Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » SCHMITZ CARGOBULL: Inwestycja w Australii – współpraca z MaxiTRANS

    SCHMITZ CARGOBULL: Inwestycja w Australii – współpraca z MaxiTRANS

    18 kwietnia, 2023
    Aktualności, Logistyka, Naczepy

    MaxiTRANS, największy w Australii dostawca lokalnie produkowanych naczep do dużych obciążeń, ogłosił, że światowy lider rynku branży naczepowej – Schmitz Cargobull – został jego inwestorem.

    SCHMITZ CARGOBULL: Inwestycja w Australii - współpraca z MaxiTRANS
    MaxiTRANS Freighter

    Schmitz Cargobull stał się udziałowcem mniejszościowym (26%) w Australian Trailer Solutions Group (ATSG), w ramach partnerstwa, które będzie kontynuacją działalności MaxiTRANS na drodze do długoterminowego sukcesu na rynku australijskim.

    Australian Trailer Solutions Group (ATSG) obejmuje grupę inwestorów, w tym wielu mieszkańców Ballarat. Odkąd firma ATSG kupiła biznes naczep MaxiTRANS we wrześniu 2021 r., jej głównym celem było wspieranie australijskiej produkcji, jej pracowników i dostarczanie klientom produktów wysokiej jakości. – Jesteśmy niezwykle podekscytowani, że firma Schmitz Cargobull jest partnerem MaxiTRANS – powiedział Greg L’Estrange, prezes wykonawczy MaxiTRANS. – Schmitz Cargobull cieszy się doskonałą reputacją dzięki wysokiej jakości, innowacyjnemu wzornictwu i trwałości w całej swojej bogatej ofercie produktów. To, że firma o tak międzynarodowej reputacji dostrzega wartość w naszych planach dla biznesu MaxiTRANS, jest świadectwem kompetencji naszej załogi i ciągłego wsparcia naszych klientów, którzy pomogli w dalszym budowaniu biznesu od czasu wejścia ATSG do firmy.

    MaxiTRANS Maxi-CUBE
    MaxiTRANS Maxi-CUBE

    – Partnerstwo ze Schmitz Cargobull pozwoli naszym firmom współpracować w zakresie technologii, skalowalności i procesów, które następnie można wdrożyć w operacjach MaxiTRANS. Wsparcie Schmitz Cargobull, w połączeniu z naszą własną inwestycją w biznes, pozwoli nam usprawnić nasze procesy, zapewnić globalne korzyści w łańcuchu dostaw i pozwoli MaxiTRANS nadal koncentrować się na dostarczaniu wyjątkowej jakości pojazdów i wsparciu dla naszych klientów – dodał Greg L’Estrange. – Ponadto zapewnia dostęp do światowych trendów i technologii, które możemy wykorzystać na rynku australijskim.

    – Nasza inwestycja w MaxiTRANS oferuje ogromny potencjał do uwolnienia synergii produkcyjnych i wprowadzenia zaawansowanych technologii w celu wsparcia i wniesienia wkładu w australijski przemysł naczep – skomentował inwestycję Andreas Schmitz, dyrektor generalny Schmitz Cargobull.

    MaxiTRANS jest największym w Australii dostawcą produkowanych lokalnie ciężkich naczep do transportu drogowego, a także usług związanych z ich naprawami i serwisowaniem. To synonim transportu drogowego w Australii poprzez wiodące na jej rynku marki Freighter, Maxi-CUBE, Lusty EMS, Hamelex White, Trout River i AZMEB – MaxiTRANS jest wiodącym dostawcą sprzętu do transportu drogowego dla sektorów transportu towarów ogólnych, przewozu w temperaturze kontrolowanej i transportu masowego.

    (s), fot. Schmitz Cargobull, MaxiTRANS

    GOLDHOFER: Przewiozą pociągi tam gdzie nie ma torów

    GOLDHOFER: Przewiozą pociągi tam gdzie nie ma torów…

    W austriackim Linzu stary most kolejowy na Dunaju został rozebrany w 2016 r. i zastąpiony nowym […]

    Czytaj więcej… GOLDHOFER: Przewiozą pociągi tam gdzie nie ma torów…Continue

    Apollo Tyres: Pozyskają 100% naturalnego kauczuku od firm, które przestrzegają nowych wytycznych w zakresie zrównoważonego rozwoju

    Apollo Tyres: Pozyskają 100% naturalnego kauczuku od firm, które przestrzegają nowych wytycznych w zakresie zrównoważonego rozwoju

    Każda firma dostarczająca kauczuk naturalny do dwóch europejskich zakładów produkcyjnych Apollo Tyres, w Holandii i na […]

    Czytaj więcej… Apollo Tyres: Pozyskają 100% naturalnego kauczuku od firm, które przestrzegają nowych wytycznych w zakresie zrównoważonego rozwojuContinue

    CEVA Logistics: Rozwój floty pojazdów elektrycznych do 1450 w 2050 roku

    CEVA Logistics: Rozwój floty pojazdów elektrycznych do 1450 w 2050 roku

    CEVA Logistics planuje powiększenie swojej floty pojazdów elektrycznych (EV) do 1450 sztuk do końca 2025 r. […]

    Czytaj więcej… CEVA Logistics: Rozwój floty pojazdów elektrycznych do 1450 w 2050 rokuContinue

    Tagi : Schmitz Cargobull
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – kwiecien 202

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,61
    ON
    6,35
    LPG
    2,97
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,58
    USD/PLN
    4,15
    CHF/PLN
    4,67
    GPB/PLN
    5,21
    NOK/PLN
    0,38
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone