Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
  • e-Sklep
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » Schmitz Cargobull: Wydajne i zrównoważone rozwiązania transportowe na targach Solutrans 2023

    Schmitz Cargobull: Wydajne i zrównoważone rozwiązania transportowe na targach Solutrans 2023

    18 października, 2023
    Aktualności, Naczepy

    Pod hasłem „Efektywne i zrównoważone rozwiązania transportowe” firma Schmitz Cargobull będzie reprezentowana na tegorocznych targach Solutrans 2023 w Lyonie, oferując szeroką gamę pojazdów oraz innowacyjne rozwiązania w zakresie usług i produktów. Nowościami w portfolio produktów i po raz pierwszy zaprezentowanymi publiczności są naczepa plandekowa S.CS X-TOUGH i pojazd do transportu suchego S.BO PACE.

    Schmitz Cargobull: Wydajne i zrównoważone rozwiązania transportowe na targach Solutrans 2023
    Nowość na Solutrans 2023 – naczepa plandeka S.CS X-TOUGH z solidnym i trwałym podwoziem.

    Solidna naczepa plandekowa S.CS X-TOUGH została opracowana specjalnie dla Francji i krajów, w których dopuszczalna masa całkowita zestawów ciągnik – naczepa wynosi 44 tony i doskonale pasuje do gamy ocynkowanych i skręcanych podwozi Schmitz Cargobull. Ma belki poprzeczne w konstrukcji podwozia, które zwiększają wytrzymałość i solidność. Stabilność podwozia jest szczególnie widoczna przy załadunku od tyłu i dużej częstotliwości załadunku wózkiem widłowym.

    Podwozie to można łączyć z różnymi opcjami wyposażenia, takimi jak bezlistwowa plandeka POWER CURTAIN lub szybko otwierana plandeka SPEED CURTAIN. Schmitz Cargobull oferuje 10-letnią gwarancję na korozję wszystkich ocynkowanych części podwozia. Dzięki cynkowaniu podwozie jest odporne na korozję i zapewnia optymalną ochronę przed rdzą.

    Kolejna nowość na rynku francuskim - naczepa plandeka S.BO PACE, specjalnie dla segmentu przesyłek paczkowych i ładunków suchych.
    Kolejna nowość na rynku francuskim – naczepa plandeka S.BO PACE, specjalnie dla segmentu przesyłek paczkowych i ładunków suchych.

    Nowa skrzynia do transportu suchego S.BO PACE zostanie po raz pierwszy zaprezentowana na rynku francuskim podczas targów Solutrans 2023. Pojazd skierowany jest przede wszystkim do firm transportowych z segmentu paczek i frachtu suchego. Ma certyfikat DIN EN 12642 Code XL i oferuje szeroką gamę opcji, takich jak szyny zabezpieczające ładunek, półprzezroczysty dach, winda załadowcza i dwa różne warianty drzwi, albo z roletą, albo z drzwiami aluminiowymi.

    Nadwozie wykonane jest z innowacyjnych paneli STRUKTOPLAST. Dzięki lekkim panelom w kształcie plastra miodu każda naczepa waży o około 700 kg mniej niż porównywalne pojazdy w tym segmencie. Naczepę można wyposażyć w liczne elementy zabezpieczające ładunek do zabezpieczenia przesyłek, m.in. plandekę zabezpieczającą opakowanie, pasy mocujące itp. Nośność podłogi wynosi standardowo 5,4 t i opcjonalnie można ją zwiększyć do 7,1 t lub 8,0 t, jeśli konieczne jest przewożenie cięższych ładunków.

    Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull S.KO COOL.
    Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull S.KO COOL.

    Oprócz dwóch nowości na targach zaprezentowana zostanie również sprawdzona naczepa chłodnia S.KO COOL oraz nowa naczepa wywrotka S.KI. Naczepa chłodnia S.KO COOL wyposażona jest w transportową maszynę chłodniczą Schmitz Cargobull S.CU V2MultiTemp i ma ściankę działową dla różnych zakresów temperatur. Dodatkowe bezpieczeństwo zapewnia nowy elektroniczny system ryglowania drzwi TL4 oraz system monitorowania ciśnienia w oponach.

