Zabrakło czasu na zabezpieczenie ładunku! „Ciężkie” potrafi się samo przesunąć!
Inspektorzy ITD z Leszna prowadzili kontrole na drodze krajowej numer 32, w miejscowości Granowo, skierowane między […]

W dniach od 17 do 22 września 2024 r. Stellantis Pro One weźmie udział w IAA Transportation w Hanowerze, największych europejskich targach poświęconych samochodom użytkowym i przemysłowym.
Uwagę skupiono na innowacyjnej technologii wodorowych ogniw paliwowych (FCEV), która wkrótce będzie dostępna w dużych samochodach dostawczych Stellantis, stanowiąc kluczowy krok w kierunku zeroemisyjnej mobilności.
Zajmując silną pozycję lidera rynku w UE30, z udziałem w rynku przekraczającym 28,5%, Stellantis Pro One przyjeżdża na targi w Hanowerze, odnotowując znaczny wzrost sprzedaży w Niemczech, gdzie zwiększył swój udział w rynku o 4 punkty procentowe i sprzedaż o ponad 45% w pierwszej połowie 2024 r.
Podczas tego prestiżowego wydarzenia nowa jednostka biznesowa Stellantis zaprezentuje modele marek Citroën, FIAT Professional, Opel i Peugeaot: niewielki, ale znaczący przykład niezliczonych możliwości zabudowy samochodów marek LCV Stellantis. Podczas targów w Niemczech (hala H13 – stoisko C70) odwiedzający będą mogli lepiej poznać samochody Opel Combo Electric, Citroën E-Berlingo Crew Van, Peugeot e-Expert Fridge z EPTO, Opel Movano HYDROGEN oraz Fiat Professional E-Ducato Cargo Box.
Na targach IAA Transportation 2024 Stellantis Pro One zaprezentuje swoją strategię adaptacji i unowocześniania, opracowaną we współpracy z ponad 450 certyfikowanymi partnerami z całego świata. Dzięki rosnącej liczbie własnych adaptacji i niezwykle rozbudowanej sieci, Stellantis oferuje szeroką gamę produktów, od wywrotek poprzez samochody dostawcze ze zoptymalizowaną przestrzenią ładunkową aż po pojazdy rekreacyjne, wszystkie zaprojektowane pod kątem zaspokojenia specyficznych potrzeb klientów prywatnych, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) oraz dużych flot.
Szczególna uwaga będzie poświęcona innowacyjnej technologii wodorowych ogniw paliwowych (FCEV), która jest już dostępna w średniej wielkości samochodach dostawczych, a wkrótce zostanie zastosowana w nowej gamie dużych samochodów dostawczych. Jest to niezwykle ważny etap na drodze Stellantis do zeroemisyjnej mobilności.
W przypadku dużych samochodów dostawczych zasilanych wodorowymi ogniwami paliwowymi, takich jak świętujący swoją publiczną światową premierę Opel Movano HYDROGEN, grupa zaprojektowała ekskluzywną architekturę o średniej mocy, która oferuje zasięg do 500 km oraz czas tankowania wodoru wynoszący zaledwie 5 minut, bez uszczerbku dla pojemności, przestrzeni ładunkowej i wydajności.
Ponadto w Hanowerze w centrum uwagi znajdzie się nowy silnik MultiJet 4.0 i innowacyjna 8-biegowa automatyczna skrzynia biegów AT8, które są teraz oferowane w odnowionej gamie dużych samochodów dostawczych Stellantis Pro One. MultiJet 4.0 zapewnia moment obrotowy 450 Nm, który jest najlepszy w swojej klasie dla dużych samochodów dostawczych z napędem na przód. Zaawansowany dwuobwodowy układ recyrkulacji spalin dodatkowo zwiększa niezawodność, osiągi i redukcję emisji spalin.
Skrzynia biegów AT8 zapewnia 10-procentową redukcję emisji CO2 w porównaniu z obecną wersją automatyczną, dzięki zastosowaniu bardziej zrównoważonego, wydajnego i precyzyjnie kontrolowanego momentu obrotowego.
IAA Transportation 2024 będzie więc wyjątkową okazją, by odkryć najważniejsze nowe funkcje odnowionej gamy Stellantis Pro One, która obejmuje 12 nowych modeli oferujących elektryfikację drugiej generacji (pojazdy elektryczne o napędzie akumulatorowym i pojazdy na ogniwa paliwowe), pełną łączność dla samochodów dostawczych i pickupów oraz długą listę najnowszych systemów ADAS zapewniających bezpieczniejszą i bardziej zrelaksowaną jazdę.
(s), fot. Stellantis
Inspektorzy ITD z Leszna prowadzili kontrole na drodze krajowej numer 32, w miejscowości Granowo, skierowane między […]
Koszty opłat drogowych w transporcie w przeliczeniu na kilometr zaczynają być porównywalne, a niekiedy nawet i […]
Samochód ciężarowy miał pękniętą przednią szybę, a naczepa nie miała ważnego okresowego badania technicznego. Litewski zestaw […]











