Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » SERWIS: Trzy lata gwarancji na części EUROPART Premium Parts

    SERWIS: Trzy lata gwarancji na części EUROPART Premium Parts

    7 czerwca, 2021
    Aktualności, Serwis

    EUROPART oferuje od 1 kwietnia we wszystkich 27 krajach, w których ma oddziały, trzy lata gwarancji na produkty marki EUROPART Premium Parts. Tym samym firma wykracza poza ustawowy obowiązek gwarancyjny.

    SERWIS: Trzy lata gwarancji na części EUROPART Premium Parts, Truckslog.pl

    Pod marką EUROPART Premium Parts firma sprzedaje przede wszystkim części zamienne i materiały eksploatacyjne, które są bardziej ekonomiczną alternatywą dla oryginalnych części zamiennych w jakości OEM.

    Asortyment obejmuje około 7500 artykułów — począwszy od filtrów, poprzez części do chłodnic, elementy podwozia, układu hamulców i silnika, elementy elektryczne i oświetleniowe, narzędzia, wyposażenie warsztatów, aż po środki czyszczące oraz oleje posiadające atesty wszystkich największych producentów pojazdów użytkowych.

    – Przez wprowadzenie trzyletniej gwarancji podkreślamy, że jesteśmy absolutnie pewni jakości części marki EUROPART Premium Parts – mówi Ralf Stepputatis, dyrektor Category Management EUROPART Holding. – Bardzo starannie wybieramy zarówno naszych dostawców, jak i artykuły obecne w naszej ofercie. Nasi technicy i specjaliści ds. jakości regularnie przeprowadzają kontrole jakości zgodnie z krajowymi i międzynarodowymi standardami. Rezultatem jest imponujący wskaźnik reklamacji na poziomie poniżej 0,01%.

    Filar strategii

    Dzięki stale rosnącemu asortymentowi marki EUROPART Premium Parts, firma zaspokaja rosnące zapotrzebowanie rynku na bardziej ekonomiczne alternatywy dla oryginalnych części zamiennych. – Produkty marki własnej stanowią obecnie ważny filar strategii asortymentowej firmy EUROPART – wyjaśnia Ralf Stepputatis. – Oprócz marki EUROPART Premium Parts stawiamy również na producentów części OEM. Tym samym dajemy naszym klientom możliwość wyboru: mogą wybierać z bogatego portfolio produktów sprawdzonych marek znanych producentów lub zdecydować się na naszą markę w jakości oryginalnego wyposażenia o bezkonkurencyjnym stosunku jakości do ceny.

    – Nasi technicy i inżynierowie nieustannie pracują nad dalszym rozwojem naszej własnej marki – dodaje Heiko Trebus-Kühn, kierownik ds. zarządzania jakością w EUROPART. – Jakość produktów jest dla nas najwyższym priorytetem. Nie bez powodu marka własna EUROPART nosi nazwę przedsiębiorstwa. Odpowiednie działania całego zespołu związanego zarządzeniem naszą własną marką, znajdują odzwierciedlenie w niskim wskaźniku reklamacji. Wynik naszej pracy pragniemy świętować razem z naszymi klientami i dlatego oferujemy trzy lata gwarancji na produkty marki EUROPART Premium Parts.

    Trzyletnia gwarancja dostępna we wszystkich oddziałach EUROPART. Artykuły EUROPART Premium Parts z trzyletnią gwarancją są dostępne we wszystkich punktach sprzedaży EUROPART w 27 krajach europejskich. Gwarancja obejmuje wszystkie początkowe wady fizyczne dla produktów EUROPART Premium Parts od daty zakupu 1 kwietnia.

    Gwarancja nie obejmuje np. uszkodzeń spowodowanych zużyciem, niewłaściwą instalacją lub użytkowaniem, wpływami środowiska i atmosferycznymi lub uszkodzeniami transportowymi. W przypadku uszkodzenia EUROPART gwarantuje naprawę, wymianę komponentu lub zwrot ceny zakupu.

    (s)
    Fot. Europart

    Tagi : części zamienne, Europart
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Grudzień 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone