Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » SHELL: Lider globalnego rynku środków smarnych już od 16 lat

    SHELL: Lider globalnego rynku środków smarnych już od 16 lat

    20 stycznia, 2023
    Aktualności, Oleje i paliwa

    Shell utrzymuje pozycję wiodącego globalnego dostawcy środków smarnych. Jak potwierdza raport firmy badawczej Kline&Company, firma Shell okazała się najlepsza na świecie po raz 16. z rzędu!

    SHELL: Lider globalnego rynku środków smarnych już od 16 lat

    Doroczny raport „Global Lubricants: Market Analysis and Assessment” ukazał się po raz 20. Opracowanie dotyczy danych za rok 2021 i obejmuje rynki w istotnych krajach, gdzie sprzedawane są środki smarne. Zestawienie uwzględnia segmenty rynku, typy oraz rodzaje produktów i formulacje.

    Shell utrzymuje pozycję numer jeden we wszystkich trzech kategoriach środków smarnych analizowanych przez Kline w rankingu: „consumer automotive” (środki smarne przeznaczone do stosowania w samochodach osobowych), „commercial automotive” (środki smarne do pojazdów użytkowych) i „industrial” (środki smarne stosowane w przemyśle).

    Łukasz Radzyminski, dyrektor sprzedaży w Dziale Olejowym Shell Polska: - Koncentrujemy się na przekształceniu naszej działalności z wiodącego globalnego dostawcy środków smarnych na wiodącego dostawcę środków smarnych oraz innowacyjnych rozwiązań, w tym produktów i usług mających zastosowanie w przyszłości.
    Łukasz Radzyminski, dyrektor sprzedaży w Dziale Olejowym Shell Polska: – Koncentrujemy się na przekształceniu naszej działalności z wiodącego globalnego dostawcy środków smarnych na wiodącego dostawcę środków smarnych oraz innowacyjnych rozwiązań, w tym produktów i usług mających zastosowanie w przyszłości.

    – Utrzymywanie przez Shell pozycji globalnego lidera sektora środków smarnych odzwierciedla nasz sukces w ciągłym rozwijaniu podstawowej działalności, w której skupiamy się na wartości marki Shell, jakości premium oraz zróżnicowaniu asortymentu produktów. Jednocześnie kontynuujemy budowanie unikalnych relacji biznesowych i dbamy o rozwój technologiczny. Ponadto, obecnie koncentrujemy się na przekształceniu naszej działalności z wiodącego globalnego dostawcy środków smarnych na wiodącego dostawcę środków smarnych oraz innowacyjnych rozwiązań, w tym produktów i usług mających zastosowanie w przyszłości – mówi Łukasz Radzymiński, dyrektor sprzedaży w Dziale Olejowym Shell Polska.

    Shell jako jeden z pierwszych, w 2019 roku, wprowadził na rynek portfolio płynów E-fluids, wykazując technologiczną gotowość i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom producentów OEM. Dziś płyny Shell E-fluids poprawiają niezawodność, wydajność i osiągi elektrycznych układów napędowych.

    Shell dostarcza również bardziej zrównoważone rozwiązania i produkty, przy czym środki smarne odgrywają kluczową rolę we wspieraniu celu Shell, jakim jest osiągnięcie zerowej emisji netto do 2050 roku. Innym priorytetem jest pomoc klientom Shell w zmniejszeniu ich śladu węglowego. Ułatwia to sieć centrów technologicznych, w których zatrudnionych jest ponad 300 naukowców i inżynierów.

    SHELL: Lider globalnego rynku środków smarnych już od 16 lat

    W swojej działalności Shell zmniejsza ilość odpadów poprzez rozwój zrównoważonych opakowań i elementów gospodarki cyrkularnej. Udostępnia także gamę produktów i rozwiązań biodegradowalnych oraz specjalistyczne usługi techniczne, pozwalające m.in. w czasie rzeczywistym monitorować pracujące w układach środki smarne, zapobiegać awariom i nieplanowanym przestojom, a w efekcie uzyskiwać duże oszczędności.

    Według najnowszego raportu Kline&Company, Shell nie tylko utrzymał pozycję lidera globalnego rynku środków smarnych, ale również powiększył swój udział w rynku w stosunku do kolejnego największego dostawcy o 0,6% – do 11,6%. Całkowita ilość sprzedanych przez Shell środków smarnych wyniosła około 4500 – 4700 kiloton, co odpowiada około 4,9-5,2 miliarda litrów.

    Światowa sprzedaż w trzech analizowanych segmentach rozłożyła się podobnie, jak w poprzednim roku. Produkty do stosowania w samochodach osobowych stanowiły 34% zbytu, produkty stosowane w przemyśle 36%, a 31% produkty do pojazdów użytkowych.

    (s)
    Fot. Shell

    Tagi : Shell
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – listopad 2023

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,72
    Pb95
    6,07
    ON
    6,14
    LPG
    3,03
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,44
    USD/PLN
    4,20
    CHF/PLN
    4,67
    GPB/PLN
    5,13
    NOK/PLN
    0,38
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone