Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
  • e-Sklep
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » Schmitz Cargobull: Połączenie sił z Utility Trailer – liderem na rynku amerykańskim

    Schmitz Cargobull: Połączenie sił z Utility Trailer – liderem na rynku amerykańskim

    13 września, 2023
    Aktualności, Naczepy

    Schmitz Cargobull i Utility Trailer tworzą spółkę joint venture „Cargobull North America”. Lider rynku amerykańskiego, jakim jest Utility Trailer, wykorzystuje technologię chłodniczą i telematykę naczepy firmy Schmitz Cargobull.

    Od lewej:  Jeff Bennett (CEO Utility Trailers), Andreas Schmitz (CEO Schmitz Cargobull), Steve Bennett (COO Utility Trailers) i Norbert Flacke (dyrektor zarządzający Cargobull Cool).
    Od lewej:  Jeff Bennett (CEO Utility Trailers), Andreas Schmitz (CEO Schmitz Cargobull), Steve Bennett (COO Utility Trailers) i Norbert Flacke (dyrektor zarządzający Cargobull Cool).

    Dwóch liderów rynku łączy swoje know-how: Schmitz Cargobull i amerykański producent naczep Utility Trailer Manufacturer Company LLC zakładają spółkę joint venture – „Cargobull North America” (CBNA). W pierwszym kroku partnerzy opracowali dwie transportowe jednostki chłodnicze (TRU) w oparciu o Schmitz Cargobull S.CU.

    Modele 625 Hybrid i 655 MT (Multi Temp) zostały specjalnie zaprojektowane, aby spełniać rygorystyczne wymagania Kalifornii dotyczące emisji. Jednostki są wyposażone w system telematyczny TrailerConnect firmy Schmitz Cargobull, który jest instalowany wyłącznie w naczepach chłodniach Utility Trailer.

    Nowa firma oraz dwa transportowe agregaty chłodnicze na rynek północnoamerykański zadebiutują od września na targach „IFDA Distribution Solutions 2023” w Fort Worth w Teksasie (USA). Duży, amerykański sprzedawca detaliczny Kroger będzie pierwszym klientem CBNA, zaczynając od naczep chłodni z serii 3000R Utility Trailer i transportowych maszyn chłodniczych 625 Hybrid i 655 MT (MultiTemp) Hybrid. – To wspólne przedsięwzięcie zapewnia nam dostęp do rynku amerykańskiego i stanowi ważny krok w rozwoju Schmitz Cargobull – mówi Andreas Schmitz, dyrektor generalny Schmitz Cargobull AG. – Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Utility Trailer, liderem na rynku amerykańskim w dziedzinie pojazdów do transportu w kontrolowanej temperaturze. Jesteśmy przekonani, że Cargobull North America stworzy prawdziwą wartość dodaną dla naszych nowych klientów w Ameryce, a także klientów na całym świecie. Te same jednostki będą dostępne na innych rynkach, w tym w Niemczech i Europie. Dzięki połączeniu naszych zasobów i wiedzy specjalistycznej możemy kontynuować naszą wiodącą pozycję w w zakresie technologii transportowych jednostek chłodniczych (TRU) i telematyki.

    Modele 625 Hybrid i 655 MT (Multi Temp) zostały specjalnie zaprojektowane, aby spełniać rygorystyczne wymagania Kalifornii dotyczące emisji. Są wyposażone w system telematyczny TrailerConnect firmy Schmitz Cargobull, który jest instalowany wyłącznie w naczepach chłodniach Utility Trailer.
    Modele 625 Hybrid i 655 MT (Multi Temp) zostały specjalnie zaprojektowane, aby spełniać rygorystyczne wymagania Kalifornii dotyczące emisji. Są wyposażone w system telematyczny TrailerConnect firmy Schmitz Cargobull, który jest instalowany wyłącznie w naczepach chłodniach Utility Trailer.

    Joint venture rozpoczyna działalność

    – Nasze wspólne przedsięwzięcie ze Schmitz Cargobull dodatkowo pozycjonuje Utility Trailer jako światowego lidera w zakresie zrównoważonego rozwoju, efektywności paliwowej i redukcji emisji – powiedział Jeff Bennett, prezes i dyrektor generalny Utility Trailer. – Chcemy być nie tylko największym, ale także najlepszym, docelowym dostawcą oferującym wszystko, czego potrzebują klienci użytkujący chłodnie – od mocnych i lekkich skrzyń po energooszczędne TRU i zaawansowaną telematykę – wszystko w jednej naczepie.

