SCHMITZ CARGOBULL: Wznowione szkolenia dla partnerów serwisowych
Od dłuższego czasu, w związku z trwającą pandemią, szkolenia Cargobull College’s Service Partner nie mogły już odbywać. Teraz to się zmienia i coraz więcej szkoleń może się odbyć na spotkaniach twarzą w twarz, a nie w formie zdalnej.
W ostatnich tygodniach partnerzy serwisowi Schmitz Cargobull z Niemiec, Turcji, Szwajcarii, Finlandii, Maroka, Hiszpanii, Anglii, Holandii, Chorwacji, Słowenii i Bułgarii zostali przeszkoleni w zakresie bezpiecznego i profesjonalnego użytkowania agregatu chłodniczego Schmitz Cargobull S.CU. Celem tego szkolenia jest zakwalifikowanie uczestników do samodzielnej obsługi agregatu chłodniczego S.CU, jego naprawy i wykonywania wszelkich prac konserwacyjnych.
Aby osiągnąć wymagane umiejętności, szkolenie jest połączeniem modułów teoretycznych i praktycznych. Wiedza zdobyta w teorii przekłada się bezpośrednio na praktykę, dzięki czemu jest szybko utrwalana, a dalsze pytania można rozwiązać bezpośrednio.
Szkolenia S.CU prowadzi obecnie trzech trenerów: Tom Mohl (Skandynawia, Wielka Brytania, Irlandia), Joao Botas (Europa Południowa, Afryka) i Max Gruber (Europa Środkowa). Max Gruber mówi: – Bardzo ważne jest dla nas pełne przeszkolenie naszych partnerów serwisowych. W ten sposób nasi klienci mogą być pewni, że każdy partner serwisowy spełnia nasze wysokie standardy Schmitz Cargobull. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy ponownie pracować osobiście. To właśnie połączenie praktyki i teorii sprawia, że szkolenie jest tak udane. Ponadto wymiany między stażystami są bardzo wzbogacające i nie odbywałyby się w ten sam sposób online.
W najbliższych miesiącach planowane są kolejne szkolenia dla partnerów serwisowych na różne tematy.
(s), fot. Schmitz Cargobull