Nowoczesne technologie na rynku transportowym. Klucz do efektywności i wzrostu w 2025 Roku
Wielu przedsiębiorców patrzy na 2025 r. z nadzieją na poprawę sytuacji gospodarczej. Nieco optymizmu płynie z […]
Raport „Global Lubricants: Market Analysis and Assessment” zawiera dane za rok 2022 i obejmuje rynki w najważniejszych krajach, w których sprzedawane są środki smarne. Analiza uwzględnia segmenty rynku, typy oraz rodzaje produktów i formulacje.
Shell utrzymuje pozycję numer jeden we wszystkich trzech kategoriach środków smarnych badanych przez Kline: środki smarne przeznaczone do stosowania w samochodach osobowych, środki smarne do pojazdów użytkowych oraz środki smarne stosowane w przemyśle. – Jesteśmy dumni z utrzymania statusu globalnego dostawcy numer jeden środków smarnych przez kolejny rok. Odzwierciedla to skuteczną koncentrację naszych działań w dwóch obszarach: dostarczaniu wysokiej klasy środków smarnych i płynów klientom indywidualnym, komercyjnym i przemysłowym, a także wspieraniu postępu w branży w niezawodny, wydajny i zrównoważony sposób. Mając do dyspozycji rozpoznawalną markę, innowacyjną technologie i doświadczonych pracowników, nadal będziemy rozwijać nasze produkty, by jak najlepiej odpowiadały potrzebom zmieniającego się rynku – mówiŁukasz Radzymiński, dyrektor sprzedaży w Dziale Olejowym Shell Polska.
Shell utrzymał pozycję globalnego lidera i przewagę konkurencyjną, kontynuując inwestycje w różnorodne produkty premium, w tym oleje silnikowe do samochodów osobowych Shell Helix, oleje motocyklowe Shell Advance, oleje silnikowe do samochodów ciężarowych i pojazdów użytkowych Shell Rimula oraz przemysłowe środki smarne Shell Tellus i Shell Gadus. Na wielu głównych rynkach są to marki najczęściej wybierane przez użytkowników.
Shell był jedną z pierwszych firm, które w 2019 roku wprowadziły na rynek ofertę płynów E-fluids do pojazdów elektrycznych. Obecnie płyny te poprawiają ogólną wydajność, bezpieczeństwo użytkowania i wspierają zrównoważony rozwój układów napędowych pojazdów elektrycznych na całym świecie. Jednocześnie zakres zastosowań produktów tego typu wykracza poza pojazdy elektryczne.
Shell dostarcza również bardziej zrównoważone rozwiązania, a środki smarne odgrywają kluczową rolę w realizacji celów firmy, jakimi są osiągnięcie zerowej emisji netto do 2050 r. oraz wspieranie klientów w zmniejszaniu ich śladu węglowego. W tym celu Shell m.in. redukuje ilość odpadów poprzez rozwój zrównoważonych opakowań i wdrażanie rozwiązań gospodarki cyrkularnej, a także oferuje gamę produktów biodegradowalnych.
Według najnowszego raportu Kline, Shell utrzymał pozycję lidera z udziałem w globalnym rynku na poziomie 11,6%. Podobnie jak w poprzednim roku, sprzedaż została podzielona niemal równo między trzy kategorie: 35% produkty stosowane w samochodach osobowych, 33% rozwiązania przemysłowe i 32% produkty do pojazdów użytkowych.
(s)
Fot. Shell
Wielu przedsiębiorców patrzy na 2025 r. z nadzieją na poprawę sytuacji gospodarczej. Nieco optymizmu płynie z […]
Znacznie przeładowane „stonogi” z kontenerami i zespół pojazdów przewożący szamba betonowe zatrzymała kujawsko-pomorska ITD. Inspektorzy wstrzymali […]
IVECO S-Way zdobywa prestiżową nagrodę Red Dot Award 2024 w kategorii Product Design