Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Analizy
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Bezpieczeństwo
    • Drogi
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Opony
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Finanse
    • Logistyka
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Naczepy
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Targi
      • Technika
      • Wydarzenia
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Artykuły
    • Autobusy
    • Bezpieczeństwo
    • Eksploatacja
      • Opony
    • Elektromobilność
    • Finanse
    • Jazda próbna
    • Logistyka
    • Naczepy
    • Oleje i paliwa
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Producenci
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Wydarzenia
      • Technika
      • Targi
    • Serwis
    • Wywiad
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Archiwum
  • Prenumerata
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » SCHMITZ CARGOBULL: Wywrotki M.KI z izolacją termiczną

    SCHMITZ CARGOBULL: Wywrotki M.KI z izolacją termiczną

    10 czerwca, 2020
    Aktualności, Naczepy, Rynek

    Schmitz Cargobull oferuje teraz wywrotkę M.KI z izolacją termiczną, rozszerzając w ten sposób swoje portfolio o nową opcję izolowaną. Termicznie izolowana wywrotka o pojemności 18 m3 przeznaczona do transportu mniejszych ilości asfaltu i zabudowywana na czteroosiowych podwoziach ciężarowych. (galeria zdjęć)  

    SCHMITZ CARGOBULL: Wywrotki M.KI z izolacją termiczną, Magazyn Ciężarówki

    Firmy budujące drogi odnotowały w ostatnich latach wzrost wymagań dotyczących transportu asfaltu. Korpus wywrotki musi być izolowany termicznie i musi mieć również osłonę zapobiegającą utracie ciepła od góry. Przed przechyleniem należy sprawdzić jakość asfaltu za pomocą  pomiaru temperatury.

    Gama modeli obejmuje nadwozia o różnej grubości podłogi o wysokości ściany bocznej 1460 mm, z różnymi wersjami ścian tylnych i mieści  18 m3 gorącego ładunku, np. asfaltu.

    Gama modeli obejmuje nadwozia o różnej grubości podłogi o wysokości ściany bocznej 1460 mm, z różnymi wersjami ścian tylnych i mieści  18 m3 gorącego ładunku, np. asfaltu.

    Schmitz Cargobull wprowadził do swojej oferty wywrotkę do ciężarówki M.KI z izolacją termiczną. Izolacja termiczna zwiększyła masę własną zabudowy tylko o około 195 kg. Mniejsze objętości, lepsza wszechstronność i zwrotność są szczególnie przydatne w ograniczonych warunkach ruchu, jak to często ma miejsce na budowach. Taki pojazd wjedzie tam, gdzie nie można dotrzeć ciągnikiem z naczepą.

    Wpuszczony w obudowę termometr pozwala na kontrolowanie temperatury ładunku.

    Wpuszczony w obudowę termometr pozwala na kontrolowanie temperatury ładunku.

    Wysokiej jakości, odporna na temperaturę osłona muldy ma przesuwaną plandekę elektryczną, którą można bezpiecznie i wygodnie obsługiwać z poziomu podłoża.

    Wysokiej jakości, odporna na temperaturę osłona muldy ma przesuwaną plandekę elektryczną, którą można bezpiecznie i wygodnie obsługiwać z poziomu podłoża.

    Wywrotka M.KI z pełną izolacją termiczną wykorzystuje bogate doświadczenie Schmitz Cargobull w dziedzinie transportu towarów o kontrolowanej temperaturze. Zoptymalizowany kształt korpusu zapewnia niski środek ciężkości, zwiększając w ten sposób stabilność przechyłu. Wysokiej jakości, odporna na temperaturę osłona muldy ma przesuwaną plandekę elektryczną, którą można bezpiecznie i wygodnie obsługiwać z poziomu podłoża. Gama modeli obejmuje nadwozia o różnej grubości podłogi o wysokości ściany bocznej 1460 mm, z różnymi wersjami ścian tylnych i mieści  18 m3 gorącego ładunku, np. asfaltu.

    (s)
    Fot. Schmitz Cargobull

    Tagi : naczepy, Schmitz Cargobull
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Styczeń-Luty 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Prenumerata
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,58
    ON
    8,53
    LPG
    3,83
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,71
    USD/PLN
    4,29
    CHF/PLN
    4,58
    GPB/PLN
    5,60
    NOK/PLN
    0,49
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone