Scania: Skonfiguruj, kup, zarabiaj!
Scania Polska po raz kolejny jest światowym pionierem – od nieco ponad roku wprowadza pilotażowy program […]
– Zaprojektowaliśmy S.CS X-TOUGH specjalnie, aby sprostać wysokim wymaganiom francuskich klientów i cieszymy się, że znalazła się na krótkiej liście kandydatów do nagrody. Pojazd zostanie po raz pierwszy zaprezentowany publiczności na targach Solutrans jako jedna z naszych innowacji które będziemy tam prezentować – powiedział Boris Billich, dyrektor ds. sprzedaży w Schmitz Cargobull.
Solidna naczepa plandekowa S.CS X-TOUGH została opracowana specjalnie dla Francji i krajów, w których dopuszczalna masa całkowita zestawu to 44 tony i doskonale pasuje do gamy podwozi Schmitz Cargobull z podwoziem ocynkowanym i skręcanym. Ma belki poprzeczne w konstrukcji podwozia, dzięki czemu jest szczególnie wytrzymała. Stabilność podwozia potwierdza swoją wartość, szczególnie przy załadunku od tyłu i dużej częstotliwości załadunków wózkiem widłowym.
Podwozie można łączyć z różnymi nadwoziami, takimi jak bezlistwowa kurtyna POWER CURTAIN lub szybko otwierana SPEED CURTAIN. Schmitz Cargobull oferuje 10-letnią gwarancję na przerdzewienie wszystkich ocynkowanych części podwozia. Galwanizacja sprawia, że podwozie jest odporne na korozję i zapewnia optymalną ochronę przed rdzą.
Nagrody I-NNOVATION przyznawane są w czterech różnych kategoriach. Zwycięzcy zostaną wybrani przez wysokiej klasy jury złożone z ekspertów branżowych i dziennikarzy i ogłoszeni podczas wieczornego wydarzenia, które odbędzie się 21 listopada 2023 r. na Stadionie GROUPAMA.
(s), fot. Schmitz Cargobull
Scania Polska po raz kolejny jest światowym pionierem – od nieco ponad roku wprowadza pilotażowy program […]
Chociaż dopuszczalna masa całkowita zestawu naczepowego w Belgii może wynosić 44.000 kilogramów, panuje tam tendencja poszukiwania […]
Protest polskich przewoźników na przejściach granicznych z Ukrainą trwa od 6 listopada. To nie tylko katastrofa, […]