SCHMITZ CARGOBULL: Nowa naczepa kurtynowa S.CS FREEPOST na rynek brytyjski i irlandzki
Schmitz Cargobull dodał nowy produkt do swojego portfolio General Cargo. Nowa naczepa kurtynowa S.CS FREEPOST została opracowana specjalnie, by spełnić wymagania rynków Wielkiej Brytanii i Irlandii, bez konieczności stosowania słupków przesuwnych. Naczepa jest produkowana w zakładzie produkcyjnym Schmitz Cargobull UK w Manchesterze.
Wielka Brytania i Irlandia są ważnymi lokalizacjami transportowymi i logistycznymi. Schmitz Cargobull oferuje zatem portfolio produktów z nowej fabryki w Manchesterze, które jest specjalnie dostosowane do potrzeb brytyjskich i irlandzkich przewoźników.
– Pomyślnie uruchomiliśmy produkcję w naszym zakładzie w czerwcu 2021 r. wraz z produkcją naczep kurtynowych S.BO PACE i S.CS FIXED ROOF. Teraz możemy zaoferować kolejny model. To naczepa kurtynowa S.CS FREEPOST, w której nie ma słupków przesuwnych. To pojazd z naszego sprawdzonego systemu modułowego – wyjaśnia Paul Avery, dyrektor zarządzający ds. operacji w Schmitz Cargobull UK.
Matthias Muffert, szef działu zarządzania produktami General Cargo w Schmitz Cargobull, dodaje: – Przed rozpoczęciem produkcji seryjnej poddaliśmy S.CS FREEPOST serii rygorystycznych testów. Pojazd, który jest wyposażony w stały aluminiowy dach, ocynkowaną i wzmocnioną stalową konstrukcję podwozia, dzięki niskiej masie własnej spełnia surowe wymagania testu TÜV i jest certyfikowany zgodnie z normą DIN EN 12642 Code XL.Nasi klienci mogą polegać na wysokiej jakości naczepie kurtynowej zapewniającej maksymalne bezpieczeństwo podczas transportu towarów.
Oprócz wysokiej stabilności nadwozia, konstrukcja S.CS FREEPOST skupia się również na obsłudze, bezpieczeństwie towarów oraz kierowcy i ładowaczy. Jest dostępny w różnych wysokościach od 4200 mm do 4800 mm.
Naczepa kurtynowa S.CS FREEPOST nie wymaga żadnych słupków przesuwnych i oferuje boczny załadunek i rozładunek bez kierowcy przy wysokości otworu bocznego do 3200 mm. Aby ułatwić rozładunek, kurtynę można napinać zarówno z przodu, jak i z tyłu. Bezpieczeństwo kierowcy poprawia Schmitz Cargobull Susi-Rail, za pomocą którego połączenia elektryczne i pneumatyczne można przesunąć na krawędź naczepy, a tym samym jej sprzęg można wykonać bez wchodzenia między ciągnik a naczepę.
Elastyczne punkty mocowania ładunku z ciągłymi otworami mocującymi w listwie bocznej i opcjonalnymi 16 parami 4-tonowych pierścieni mocujących są dostępne dla optymalnego zabezpieczenia ładunku. Przesunięciu ładunku można zapobiec dzięki opcjonalnym pasom zabezpieczającym ładunek, które są podczepione do szyny dachowej. Dodatkowe zabezpieczenie przed nieautoryzowanym dostępem zapewnia zintegrowana wewnątrz plandek siatka antyprzecięciowa o wysokości 1,8 metra.
Podobnie jak wszystkie naczepy Schmitz Cargobull, S.CS FREEPOST jest również wyposażony w sprawdzone, łatwe w naprawie podwozie MODULOS z 10-letnią gwarancją na przerdzewienie. Podwozie uzupełniają osie i zawieszenie ROTOS, które są objęte gwarancją na 1.000.000 km lub sześć lat.
Naczepa jest również wyposażona w system telematyczny TrailerConnect firmy Schmitz Cargobull, który jest montowany standardowo. TrailerConnect oferuje inteligentną łączność i wspiera szybką diagnostykę i przetwarzanie zebranych danych z wszystkich podzespołów.
(s)
Fot. Schmitz Carhgobull