Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » SCHEUERLE: Jeszcze większa moc dla serii SPMT PowerHoss – teraz także z sześcioma osiami i ładunkiem użytkowym 330 ton

    SCHEUERLE: Jeszcze większa moc dla serii SPMT PowerHoss – teraz także z sześcioma osiami i ładunkiem użytkowym 330 ton

    8 kwietnia, 2021
    Aktualności, Naczepy, Rynek

    Scheuerle rozszerzył swoją serię SPMT PowerHoss o wersję sześcioosiową o szerokości 3000 mm. Te moduły transportowe oferują teraz do 330 ton ładunku na jednostkę i mogą być również używane w zespole pojazdów, aby wygodnie obsługiwać najtrudniejsze zadania w intralogistyce. Moduły SPMT PowerHoss 330 są gotowe do natychmiastowego użycia i oferują do 40% większą stabilność niż porównywalne, konkurencyjne produkty.

    SCHEUERLE: Jeszcze większa moc dla serii SPMT PowerHoss - teraz także z sześcioma osiami i ładunkiem użytkowym 330 ton, Truckslog.pl
    Scheuerle, wynalazca serii SPMT oferuje teraz SPMT PowerHoss z sześcioma osiami, który może przewozić nawet 330 ton!

    Do tej pory Scheuerle, spółka zależna Transporter Industry International Group (TII Group) należąca do rodziny przedsiębiorców Rettenmaier z Heilbronn, zawsze oferowała moduły SPMT PowerHoss z dwiema i czterema osiami, jednak wersja z sześcioma osiami teraz uzupełnia serię.

    Podczas gdy wersje dwu- i czteroosiowe oferują ładowność odpowiednio do 85 i 174,9 ton na moduł, pojazd sześcioosiowy może przewozić ładunki o masie do 330 ton. Ponadto poszczególne moduły Scheuerle SPMT PowerHoss mogą być obsługiwane w nieskomplikowany sposób zgodnie z zasadą plug-and-play, mechanicznie lub elektronicznie w trybie luźnego sprzężenia, a także mogą być połączone ze sobą zarówno poprzecznie, jak i wzdłużnie w celu spełnienia wyższych wymagań dotyczących ładowności. W ten sposób zestaw pojazdów składający się z czterech SPMT PowerHoss 330 jest w stanie przewozić ładunki o masie jednostkowej do 1320 ton.

    Dzięki jednostce napędowej PPU (Power Pack Unit) zintegrowanej z platformą transportową, SPMT PowerHoss może być używany natychmiast, podczas gdy operator wymaga tylko krótkiego instruktażu. Dzięki szerokości 3000 mm, moduły PowerHoss 330 zapewniają również o 40% większą stabilność niż porównywalne rozwiązania innych producentów o szerokości kontenera.

    Wysoce zwrotny, wszechstronny pojazd do operacji intralogistycznych jest nie tylko łatwy i bezpieczny w obsłudze, ale może być również używany na wielu różnych powierzchniach zarówno na zewnątrz, jak i w halach produkcyjnych, niezależnie od tego, czy nawierzchnia drogi jest wykonana ze żwiru, asfaltu, betonu lub podobnych materiałów. Z tego powodu oraz ze względu na wysoki stopień kompensacji osi w zespole wózków z osią wahadłową, przeładunek nie jest wymagany podczas transportu z budynku na otwarte przestrzenie. To sprawia, że samobieżne jednostki SPMT PowerHoss są specjalistami do wszystkich zadań transportowych w intralogistyce. Przeznaczone są do stosowania w stoczniach, budownictwie, elektrowniach, przemyśle wydobywczym, hutniczym i petrochemicznym.

    Moduły transportowe SPMT PowerHoss są oparte na technologii serii SPMT, która została wypróbowana i przetestowana przez dziesięciolecia, zapewniając w ten sposób zalety konwencjonalnych transporterów SPMT. Obejmuje to solidną konstrukcję podwozia osi wahadłowej, a także elektroniczny, wielokierunkowy układ kierowniczy wraz ze wszystkimi znanymi programami kierowania, który umożliwia bardzo precyzyjną nawigację.

    (s)
    Fot. Scheuerle

    Tagi : naczepy, transport ponadnormatywny
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Marzec 202

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone