Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Analizy
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Bezpieczeństwo
    • Drogi
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Opony
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Finanse
    • Logistyka
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Naczepy
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Targi
      • Technika
      • Wydarzenia
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Artykuły
    • Autobusy
    • Bezpieczeństwo
    • Eksploatacja
      • Opony
    • Elektromobilność
    • Finanse
    • Jazda próbna
    • Logistyka
    • Naczepy
    • Oleje i paliwa
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Producenci
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Wydarzenia
      • Technika
      • Targi
    • Serwis
    • Wywiad
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Archiwum
  • Prenumerata
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » SSAB: Nowa generacja blach w wywrotce KH-Kipper

    SSAB: Nowa generacja blach w wywrotce KH-Kipper

    15 lutego, 2022
    Aktualności, Naczepy, Rynek

    Halę montażową KH-Kipper opuściła niedawno demonstracyjna wywrotka kopalniana. Pojazd został zamówiony do testów w europejskich kopalniach odkrywkowych. Do produkcji zabudowy W1MV wykorzystano blachę trudnościeralną nowej generacji – SSAB Hardox 500 Tuf.

    SSAB, Nowa generacja blach w wywrotce KH-Kipper, Ciężarówki i Logistyka

    Trudnościeralna blacha Hardox 500 Tuf to najnowszy produkt w rodzinie Hardox  oferujący wytrzymałość, ekstremalną twardość i gwarantowaną udarność w jednej i tej samej blasze trudnościeralnej. Hardox 500 Tuf łączy w sobie najlepsze własności Hardox 450 i Hardox 500. Efektem jest blacha trudnościeralna, która nie ma konkurencji na rynku.

    Obecnie zarówno podłoga, jak i burty skrzyń W1MV wykonywane są ze stali Hardox 450. W przyszłości kielecki producent zapowiada zwiększenie udziału stali Hardox 500 Tuf w swoich zabudowach, szczególnie tam, gdzie wymagają tego trudne warunki eksploatacyjne, co pozwoli na wydłużenie okresu eksploatacji.

    Wywrotka wyposażona została w wytrzymały siłownik hydrauliczny HYVA FC zapewniający krótki czas wyładunku niezwykle istotny przy wielokrotnych cyklach wyładunku. Bazujący na pracy w chmurze system monitorujący HYVA Smart podnosi efektywność i bezpieczeństwo zapewniając kierowcy aktualizowane w czasie rzeczywistym dane.

    (s)
    Fot. KH-Kipper

    Tagi : KH-Kipper, wywrotki
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Styczeń-Luty 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Prenumerata
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,58
    ON
    8,53
    LPG
    3,83
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,71
    USD/PLN
    4,29
    CHF/PLN
    4,58
    GPB/PLN
    5,60
    NOK/PLN
    0,49
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone