SCHMITZ CARGOBULL: Części zamienne znajdziesz online jeszcze szybciej!
Schmitz Cargobull przeprojektował swój portal serwisowy dla segmentu obsługi posprzedażowej z myślą o większej przyjazności dla użytkownika i rozszerzył go o inteligentne funkcje, które ułatwiają i usprawniają wyszukiwanie i zamawianie potrzebnych części zamiennych.

Od 2004 roku Schmitz Cargobull prowadzi własny portal serwisowy ze zintegrowanym sklepem internetowym z częściami zamiennymi, w którym dziś można szybko i łatwo zamówić około 80.000 części zamiennych Schmitz Cargobull i innych producentów.
Ponadto 12.000 części zamiennych jest natychmiast dostępnych z magazynów w 29 lokalizacjach dystrybucyjnych w całej Europie, dzięki czemu naczepy Schmitz Cargobull nigdy nie pozostają w warsztacie dłużej niż to konieczne.
Teraz specjaliści ds. obsługi posprzedażowej w Schmitz Cargobull przeanalizowali portal serwisowy i wprowadzili kilka istotnych ulepszeń w jego działaniu. W tym przypadku główny nacisk położono na przyjazność dla użytkownika oraz nowoczesny i atrakcyjny wizualnie projekt, który harmonizuje z nowym wyglądem strony internetowej Schmitz Cargobull.
Dodano nowe i elastyczne funkcje wyszukiwania i filtrowania: Można teraz znaleźć części zamienne dostępne w sklepie internetowym, a także najważniejsze informacje o danym artykule w internecie za pomocą wyszukiwarek bez wcześniejszego zalogowania. To ułatwienie dla tych, którzy na co dzień nie pracują ze sklepem internetowym. Dodatkowo uproszczono nawigację w sklepie internetowym. Wsparcie zapewnia teraz tak zwana „okruszkowa nawigacja” (breadcrumb navigation), która składa się ze ścieżki linków oferującej orientację użytkownikowi oraz prostej i przejrzystej nawigacji w serwisie.
Odkąd portal serwisowy został uruchomiony około 18 lat temu, jest on stale ulepszany, aby był bardziej przyjazny dla użytkownika i dostosowywany do zmieniających się potrzeb klientów. Obecnie sklep internetowy jest dostępny w 26 krajach Europy. Celem jest oferowanie serwisu części zamiennych w całej Europie. – Cieszymy się, że robimy kolejny krok w kierunku wygody i zadowolenia klientów z całkowicie nowej struktury – mówi Patricia Aznar, dyrektor zarządzający Cargobull Parts & Services, odpowiedzialna za sprzedaż części zamiennych i zarządzanie produktami. – O znaczeniu łatwego zamawiania potrzebnej części zamiennej 24 godziny na dobę oraz jej sprawnej i szybkiej dostawy świadczą również dane liczbowe z ostatniego roku obrotowego 2020/21. Łącznie za pośrednictwem sklepu internetowego złożono aż 110.000 zamówień.
Do nowego sklepu internetowego można dotrzeć pod następującym linkiem:
www.cargobull-serviceportal.de
(s)
Fot. Schmitz Cargobull