    Pierwsza oferta CBNA obejmuje dwie energooszczędne transportowe agregaty chłodnicze. Modele 625 Hybrid i 655 MT (MultiTemp) Hybrid zostały specjalnie zaprojektowane, aby spełniać wysokie wymagania północnoamerykańskich przewoźników. Obie maszyny chłodnicze są wyposażone w silnik wysokoprężny Common Rail i napęd hybrydowy. Spełniają nawet rygorystyczne wymagania dotyczące emisji określone przez Kalifornijską Radę ds. Zasobów Powietrznych (CARB). Kolejnym krokiem będzie wprowadzenie na rynek modeli w pełni elektrycznych, homologowanych przez TÜV, z osią rekuperacyjną i zasilanych akumulatorowo – które już z powodzeniem stosowane są w Europie.

    Podobna kultura firmy

    – Zarówno Utility Trailer, jak i Schmitz Cargobull, opierają się na tym samym przepisie na sukces: kultura naszych firm jako rodzinnych producentów naczep motywuje nas do ciągłego rozwijania najlepszej technologii naczep i zapewniania klientom całego ekosystemu, w tym usług, telematyki i optymalnej dostępności przestrzeni ładunkowej – wyjaśnia Andreas Schmitz. – Fakt, że Utility Trailer wybrał nasze energooszczędne jednostki w konkurencji z innymi globalnymi dostawcami agregatów chłodniczych do transportu, potwierdza jakość naszych produktów i prac rozwojowych.

    Dzięki systemowi telematycznemu Schmitz Cargobull TrailerConnect CBNA wkracza na rynek północnoamerykański z najbardziej zaawansowaną ofertą. System pozwala klientom monitorować i kontrolować w czasie rzeczywistym temperaturę, zużycie paliwa, położenie pojazdu i inne ważne parametry ich pojazdów chłodni. Zaawansowana jednostka telematyczna z komunikacją LTE i globalnym roamingiem jest standardowo zintegrowana z każdym TRU firmy CBNA.

    Technologia udostępnia też najnowocześniejszy interfejs użytkownika i korzystanie z aplikacji mobilnych na smartfony z systemem iOS i Android, od kierowców, przez dyspozytorów, aż po właścicieli flot. Jako system otwarty z rozbudowanym bezpieczeństwem cybernetycznym, daje klientom możliwość wyboru w jaki sposób chcą wykorzystać swoje dane. Od systemów ERP po telematykę ciężarówek, zewnętrznych dostawców, a nawet systemy zarządzania transportem – klient jest właścicielem danych i może zdecydować o przesyłaniu swoich danych za pośrednictwem prostego interfejsu API. Ponadto telematyka oferuje monitorowanie modulatorów ABS klasy premium ze wszystkimi kodami usterek, ciśnieniem w oponach, stanem drzwi i konserwacją zapobiegawczą, a także inteligentne, zdalne sterowanie agregatem chłodniczym CBNA.

    (s), fot. Schmitz Cargobull

    Jak nie wpaść w pułapkę podatków i sprawnie odzyskać zwrot VAT i akcyzy w transporcie?

    Jak nie wpaść w pułapkę podatków i sprawnie odzyskać zwrot VAT i akcyzy w transporcie?

    Choć procedura odzyskiwania zwrotu VAT lub akcyzy w transporcie drogowym jest trudnym i czasochłonnym procesem oraz […]

    Czytaj więcej… Jak nie wpaść w pułapkę podatków i sprawnie odzyskać zwrot VAT i akcyzy w transporcie?Continue

    Wjeżdżali mimo zakazu. Jeden z niesprawną naczepą, drugi z nieważną rejestracją! 

    Wjeżdżali mimo zakazu. Jeden z niesprawną naczepą, drugi z nieważną rejestracją! 

    Naczepę z pękniętą tarczą hamulcową i ciężarówkę niedopuszczoną do ruchu wykluczyli z dalszej jazdy funkcjonariusze mazowieckiej […]

    Czytaj więcej… Wjeżdżali mimo zakazu. Jeden z niesprawną naczepą, drugi z nieważną rejestracją! Continue

    21 mandatów od ITD! Turecka kumulacja naruszeń w węgierskiej ciężarówce!

    21 mandatów od ITD! Turecka kumulacja naruszeń w węgierskiej ciężarówce!

    Turek, wykonując międzynarodowy przewóz na rzecz węgierskiej firmy, nie miał wymaganego świadectwa kierowcy. Mężczyzna prowadził ciężarówkę […]

    Czytaj więcej… 21 mandatów od ITD! Turecka kumulacja naruszeń w węgierskiej ciężarówce!Continue

    Tagi : Schmitz Cargobull
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – kwiecień 2025

    Partnerzy

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,83
    Pb95
    6,04
    ON
    6,11
    LPG
    3,18
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,27
    USD/PLN
    4,15
    CHF/PLN
    4,56
    GPB/PLN
    5,15
    NOK/PLN
    0,36
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone
    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda