GOLDHOFER: Przewiozą pociągi tam gdzie nie ma torów…
W austriackim Linzu stary most kolejowy na Dunaju został rozebrany w 2016 r. i zastąpiony nowym […]
Każdy, kto spróbuje podnieść poziom cyfryzacji swoich procesów, zwiększy efektywność swojej działalności transportowej, a także rentowność. A jeśli zaprojektują te procesy transportowe tak, aby były zrównoważone, zmniejszą również emisje i ślad środowiskowy. Na targach Transport Logistic 2023 firma Schmitz Cargobull zademonstruje, w jaki sposób jej produkty i usługi cyfrowe mogą ułatwić codzienną pracę dyspozytorów, menedżerów flot i kierowców oraz jak w praktyce można wykorzystać zrównoważone produkty cyfrowe do generowania zysków.
Zero emisji w transporcie z kontrolowaną temperaturą dzięki w pełni elektrycznej zabudowie chłodniczej S.KOe COOL. S.KOe COOL jest wyposażony w całkowicie elektryczną jednostkę chłodzącą ze zintegrowaną elektroniką zasilającą, układ akumulatorów i oś regeneracyjną, dzięki czemu działa całkowicie bezemisyjnie. Ta koncepcja zrównoważonego transportu cieszy się szczególnie dużym zainteresowaniem w zakresie miejskiej dystrybucji w strefach zerowej emisji.
Elastyczny i zrównoważony jest też transport drobnicowy dzięki aerodynamicznym naczepom kurtynowym S.CS EcoFLEX i S.CS EcoVARIOS. Aerodynamiczne przyczepy z podnoszonym tyłem zmniejszają opór, redukując w ten sposób zużycie paliwa i emisję dwutlenku węgla. W przypadku EcoVARIOS zarówno tylną, jak i przednią sekcję można elastycznie regulować. Wysokość kurtyny można dopasować do odpowiedniej wysokości nadwozia.
Efektywne zarządzanie sieciami transportowymi i udostępnianie danych naczep w kontrolowany sposób umożliwia oprogramowanie TrailerConnect Data Management Center. Wszystkie dane telematyczne są gromadzone w tej infrastrukturze i platformie konsolidacyjnej i mogą być bezpiecznie udostępniane w indywidualnych przypadkach.
Oprócz aktualnych danych telematycznych i agregatów chłodniczych w ocenie uwzględniane są również historyczne dane dotyczące konserwacji i napraw. Analizy te można wykorzystać do bardziej efektywnego planowania wizyt serwisowych i naprawczych oraz zapobiegania awariom agregatu chłodniczego.
Użytkownik naczepy otrzymuje wszystkie informacje na pulpicie nawigacyjnym portalu TrailerConnect, skąd może bezpośrednio skontaktować się z najbliższym partnerem serwisowym.
Dzięki TrailerConnect TourTrack poszczególne przejazdy można łatwo i szybko zapisać w portalu telematycznym i monitorować w czasie rzeczywistym. W ten sposób klienci, którzy nie korzystają z Systemu Zarządzania Transportem (TMS), mogą w nieskomplikowany sposób wykorzystać codzienne transakcje na rynku spot dla swojej firmy.
Dzięki integracji ciężarówki z naczepą menedżerowie flot mogą przeglądać dane telematyczne z samochodów ciężarowych i naczep w jednym miejscu — w portalu TrailerConnect. Pomaga to w planowaniu, optymalizacji tras, zarządzaniu harmonogramami i poprawie ogólnej wydajności floty. Oznacza to, że moce przewozowe mogą być wykorzystywane bardziej efektywnie, co tym samym obniża koszty operacyjne.
(s), fot. Schmitz Cargobull
W austriackim Linzu stary most kolejowy na Dunaju został rozebrany w 2016 r. i zastąpiony nowym […]
Każda firma dostarczająca kauczuk naturalny do dwóch europejskich zakładów produkcyjnych Apollo Tyres, w Holandii i na […]
CEVA Logistics planuje powiększenie swojej floty pojazdów elektrycznych (EV) do 1450 sztuk do końca 2025 r. […]