Z jednej fabryki. Schmitz Cargobull przed IAA
Na targach IAA Transportation 2024, które w połowie września odbędą się w Hanowerze Schmitz Cargobull przedstawi […]
Solidna naczepa plandekowa S.CS X-TOUGH została opracowana specjalnie dla Francji i krajów, w których dopuszczalna masa całkowita zestawów ciągnik – naczepa wynosi 44 tony i doskonale pasuje do gamy ocynkowanych i skręcanych podwozi Schmitz Cargobull. Ma belki poprzeczne w konstrukcji podwozia, które zwiększają wytrzymałość i solidność. Stabilność podwozia jest szczególnie widoczna przy załadunku od tyłu i dużej częstotliwości załadunku wózkiem widłowym.
Podwozie to można łączyć z różnymi opcjami wyposażenia, takimi jak bezlistwowa plandeka POWER CURTAIN lub szybko otwierana plandeka SPEED CURTAIN. Schmitz Cargobull oferuje 10-letnią gwarancję na korozję wszystkich ocynkowanych części podwozia. Dzięki cynkowaniu podwozie jest odporne na korozję i zapewnia optymalną ochronę przed rdzą.
Nowa skrzynia do transportu suchego S.BO PACE zostanie po raz pierwszy zaprezentowana na rynku francuskim podczas targów Solutrans 2023. Pojazd skierowany jest przede wszystkim do firm transportowych z segmentu paczek i frachtu suchego. Ma certyfikat DIN EN 12642 Code XL i oferuje szeroką gamę opcji, takich jak szyny zabezpieczające ładunek, półprzezroczysty dach, winda załadowcza i dwa różne warianty drzwi, albo z roletą, albo z drzwiami aluminiowymi.
Nadwozie wykonane jest z innowacyjnych paneli STRUKTOPLAST. Dzięki lekkim panelom w kształcie plastra miodu każda naczepa waży o około 700 kg mniej niż porównywalne pojazdy w tym segmencie. Naczepę można wyposażyć w liczne elementy zabezpieczające ładunek do zabezpieczenia przesyłek, m.in. plandekę zabezpieczającą opakowanie, pasy mocujące itp. Nośność podłogi wynosi standardowo 5,4 t i opcjonalnie można ją zwiększyć do 7,1 t lub 8,0 t, jeśli konieczne jest przewożenie cięższych ładunków.
Oprócz dwóch nowości na targach zaprezentowana zostanie również sprawdzona naczepa chłodnia S.KO COOL oraz nowa naczepa wywrotka S.KI. Naczepa chłodnia S.KO COOL wyposażona jest w transportową maszynę chłodniczą Schmitz Cargobull S.CU V2MultiTemp i ma ściankę działową dla różnych zakresów temperatur. Dodatkowe bezpieczeństwo zapewnia nowy elektroniczny system ryglowania drzwi TL4 oraz system monitorowania ciśnienia w oponach.
Dzięki nowej generacji ram i nadwozi nowa naczepa wywrotka Schmitz Cargobull S.KI imponuje nie tylko zwiększoną o nawet 280 kilogramów ładownością (podwozie 50 kg, nadwozie 180 kg, rama 50 kg), ale także imponuje poprawioną funkcjonalnością oraz stałą i niezawodną jakością. Pojazd wystawiany na targach wyposażony jest w hydrauliczną klapę tylnej ściany oraz rozsuwany dach. Zintegrowany, opcjonalny pokładowy system ważenia umożliwia kierowcy określenie i udokumentowanie ładunku pojazdu bezpośrednio w miejscu załadunku. Na rynek francuski wprowadzona zostanie specjalna „Edycja Limitowana” przygotowana na Solutrans. Około 20 takich naczep wywrotek S.KI można zamówić na targach i są one dostępne od ręki dla zainteresowanych klientów.
Oprócz prezentowanych pojazdów, na stoisku Schmitz Cargobull decydującą rolę odegrają także nowe opcje wyposażenia cyfrowego, które w coraz większym stopniu przyczyniają się do efektywności kosztowej i bezpieczeństwa pracy. Wszystkie naczepy Schmitz Cargobull są fabrycznie wyposażone w system telematyczny Schmitz Cargobull TrailerConnect. Schmitz Cargobull robi kolejny krok w cyfrowej transformacji branży transportowej i logistycznej i jest pierwszym i jedynym producentem OEM naczep, który standardowo instaluje telematykę w pojazdach innych niż chłodnie.
(s), fot. Schmitz Cargobull
Na targach IAA Transportation 2024, które w połowie września odbędą się w Hanowerze Schmitz Cargobull przedstawi […]
Krone wprowadza na rynek pionierską koncepcję „Dimensions in Motion” na targach IAA Transportation 2024 w Hanowerze. […]
Opony do pojazdów ciężarowych i naczep montowane na 22,5-calowych obręczach zapewniają dłuższy okres eksploatacji, wysoki poziom […]