    Dzięki nowej generacji ram i nadwozi nowa naczepa wywrotka Schmitz Cargobull S.KI imponuje nie tylko zwiększoną o nawet 280 kilogramów ładownością (podwozie 50 kg, nadwozie 180 kg, rama 50 kg), ale także imponuje poprawioną funkcjonalnością oraz stałą i niezawodną jakością. Pojazd wystawiany na targach wyposażony jest w hydrauliczną klapę tylnej ściany oraz rozsuwany dach. Zintegrowany, opcjonalny pokładowy system ważenia umożliwia kierowcy określenie i udokumentowanie ładunku pojazdu bezpośrednio w miejscu załadunku. Na rynek francuski wprowadzona zostanie specjalna „Edycja Limitowana” przygotowana na Solutrans. Około 20 takich naczep wywrotek S.KI można zamówić na targach i są one dostępne od ręki dla zainteresowanych klientów.

    Nowa naczepa wywrotka Schmitz Cargobull S.KI imponuje nie tylko zwiększoną o nawet 280 kg ładownością.
    Nowa naczepa wywrotka Schmitz Cargobull S.KI imponuje nie tylko zwiększoną o nawet 280 kg ładownością.

    Oprócz prezentowanych pojazdów, na stoisku Schmitz Cargobull decydującą rolę odegrają także nowe opcje wyposażenia cyfrowego, które w coraz większym stopniu przyczyniają się do efektywności kosztowej i bezpieczeństwa pracy. Wszystkie naczepy Schmitz Cargobull są fabrycznie wyposażone w system telematyczny Schmitz Cargobull TrailerConnect. Schmitz Cargobull robi kolejny krok w cyfrowej transformacji branży transportowej i logistycznej i jest pierwszym i jedynym producentem OEM naczep, który standardowo instaluje telematykę w pojazdach innych niż chłodnie.

    (s), fot. Schmitz Cargobull

    Rozwiązania cyfrowe Schmitz Cargobull dla zwiększenia efektywności transportu

    Rozwiązania cyfrowe Schmitz Cargobull dla zwiększenia efektywności transportu

    Każdy, kto próbuje podnieść poziom digitalizacji swoich procesów, zwiększy wydajność swojego biznesu transportowego, a także rentowność. […]

    Czytaj więcej… Rozwiązania cyfrowe Schmitz Cargobull dla zwiększenia efektywności transportuContinue

    Jak nie wpaść w pułapkę podatków i sprawnie odzyskać zwrot VAT i akcyzy w transporcie?

    Jak nie wpaść w pułapkę podatków i sprawnie odzyskać zwrot VAT i akcyzy w transporcie?

    Choć procedura odzyskiwania zwrotu VAT lub akcyzy w transporcie drogowym jest trudnym i czasochłonnym procesem oraz […]

    Czytaj więcej… Jak nie wpaść w pułapkę podatków i sprawnie odzyskać zwrot VAT i akcyzy w transporcie?Continue

    Wjeżdżali mimo zakazu. Jeden z niesprawną naczepą, drugi z nieważną rejestracją! 

    Wjeżdżali mimo zakazu. Jeden z niesprawną naczepą, drugi z nieważną rejestracją! 

    Naczepę z pękniętą tarczą hamulcową i ciężarówkę niedopuszczoną do ruchu wykluczyli z dalszej jazdy funkcjonariusze mazowieckiej […]

    Czytaj więcej… Wjeżdżali mimo zakazu. Jeden z niesprawną naczepą, drugi z nieważną rejestracją! Continue

    Tagi : Schmitz Cargobull, targi
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – kwiecień 2025

    Partnerzy

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,83
    Pb95
    6,04
    ON
    6,11
    LPG
    3,18
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,27
    USD/PLN
    4,15
    CHF/PLN
    4,56
    GPB/PLN
    5,15
    NOK/PLN
    0,36
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone
    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda