Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Analizy
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Bezpieczeństwo
    • Drogi
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Opony
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Finanse
    • Logistyka
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Naczepy
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Targi
      • Technika
      • Wydarzenia
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Artykuły
    • Autobusy
    • Bezpieczeństwo
    • Eksploatacja
      • Opony
    • Elektromobilność
    • Finanse
    • Jazda próbna
    • Logistyka
    • Naczepy
    • Oleje i paliwa
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Producenci
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Wydarzenia
      • Technika
      • Targi
    • Serwis
    • Wywiad
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Archiwum
  • Prenumerata
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » SCHMITZ CARGOBULL: EcoGeneration – aerodynamiczna konstrukcja naczepy – oszczędność paliwa do 5 procent i niższe opłaty!

    SCHMITZ CARGOBULL: EcoGeneration – aerodynamiczna konstrukcja naczepy – oszczędność paliwa do 5 procent i niższe opłaty!

    27 stycznia, 2021
    Aktualności, Naczepy, Rynek

    Nowe podejście do kwestii zrównoważonego rozwoju – pod tym hasłem Schmitz Cargobull przedstawia koncepcję pojazdu EcoGeneration. Zrównoważona koncepcja naczepy z trzema wersjami EcoFIX, EcoFLEX i EcoVARIOS to kolejny wkład firmy Schmitz Cargobull w większą oszczędność paliwa i redukcję emisji CO2 w drogowym transporcie towarowym.

    SCHMITZ CARGOBULL: EcoGeneration - aerodynamiczna konstrukcja naczepy - oszczędność paliwa do 5 procent i niższe opłaty, Truckslog.pl

    Podążając za tradycją jako innowacyjny lider na rynku, Schmitz Cargobull opracował aerodynamiczną konstrukcję naczepy firanki S.CS, która umożliwia oszczędność paliwa do 5%. Również w trakcie wprowadzanego w tym roku podatku od CO2, to temat, który dla firm jest ważniejszy niż kiedykolwiek. Koszty paliwa i ślad CO2 można znacznie zmniejszyć, a tym samym zaoszczędzić realne pieniądze.

    Od 1 stycznia 2021 roku firmy będą musiały płacić 25 euro za tonę CO2 wyemitowanego do atmosfery. To nowy podatek od CO2, jeśli będą używać do zasilania pojazdów oleju napędowego i benzyny, oleju opałowego i gazu ziemnego. Oczekuje się, że cena będzie stopniowo rosnąć, a przedział cenowy od 55 do 65 euro będzie obowiązywał od 2026 r. – Jeśli tylko 50 procent wszystkich podróży odbywa się w trybie„ aerodynamicznym”, a 50 procent w trybie „objętościowym”, tj. z nie obniżonym obniżonym dachem naczepy, EcoFlex, według ostrożnych obliczeń, przynosi oszczędności od 7700 do 1 miliona kilometrów lub ponad 900 euro na rok. Środowisko jest uwalniane z 2,3 tony CO2 rocznie – wyjaśnia dyrektor generalny Schmitz Cargobull, Andreas Schmitz.

    Nowa rodzina naczep kurtynowych Schmitz Cargobull to prawdziwa rewolucja na rynku.
    Nowa rodzina naczep kurtynowych Schmitz Cargobull to prawdziwa rewolucja na rynku.
    1 2 3 4 5 6
    Tagi : Ciężarówki, logistyka, naczepy, Schmitz Cargobull
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Styczeń-Luty 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Prenumerata
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,58
    ON
    8,53
    LPG
    3,83
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,71
    USD/PLN
    4,29
    CHF/PLN
    4,58
    GPB/PLN
    5,60
    NOK/PLN
    0,49
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone