Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » SCHMITZ CARGOBULL: Firma STI stawia na elektromobilność – odebrała pierwszą w pełni elektryczną naczepę chłodnię S.KOe

    SCHMITZ CARGOBULL: Firma STI stawia na elektromobilność – odebrała pierwszą w pełni elektryczną naczepę chłodnię S.KOe

    21 września, 2021
    Aktualności, Elektromobilność, Naczepy

    STI (Deutschland) GmbH, spółka zależna STI Freight Management GmbH, zobowiązała się do elektromobilności w swojej flocie. Z tego powodu firma odebrała pierwszą w pełni elektryczną naczepę chłodnię Schmitz Cargobull S.KOe z elektrycznym agregatem chłodniczym i zasilającą go  osią generatora do codziennych operacji w sektorze multi-temp.

    SCHMITZ CARGOBULL, Firma STI stawia na elektromobilność – odebrała pierwszą w pełni elektryczną naczepę chłodnię S.KOe, Ciężarówki i Logistyka
    Przekazanie pojazdu na placu dostaw pojazdów we Vreden. Od lewej: Frank Reppenhagen -szef sprzedaży Schmitz Cargobull na Niemcy i region Europy Zachodniej, Schmitz Cargobull, Liene Elste – koordynator przyczep STI, Oliver Exner – Senior Operations Manager STI, Matthias Robert – szef działu sprzedaży Borken, Schmitz Cargobull.

    STI jest pierwszą firmą w Niemczech, która obsługuje S.KOe na skoordynowanych trasach w teście terenowym. Jeśli w pełni elektryczna naczepa chłodnia przejdzie próbę, firma zamierza w przyszłości zainwestować w kolejne e-naczepy.

    Jako firma logistyczna działająca w całej Europie, STI jest świadoma swojej odpowiedzialności w kształtowaniu bardziej zrównoważonej przyszłości. – Chcemy nie tylko uświadamiać, że coś musi się zmienić, chcemy być proaktywni i korzystać z rozwiązań technologicznych, aby znacząco zredukować emisję CO2. Dlatego na wczesnym etapie zdecydowaliśmy się na w pełni elektryczną naczepę chłodnię S.KOe firmy Schmitz Cargobull – wyjaśnia Drazan Malesevic, dyrektor zarządzający STI (Deutschland) GmbH.

    – Chcemy zrozumieć, jak naczepa działa w codziennych operacjach i poprzez konsekwentne gromadzenie danych w ciągu najbliższych dwóch lat określić, w jakim stopniu e-naczepa należy do naszego segmentu biznesowego, biorąc pod uwagę najwyższe wymagania jakościowe. W tym zakresie ściśle współpracujemy z firmą Schmitz Cargobull. Jeśli testy zakończą się sukcesem, w przyszłości wyposażymy większość naszej floty w e-naczepy. Potencjalnie oznacza to, że ponad 200 naczep będzie legalnie nosić logo Zero Emission – dodaje Oliver Exner, Senior Operations Manager STI.

    Schmitz Cargobull dostarcza obecnie pierwsze w pełni elektryczne naczepy do codziennych zadań. Naczepa chłodnia przekazana STI to S.KOe COOL SMART z elektryczną osią oraz elektrycznym agregatem chłodniczym ze zintegrowaną energoelektroniką i systemem akumulatorowym.
     
    Całkowicie elektryczny agregat chłodniczy S.CUe przeznaczony jest do bezemisyjnego chłodzenia i ogrzewania ładunku w zakresie wielotemperaturowym. S.CUe ma moc chłodzenia do 15.900 W i moc grzewczą 9100 W. Baterie są instalowane w miejscu zbiornika oleju napędowego w podwoziu.

    Nczepa wyposażona jest w zelektryfikowaną oś Schmitz Cargobull, która m.in. odzyskuje energię podczas procesów hamowania, a tym samym skraca czasy ładowania akumulatora przez sieć energetyczną. W naczepie bez osi zelektryfikowanej akumulator nie jest ładowany, gdy pojazd jest w ruchu. Skraca to również czas oczekiwania w centrach dystrybucyjnych.

    System telematyczny Schmitz Cargobull TrailerConnect, który jest standardowo zintegrowany z pojazdem, może być używany do monitorowania stanu naładowania akumulatora, pozostałego zasięgu i pozostałego czasu ładowania za pośrednictwem portalu telematycznego.

    (s)
    Fot. Schmitz Cargobull 

    Tagi : elektryczna naczepa, Schmitz Cargobull
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Styczeń-Luty 202

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone