SCHEUERLE: Jeszcze większa moc dla serii SPMT PowerHoss – teraz także z sześcioma osiami i ładunkiem użytkowym 330 ton
Scheuerle rozszerzył swoją serię SPMT PowerHoss o wersję sześcioosiową o szerokości 3000 mm. Te moduły transportowe oferują teraz do 330 ton ładunku na jednostkę i mogą być również używane w zespole pojazdów, aby wygodnie obsługiwać najtrudniejsze zadania w intralogistyce. Moduły SPMT PowerHoss 330 są gotowe do natychmiastowego użycia i oferują do 40% większą stabilność niż porównywalne, konkurencyjne produkty.

Do tej pory Scheuerle, spółka zależna Transporter Industry International Group (TII Group) należąca do rodziny przedsiębiorców Rettenmaier z Heilbronn, zawsze oferowała moduły SPMT PowerHoss z dwiema i czterema osiami, jednak wersja z sześcioma osiami teraz uzupełnia serię.
Podczas gdy wersje dwu- i czteroosiowe oferują ładowność odpowiednio do 85 i 174,9 ton na moduł, pojazd sześcioosiowy może przewozić ładunki o masie do 330 ton. Ponadto poszczególne moduły Scheuerle SPMT PowerHoss mogą być obsługiwane w nieskomplikowany sposób zgodnie z zasadą plug-and-play, mechanicznie lub elektronicznie w trybie luźnego sprzężenia, a także mogą być połączone ze sobą zarówno poprzecznie, jak i wzdłużnie w celu spełnienia wyższych wymagań dotyczących ładowności. W ten sposób zestaw pojazdów składający się z czterech SPMT PowerHoss 330 jest w stanie przewozić ładunki o masie jednostkowej do 1320 ton.
Dzięki jednostce napędowej PPU (Power Pack Unit) zintegrowanej z platformą transportową, SPMT PowerHoss może być używany natychmiast, podczas gdy operator wymaga tylko krótkiego instruktażu. Dzięki szerokości 3000 mm, moduły PowerHoss 330 zapewniają również o 40% większą stabilność niż porównywalne rozwiązania innych producentów o szerokości kontenera.
Wysoce zwrotny, wszechstronny pojazd do operacji intralogistycznych jest nie tylko łatwy i bezpieczny w obsłudze, ale może być również używany na wielu różnych powierzchniach zarówno na zewnątrz, jak i w halach produkcyjnych, niezależnie od tego, czy nawierzchnia drogi jest wykonana ze żwiru, asfaltu, betonu lub podobnych materiałów. Z tego powodu oraz ze względu na wysoki stopień kompensacji osi w zespole wózków z osią wahadłową, przeładunek nie jest wymagany podczas transportu z budynku na otwarte przestrzenie. To sprawia, że samobieżne jednostki SPMT PowerHoss są specjalistami do wszystkich zadań transportowych w intralogistyce. Przeznaczone są do stosowania w stoczniach, budownictwie, elektrowniach, przemyśle wydobywczym, hutniczym i petrochemicznym.
Moduły transportowe SPMT PowerHoss są oparte na technologii serii SPMT, która została wypróbowana i przetestowana przez dziesięciolecia, zapewniając w ten sposób zalety konwencjonalnych transporterów SPMT. Obejmuje to solidną konstrukcję podwozia osi wahadłowej, a także elektroniczny, wielokierunkowy układ kierowniczy wraz ze wszystkimi znanymi programami kierowania, który umożliwia bardzo precyzyjną nawigację.
(s)
Fot. Scheuerle