SCHMITZ CARGOBULL: Wywrotki M.KI z izolacją termiczną
Schmitz Cargobull oferuje teraz wywrotkę M.KI z izolacją termiczną, rozszerzając w ten sposób swoje portfolio o nową opcję izolowaną. Termicznie izolowana wywrotka o pojemności 18 m3 przeznaczona do transportu mniejszych ilości asfaltu i zabudowywana na czteroosiowych podwoziach ciężarowych. (galeria zdjęć)
Firmy budujące drogi odnotowały w ostatnich latach wzrost wymagań dotyczących transportu asfaltu. Korpus wywrotki musi być izolowany termicznie i musi mieć również osłonę zapobiegającą utracie ciepła od góry. Przed przechyleniem należy sprawdzić jakość asfaltu za pomocą pomiaru temperatury.
Schmitz Cargobull wprowadził do swojej oferty wywrotkę do ciężarówki M.KI z izolacją termiczną. Izolacja termiczna zwiększyła masę własną zabudowy tylko o około 195 kg. Mniejsze objętości, lepsza wszechstronność i zwrotność są szczególnie przydatne w ograniczonych warunkach ruchu, jak to często ma miejsce na budowach. Taki pojazd wjedzie tam, gdzie nie można dotrzeć ciągnikiem z naczepą.
Wywrotka M.KI z pełną izolacją termiczną wykorzystuje bogate doświadczenie Schmitz Cargobull w dziedzinie transportu towarów o kontrolowanej temperaturze. Zoptymalizowany kształt korpusu zapewnia niski środek ciężkości, zwiększając w ten sposób stabilność przechyłu. Wysokiej jakości, odporna na temperaturę osłona muldy ma przesuwaną plandekę elektryczną, którą można bezpiecznie i wygodnie obsługiwać z poziomu podłoża. Gama modeli obejmuje nadwozia o różnej grubości podłogi o wysokości ściany bocznej 1460 mm, z różnymi wersjami ścian tylnych i mieści 18 m3 gorącego ładunku, np. asfaltu.
(s)
Fot. Schmitz Cargobull
Views: 7