SCHMITZ CARGOBULL: Pięć naczep dla szkoły jazdy Mercedes-Benz
Schmitz Cargobull przekazuje pięć nowych naczep kurtynowych S.CS z zabudową POWER CURTAIN do szkolenia kierowców w Mercedes-Benz Trucks. To kolejnych pięć naczep S.CS, które będą wykorzystywane do szkoleń w akademii jazdy Mercedes-Benz.

Mercedes-Benz wykorzystuje wysokiej jakości wydajne naczepy Schmitz Cargobull, aby dokładnie odzwierciedlać rzeczywistą pracę kierowców w transporcie i maksymalizować efektywność szkolenia. – Nasze naczepy to bezpieczne i wydajne rozwiązania transportowe. Im bardziej szkolenie odzwierciedla rzeczywiste warunki transportu, tym większe korzyści dla wszystkich zaangażowanych – podkreśla Christian Heilers, Key Account Manager w Schmitz Cargobull.
Ciągniki siodłowe Mercedsa będą pracować w zestawach z naczepami kurtynowymi Schmitz Cargobull S.CS z plandeką typu Power Curtain. Zalety tego bezlistwowego nadwozia są wysoko cenione w przemyśle i logistyce, ale tak naprawdę to kierowcy najbardziej cieszą się z zalet Power Curtain. Certyfikowaną sztywność konstrukcji zgodnie z normą DIN EN 12642 Code XL osiąga się bez listew nośnych dzięki pasom aramidowym i stalowemu drutowi zintegrowanemu z plandeką. Klienci czerpią korzyści z szybszego załadunku i rozładunku bez czasochłonnej obsługi listew wsporczych do zabezpieczenia ładunku. Gdy ładunek jest dobrze ułożony i umocowany, nie jest potrzebny dodatkowy sprzęt (listwy) do zabezpieczenia ładunku z boku.
Dla kierowcy oznacza to, że oprócz krótszych czasów załadunku i rozładunku wzrasta również bezpieczeństwo pracy, ponieważ nie musi już zajmować się listwami. Co więcej, plandeka boczna o wysokiej wytrzymałości zapewnia skuteczną ochronę przed kradzieżą, zapobiegając celowemu przecięciu oraz przewagę masy własnej w porównaniu z konwencjonalnymi plandekami kurtynowymi, ponieważ listwy nośne można pominąć, a certyfikacja pozostaje niezmieniona.
Kurtyna S.CS z Power Curtain ma ważne certyfikaty Code XL oraz napojowe i Daimlera, które zapewniają wszechstronne zastosowanie kurtyny. Każdy, kto chce zabezpieczyć ładunek z tyłu, może skorzystać z pętli zabezpieczających ładunek w plandece. Po przeciągnięciu przez pętle pasy mocujące wytwarzają siły blokujące na rząd rzędu 2500 daN. – Połączenie ciągnika siodłowego i naczepy umożliwia kierowcom trenowanie w rzeczywistych warunkach – wyjaśnia Martin Gairing, szef Mercedes-Benz Trucks Training. – Cieszymy się z pomyślnego rozszerzenia naszego wieloletniego i konstruktywnego partnerstwa ze Schmitz Cargobull.
(s)
Fot. Schmitz Cargobull