Wypadek busa na A2 w Niemczech. Dwie ofiary śmiertelne to Polacy
Do tragicznego wypadku doszło w piątek, 7 lutego, około godziny 4 nad ranem na autostradzie A2 […]
Ranga Yogeshwar jest mentorem konkursu na innowacje, który jest organizowany po raz 31. W procesie selekcji naukowej firma Schmitz Cargobull szczególnie przekonywała w kategorii wielkości C (ponad 200 pracowników) w kategorii „Innowacyjne procesy i organizacja”.
Jako szczególną siłę podkreślono systematyczne zakotwiczanie innowacji w firmie. Wymaga to odpowiednich struktur do realizacji procesów innowacyjnych i promowania innowacyjnej kultury korporacyjnej na wszystkich poziomach.
Schmitz Cargobull, wiodący w Europie producent naczep do przewozu towarów w kontrolowanej temperaturze, drobnicy i towarów masowych, od dziesięcioleci opiera się na modelu „Kaizen” – filozofii biznesowej mającej na celu ciągłe doskonalenie w całej organizacji.
Siłą napędową wielu innowacji jest Koło Innowacji, w którym menadżerowie działów badawczo-rozwojowych spotykają się z zarządem i technicznie zorientowanymi członkami Rady Nadzorczej.
Prace badawczo-rozwojowe, prace rozwojowe, linia produktów i sprzedaż ściśle ze sobą współpracują, aby zrealizować projekty. Wiele sukcesów innowacyjnych w Schmitz Cargobull ma swój początek w obszarze telematyki i sieci cyfrowych lub zwiększonego zrównoważonego rozwoju.
Jako przykład podano w pełni elektryczną naczepę chłodniczą S.KOe COOL. Schmitz Cargobull był pierwszym producentem OEM, który otrzymał homologację typu dla bezemisyjnej naczepy chłodni z osią z generatorem elektrycznym. Oś elektryczna dostarcza dodatkową energię do akumulatora maszyny chłodniczej podczas jazdy, dzięki czemu żywność może być bezpiecznie schładzana i transportowana z magazynów do sklepów bez emisji.
Od 1993 roku compamedia przyznaje pieczęć TOP 100 średnim przedsiębiorstwom za szczególną siłę innowacyjną i ponadprzeciętny sukces innowacyjny. Od 2002 r. dyrektorem naukowym jest prof. dr Nikolaus Franke. Jest założycielem i dyrektorem Instytutu Przedsiębiorczości i Innowacji na Uniwersytecie Ekonomii i Biznesu w Wiedniu. Mentorem TOP 100 jest dziennikarz naukowy Ranga Yogeshwar. Partnerami projektu są Towarzystwo Promocji Badań Stosowanych im. Fraunhofera i BVMW. Magazyny „manager magazin” i „impulse” towarzyszą porównaniu firm jako partnerzy medialni, ZEIT für Unternehmer jest partnerem do współpracy.
(s), fot. KD Busch / compamedia
Do tragicznego wypadku doszło w piątek, 7 lutego, około godziny 4 nad ranem na autostradzie A2 […]
Eksperci zgodnie przyznali, że ubiegły rok był trudny. Choć jego ostatnie miesiące przyniosły widoczną poprawę na […]
Rumuński dealer DAF TH Trucks otrzymał tytuł „International Dealer of the Year 2025” na międzynarodowym spotkaniu […]