Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » Schaeffler: NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ! – nowa akcja promocyjna producenta 

    Schaeffler: NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ! – nowa akcja promocyjna producenta 

    7 listopada, 2020
    Aktualności, Serwis

    Akcja NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ potrwa od 19 października do 6 grudnia. Przeznaczona jest dla użytkowników portalu REPXPERT (www.repxpert.pl)

    Schaeffler: NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ! – nowa akcja promocyjna producenta, Truckslog.pl

    Przez 7 niezwykłych tygodni uczestnicy mają okazję zgarnąć po 100 nagród tygodniowo – razem do wygrania jest aż 700 nagród! Tym razem Schaeffler, producent dobrze znanych marek LuK, INA i FAG, dla zwycięskich uczestników zabawy, przygotował wartościowe działania i sprzęty mające na celu skuteczną promocję serwisów samochodowych.

    Aby wygrać jedną ze 100 nagród tygodnia, wystarczy regularnie rejestrować punkty z produktów wszystkich marek grupy Schaeffler: LuK, INA oraz FAG na www.repxpert.pl. Łącznie podczas trwania akcji można otrzymać aż 7 różnych nagród! W każdym tygodniu inna nagroda. Każdy tydzień to odrębny ranking.

    Uczestnicy akcji promocyjnej mają szansę na skompletowanie wyjątkowego zestawu nagród m.in. kaseton LED, ekspres do kawy, kampania Google Ads oraz upominki dla klientów warsztatu. – Jakość usług to najlepszy rodzaj reklamy. Jednak my zachęcamy do tego, aby właściciele warsztatów i mechanicy uczynili klienta bohaterem swojej historii – mówi Joanna Ciszewska, Marketing Manager w Schaeffler Polska. – Z tego względu przygotowaliśmy do wygrania szereg nagród związanych ze skuteczną reklamą. A więc „NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ”!  

    – To już trzecia w tym roku akcja promocyjna, gdzie punkty REPXPERT mają podwójną moc – można je zamieniać na nagrody w sklepie bonusowym na portalu www.repxpert.pl, a dodatkowo kupony biorą udział w rankingu nagród tygodniowych akcji „NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ” – zaznacza Konrad Habit, odpowiadający za portal REPXPERT. – Oprócz wysokiej jakości to kolejny dodatkowy powód, aby kupować produkty marek LuK INA i FAG oraz rejestrować kupony bonusowe.

    Akcja promocyjna realizowana jest u Autoryzowanych Dystrybutorów lub Partnerów Schaeffler Polska, na portalu www.repxpert.pl oraz na stronie internetowej www.niedajsieprzeoczyc.pl od 19 października do 6 grudnia 2020 r. Szczegółowe zasady dostępne są w regulaminie na stronie: www.niedajsieprzeoczyc.pl oraz na profilu Facebook Schaeffler REPXPERT Polska.

    (s)
    Fot. Schaeffler

    Tagi : ciekawostki, części zamienne, serwis
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Czerwiec 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    8,30
    Pb95
    7,90
    ON
    8,27
    LPG
    3,56
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,66
    USD/PLN
    4,44
    CHF/PLN
    4,46
    GPB/PLN
    5,37
    NOK/PLN
    0,48
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone