FIRESTONE: Nowe opony regionalne do samochodów ciężarowych
Firestone ogłasza wprowadzenie na rynek nowej gamy opon regionalnych do samochodów ciężarowych, zaprojektowanych z wykorzystaniem opracowanej […]
Dwóch liderów rynku łączy swoje know-how: Schmitz Cargobull i amerykański producent naczep Utility Trailer Manufacturer Company LLC zakładają spółkę joint venture – „Cargobull North America” (CBNA). W pierwszym kroku partnerzy opracowali dwie transportowe jednostki chłodnicze (TRU) w oparciu o Schmitz Cargobull S.CU.
Modele 625 Hybrid i 655 MT (Multi Temp) zostały specjalnie zaprojektowane, aby spełniać rygorystyczne wymagania Kalifornii dotyczące emisji. Jednostki są wyposażone w system telematyczny TrailerConnect firmy Schmitz Cargobull, który jest instalowany wyłącznie w naczepach chłodniach Utility Trailer.
Nowa firma oraz dwa transportowe agregaty chłodnicze na rynek północnoamerykański zadebiutują od września na targach „IFDA Distribution Solutions 2023” w Fort Worth w Teksasie (USA). Duży, amerykański sprzedawca detaliczny Kroger będzie pierwszym klientem CBNA, zaczynając od naczep chłodni z serii 3000R Utility Trailer i transportowych maszyn chłodniczych 625 Hybrid i 655 MT (MultiTemp) Hybrid. – To wspólne przedsięwzięcie zapewnia nam dostęp do rynku amerykańskiego i stanowi ważny krok w rozwoju Schmitz Cargobull – mówi Andreas Schmitz, dyrektor generalny Schmitz Cargobull AG. – Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Utility Trailer, liderem na rynku amerykańskim w dziedzinie pojazdów do transportu w kontrolowanej temperaturze. Jesteśmy przekonani, że Cargobull North America stworzy prawdziwą wartość dodaną dla naszych nowych klientów w Ameryce, a także klientów na całym świecie. Te same jednostki będą dostępne na innych rynkach, w tym w Niemczech i Europie. Dzięki połączeniu naszych zasobów i wiedzy specjalistycznej możemy kontynuować naszą wiodącą pozycję w w zakresie technologii transportowych jednostek chłodniczych (TRU) i telematyki.
– Nasze wspólne przedsięwzięcie ze Schmitz Cargobull dodatkowo pozycjonuje Utility Trailer jako światowego lidera w zakresie zrównoważonego rozwoju, efektywności paliwowej i redukcji emisji – powiedział Jeff Bennett, prezes i dyrektor generalny Utility Trailer. – Chcemy być nie tylko największym, ale także najlepszym, docelowym dostawcą oferującym wszystko, czego potrzebują klienci użytkujący chłodnie – od mocnych i lekkich skrzyń po energooszczędne TRU i zaawansowaną telematykę – wszystko w jednej naczepie.
Pierwsza oferta CBNA obejmuje dwie energooszczędne transportowe agregaty chłodnicze. Modele 625 Hybrid i 655 MT (MultiTemp) Hybrid zostały specjalnie zaprojektowane, aby spełniać wysokie wymagania północnoamerykańskich przewoźników. Obie maszyny chłodnicze są wyposażone w silnik wysokoprężny Common Rail i napęd hybrydowy. Spełniają nawet rygorystyczne wymagania dotyczące emisji określone przez Kalifornijską Radę ds. Zasobów Powietrznych (CARB). Kolejnym krokiem będzie wprowadzenie na rynek modeli w pełni elektrycznych, homologowanych przez TÜV, z osią rekuperacyjną i zasilanych akumulatorowo – które już z powodzeniem stosowane są w Europie.
– Zarówno Utility Trailer, jak i Schmitz Cargobull, opierają się na tym samym przepisie na sukces: kultura naszych firm jako rodzinnych producentów naczep motywuje nas do ciągłego rozwijania najlepszej technologii naczep i zapewniania klientom całego ekosystemu, w tym usług, telematyki i optymalnej dostępności przestrzeni ładunkowej – wyjaśnia Andreas Schmitz. – Fakt, że Utility Trailer wybrał nasze energooszczędne jednostki w konkurencji z innymi globalnymi dostawcami agregatów chłodniczych do transportu, potwierdza jakość naszych produktów i prac rozwojowych.
Dzięki systemowi telematycznemu Schmitz Cargobull TrailerConnect CBNA wkracza na rynek północnoamerykański z najbardziej zaawansowaną ofertą. System pozwala klientom monitorować i kontrolować w czasie rzeczywistym temperaturę, zużycie paliwa, położenie pojazdu i inne ważne parametry ich pojazdów chłodni. Zaawansowana jednostka telematyczna z komunikacją LTE i globalnym roamingiem jest standardowo zintegrowana z każdym TRU firmy CBNA.
Technologia udostępnia też najnowocześniejszy interfejs użytkownika i korzystanie z aplikacji mobilnych na smartfony z systemem iOS i Android, od kierowców, przez dyspozytorów, aż po właścicieli flot. Jako system otwarty z rozbudowanym bezpieczeństwem cybernetycznym, daje klientom możliwość wyboru w jaki sposób chcą wykorzystać swoje dane. Od systemów ERP po telematykę ciężarówek, zewnętrznych dostawców, a nawet systemy zarządzania transportem – klient jest właścicielem danych i może zdecydować o przesyłaniu swoich danych za pośrednictwem prostego interfejsu API. Ponadto telematyka oferuje monitorowanie modulatorów ABS klasy premium ze wszystkimi kodami usterek, ciśnieniem w oponach, stanem drzwi i konserwacją zapobiegawczą, a także inteligentne, zdalne sterowanie agregatem chłodniczym CBNA.
(s), fot. Schmitz Cargobull
Firestone ogłasza wprowadzenie na rynek nowej gamy opon regionalnych do samochodów ciężarowych, zaprojektowanych z wykorzystaniem opracowanej […]
Niemiecka policja autostradowa poinformowała o zidentyfikowaniu kierowców, którzy uczestniczyli w tragicznym wypadku na autostradzie A2 między […]
Goldhofer i jako współwystawca Volvo Trucks przyciągnęli tłumy swoją pierwszą wspólną obecnością na targach NordBau 2023 […]