponad 100 miastach, obsługując ponad 8 tys. klientów, wśród których są m.in. Tesco, Carrefour, Papa Johns, Interflora czy Iceland.

    Nowa perspektywa na rynek

    W ciągu pięciu lat obecności platformy Stuart w Polsce powstał silny zespół, który blisko współpracuje z partnerami biznesowymi, projektując skuteczne sieci dostaw i dbając o pozytywne doświadczenia klientów końcowych. W porównaniu do Francji i Wielkiej Brytanii, polski rynek wyróżnia się m.in. wysokim udziałem zamówień składanych we własnych kanałach sprzedaży, co daje przedsiębiorcom większą niezależność i pozwala budować lojalność konsumentów.

    Dużym potencjałem rozwojowym pozostaje też sektor e-grocery, w którym popyt stale rośnie, a także nowe branże – takie jak kwiaciarnie czy apteki – które coraz częściej sięgają po model szybkich dostaw. – Polska imponuje tempem cyfrowej adaptacji, wyjątkowo dynamicznym rynkiem i otwartością konsumentów na nowe modele zakupowe. To kraj, w którym restauracje i sklepy chcą utrzymywać bezpośrednie relacje ze swoimi klientami, a my możemy je w tym wspierać. Wierzę, że to właśnie ta kombinacja partnerstwa i innowacyjności sprawiła, że Stuart w Polsce rozwija się szybko i z każdym rokiem umacnia swoją pozycję na rynku – mówi Cornelia Raportaru, CEO Stuart.

    Potencjał szybkich dostaw

    Stuart dostrzega w Polsce ogromną przestrzeń dla rozwoju dostaw ostatniej mili. Z jednej strony konsumenci oczekują coraz szybszych i bardziej elastycznych rozwiązań, z drugiej – wielu sprzedawców wciąż działa w modelach opartych na kilkudniowej realizacji zamówień.

    To właśnie ta luka między oczekiwaniami rynku a dostępnością usług sprawia, że Stuart z powodzeniem rozwija się nad Wisłą już od pięciu lat, a Polska stała się jednym z najbardziej perspektywicznych krajów w regionie.

    Na dynamiczny rozwój platformy wpływa także rosnące zainteresowanie przedsiębiorców nowoczesną logistyką. Badania Stuart pokazują, że ponad połowa retailerów w Polsce aktywnie poszukuje wiedzy i narzędzi, które pozwolą im podnieść jakość dostaw i sprostać oczekiwaniom klientów.

    To sprzyjające środowisko sprawia, że coraz więcej firm wybiera współpracę ze Stuart, traktując partnerstwo jako sposób na wzmocnienie konkurencyjności i budowanie trwałych relacji z konsumentami. – Pięć lat obecności Stuart w Polsce to dowód na to, jak bardzo rynek potrzebował nowych rozwiązań w logistyce miejskiej. Widzimy, że nasi partnerzy oczekują dziś nie tylko szybkości, ale przede wszystkim elastyczności, które pozwalają im utrzymywać bliskie relacje z klientami. Wspaniale jest widzieć, że w tak krótkim czasie staliśmy się naturalnym wyborem dla wielu przedsiębiorstw – zarówno dużych sieci, jak i lokalnych marek. Najbliższe lata będą dla nas czasem dalszego rozwoju i ekspansji, a trzy główne segmenty, na których zamierzamy się skupić to gastronomia, e-grocery i retail – mówi Agnieszka Majewska, General Manager Stuart w Polsce.

    (s), fot. Stuart

    banner cil ekiosk 2yH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw==
    • Turecki przewoźnik uprawiał nielegalny kabotaż. Te pomidory będą słono kosztowały!

      Turecki przewoźnik uprawiał nielegalny kabotaż. Te pomidory będą słono kosztowały!

      Inspektorzy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego (ITD) w Krakowie, używając sygnałów świetlnych i dźwiękowych zatrzymali na drodze […]

      Czytaj więcej… Turecki przewoźnik uprawiał nielegalny kabotaż. Te pomidory będą słono kosztowały!Kontynuuj

    • Ekspert Girteki ostrzega: Martwe pole w ciężarówce to zupełnie inny wymiar zagrożenia niż w aucie osobowym!

      Ekspert Girteki ostrzega: Martwe pole w ciężarówce to zupełnie inny wymiar zagrożenia niż w aucie osobowym!

      Europa stale czyni postępy w ograniczaniu liczby wypadków drogowych, jednak świadomość zagrożeń, jakie stwarza martwe pole […]

      Czytaj więcej… Ekspert Girteki ostrzega: Martwe pole w ciężarówce to zupełnie inny wymiar zagrożenia niż w aucie osobowym!Kontynuuj

    • Czas to pieniądz! 7 na 10 przewoźników zmaga się z karami umownymi za opóźnienia w transporcie!

      Czas to pieniądz! 7 na 10 przewoźników zmaga się z karami umownymi za opóźnienia w transporcie!

      Terminowość w transporcie buduje satysfakcję klienta i chroni przewoźnika przed wysokimi karami umownymi. Jak pokazuje raport […]

      Czytaj więcej… Czas to pieniądz! 7 na 10 przewoźników zmaga się z karami umownymi za opóźnienia w transporcie!Kontynuuj

    Tagi : logistyka technologiczna, operator logistyczny, Stuart w Polsce, usługi logistyczne
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – sierpień-wrzesień 2025

    Partnerzy

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,49
    Pb95
    5,71
    ON
    5,69
    LPG
    2,79
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,26
    USD/PLN
    3,67
    CHF/PLN
    4,53
    GPB/PLN
    4,99
    NOK/PLN
    0,36
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone
    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.