Szczęśniak. Norweski lew
Fredrikstad to malowniczo położone miasto w południowej części Norwegii. Zostało założonew 1567 roku przez króla Fryderyka […]
Wielkim wydarzeniem dla spółki EWT Truck & Trailer Polska było przekazanie 500. naczepy firmie FM Logistic. Jako generalny przedstawiciel Schmitz Cargobull AG w Czechach, Polsce i w Słowacji oraz dealer Mercedes-Benz na rynkach czeskim i polskim, Grupa EWT jest od 1995 roku wiodącym partnerem klasy premium w branży Truck & Trailer.
Zarząd EWT Truck & Trailer Polska i Jacek Fiuk, opiekun FM Logistic w EWT, przekazali oficjalnie 500. naczepę panu Andrzejowi Wacykowi, odpowiedzialnemu za zarządzanie flotą w FM Logistic. – Szczególnie cieszy nas, że to już 500. naczepa marki Schmitz Cargobull zakupiona u nas przez FM Logistic, naszego długoletniego i lojalnego klienta. Wzajemna współpraca trwa od wielu lat. Jesteśmy bardzo dumni z dotychczasowych wspólnych sukcesów – podkreśla Andrzej Dziedzicki, dyrektor handlowy EWT Truck & Trailer Polska.
FM Logistic postawił na perfekcyjne rozwiązania transportowe do przewozów w temperaturze kontrolowanej. Ostatnie dostawy zrealizowane w 2022 roku to 40 sztuk naczep chłodniczych S.KO COOL oraz 15 naczep furgonowych S.KO EXPRESS. – W ubiegłym roku FM Logistic rozpoczął zakrojoną na dużą skalę modernizację floty i zwiększenie własnego taboru w Europie Centralnej. Celem tych działań jest optymalizacja kosztów eksploatacyjnych – mówi Andrzej Wacyk, Central Europe Transport Administration and Support Director w FM Logistc. – Nowoczesne materiały i rozwiązania zastosowane w nowych naczepach gwarantują lepszą i dłuższą efektywność wykorzystania tych pojazdów, co przekłada się na jakość i koszty usług oferowanych naszym klientom. Z tego też względu zdecydowaliśmy się na zakup kolejnych 55 nowych naczep chłodniczych. Jest to pierwszy etap inwestycji zaplanowanych na ten rok.
FM Logistic Central Europe jest częścią Grupy FM, globalnego lidera rozwiązań logistycznych powstałego we Francji, obecnego dzisiaj na 3 kontynentach, w 14 krajach na świecie. W regionie Centralnej Europy firma działa w 4 krajach: w Polsce, Czechach, na Słowacji i na Węgrzech. FM Logistic CE ma 17 platform logistycznych, 30 magazyny przeładunkowe i zatrudnia ponad 5000 pracowników. Dysponuje niemal 1 mln m2 powierzchni magazynowej i około 1.500.000 miejsc paletowych, a także flotą ok. 2500 pojazdów.
Nowa generacja naczep chłodniczych S.KO Cool Schmitz Cargobull, to pojazdy zoptymalizowane do wykonywania zadań transportowych oraz przyszłość logistyki transportu.
– W FM Logistic korzystamy z naczep różnych producentów, jednak pojazdy Schmitz Cargobull wyróżniają się zdecydowanie najlepszym standardem i relacją jakości do ceny. Nawet po długoletnim użytkowaniu przez naszych przewoźników spełniają najwyższe normy jakościowe i zapewniają bezpieczeństwo towaru naszym klientom – mówi Artur Jaworski, Central Europe Fleet Service Manager w FM Logistic
Zakup stanowi długofalową inwestycję w ekonomiczność, a tym samym w niski wskaźnik total cost of ownership (TCO) oraz wysoki potencjał dostępności do najlepszych rozwiązań w wykonywaniu zadań transportowych w branży pojazdów chłodniczych. Naczepy cechują najwyższy stopień bezpieczeństwa dla ładunku chłodniczego i perfekcyjny handling przyczyniający się do sprawnego wykonywania procesu załadunku oraz wyładunku przy rampie. Chłodnia marki Schmitz Cargobull charakteryzuje się długoterminowym utrzymaniem jakości i wartości naczepy. Niezawodność i wydajność przyczyniają się do osiągania długofalowych korzyści w procesie użytkowania naczepy.
Wzrastające zapotrzebowanie na dostawy produktów zamawianych przez internet, usługi KEP oraz transport urządzeń elektronicznych oraz towarów wrażliwych na warunki przewozu – wszystkie wymienione czynniki przyczyniają się do wzrostu znaczenia naczepy S.BO Express, czyli naczepy furgonowej wyposażonej w aluminiowe, dwuskrzydłowe drzwi tylne oraz ściany boczne z paneli FERROPLAST zapewniające ładunkom wyraźnie lepszy poziom ochrony.
Z kolei skręcana konstrukcja podwozia i ramy naczepy z ocynkowanej, wysokogatunkowej stali przekłada się na stabilność naczepy.
(s), fot. EWT Truck & Trailer Polska
Fredrikstad to malowniczo położone miasto w południowej części Norwegii. Zostało założonew 1567 roku przez króla Fryderyka […]
Od 1 października 2024 nowym dyrektorem zarządzającym Mercedes-Benz Vans w Polsce zostaje René Achinger, pełniący tę […]
W obliczu globalnych wyzwań firmy coraz częściej decydują się na przeniesienie produkcji bliżej rynków zbytu. Trend […]
Views: 92