ITD gotowe na wyzwania. Nowoczesne furgony i Mobilne Jednostki Diagnostyczne
Inspekcja Transportu Drogowego (ITD) ogłosiła zakończenie jednego z największych projektów w swojej historii. 74 nowoczesne furgony, […]
Po dostawach pojazdów w Rumunii i Niemczech pierwsza w pełni elektryczna naczepa chłodnia Schmitz Cargobull S.KOe COOL została przekazana w Finlandii. Jest to w ogóle pierwsza seryjnie produkowana, w pełni elektryczna naczepa Schmitz Cargobull w Skandynawii.
Wraz z innymi przedstawicielami Schmitz Cargobull AG, Felix Müller, Key Account Manager w Schmitz Cargobull i Tuomas Koskinen, Sales, After Sales and Service Sales Manager w Schmitz Cargobull Finland, przekazali w pełni elektryczną naczepę Kai Mäkinen, Key Account Manager w PNO Finland oraz Jani Närhi, CEO i Minna Lindeqvist COO klienta końcowego – firmy Kylmästi Paras.
Podczas uroczystego przekazania w zakładzie Schmitz Cargobull w Vantaa w Finlandii szczegółowo zaprezentowano zalety w pełni elektrycznej naczepy i zademonstrowano jej działanie w praktyce. – PNO jest jednym z głównych graczy w Finlandii, jeśli chodzi o zrównoważony transport. Całkowicie elektryczna chłodnia jest częścią długoterminowej strategii zrównoważonego rozwoju i cieszymy się, że Kylmästi Paras jest pierwszym fińskim przewoźnikiem, który włączył ten pojazd do swojej floty – mówi Kai Mäkinen.
Zarówno PNO Rental, jak i Kylmästi Paras są wieloletnimi partnerami biznesowymi i cieszymy się, że możemy zapewnić im wydajny i zrównoważony pojazd do transportu w kontrolowanej temperaturze w postaci chłodni S.KOe COOL – mówi Felix Müller. Pojazd będzie używany w obszarze metropolitalnym Helsinek do transportu dystrybucyjnego w centrum miasta do lokalnych sklepów spożywczych. Jest sprzęgnięty z elektrycznym ciągnikiem siodłowym Volvo, dzięki czemu jest w 100% elektrycznym zestawem pojazdów.
Bezemisyjna, w pełni elektryczna naczepa S.KOe COOL jest wyposażona w całkowicie elektryczny agregat chłodniczy ze zintegrowaną energoelektroniką, akumulator wysokonapięciowy i generator osi. Zelektryfikowany pojazd jest również niezwykle cichy, co umożliwia realizację dostaw na terenach miejskich zarówno wczesnym rankiem, jak i późnym wieczorem. Zasilany elektrycznie agregat chłodniczy S.CU ep85 przeznaczony jest do bezemisyjnego chłodzenia i ogrzewania ładunku. Oferuje moc chłodzenia do 15.800 watów i moc grzewczą 10.500 watów. Akumulatory zastępują zbiornik oleju napędowego, a także dają możliwość zamontowania dodatkowej skrzyniopalety z miejscem na 36 palet. Zelektryfikowana oś naczepy Schmitz Cargobull odzyskuje energię m.in. podczas hamowania, dzięki czemu wydłuża czas pracy agregatu chłodniczego lub skraca czas ładowania akumulatora przez sieć energetyczną.
Schmitz Cargobull jest liderem produkcji naczep i oferuje niezawodne i innowacyjne rozwiązania transportowe dla klientów na całym świecie. Dzięki ponad 130-letniemu doświadczeniu w produkcji naczep i zaangażowanemu zespołowi profesjonalistów Schmitz Cargobull jest znany z jakości, wydajności i innowacyjności swoich produktów. Firma od wielu lat inwestuje w badania i rozwój w zakresie zrównoważonych i energooszczędnych rozwiązań transportowych, co czyni ją jednym z pionierów innowacji w branży naczep.
(s), fot. Schmitz Cargobull
Inspekcja Transportu Drogowego (ITD) ogłosiła zakończenie jednego z największych projektów w swojej historii. 74 nowoczesne furgony, […]
Apollo Tyres wprowadziło na rynek drugą generację opony ciężarowej EnduRace RA 2 do transportu regionalnego. Nowy […]
Sofidel, jedna z wiodących na świecie grup w przemyśle papierniczym, zajmująca się produkcją papieru higienicznego do […]