Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » SCANIA: Wyższy bieg na nową dekadę

    SCANIA: Wyższy bieg na nową dekadę

    30 września, 2020
    Aktualności, Producenci

    Scania wprowadza nową gamę skrzyń biegów, które ostatecznie zastąpią wszystkie obecne zautomatyzowane rozwiązania Scania Opticruise. Pierwszy produkt z nowej gamy – G33CM – łączy się ze zmodernizowanymi silnikami V8 i wysokowydajnymi 13-litrowymi silnikami Scania o mocy 500 i 540 KM.

    SCANIA: Wyższy bieg na nową dekadę, truckslog.pl

    To wzmocnienie pozycji Scania w segmencie premium wiąże się z inwestycją ponad 400 mln euro. Dzięki swym referencyjnym parametrom, nowa seria zautomatyzowanych skrzyń biegów zapewni firmie status lidera w tej dekadzie – przede wszystkim dzięki docenianym za oszczędność niskoobrotowym układom napędowym.

    – Wprowadzany właśnie produkt jest kolejnym ważnym elementem planu Scania, by zachować wysoką konkurencyjność w obszarze układów napędowych bazujących na silnikach spalinowych aż do 2030 r. Nowa gama skrzyń biegów jest świetnym przykładem doskonałości technicznej Scania, dzięki której nasi klienci mogą cieszyć się niższym zużyciem paliwa i większą wydajnością transportową uzyskiwaną w zrównoważony sposób – podkreśla Alexander Vlaskamp, wiceprezes wykonawczy, dyrektor sprzedaży i marketingu Scania.

    Scania szczyci się długą tradycją produkcji zautomatyzowanych skrzyń biegów Scania Opticruise, które po raz pierwszy zostały wprowadzone na początku lat 90. Po co więc inwestować w opracowywanie nowej gamy skrzyń biegów, skoro Scania dysponuje już rozwiązaniem powszechnie uważanym za jedno z najlepszych na rynku?

    – Jest to absolutnie niezbędne. Nasze nowe skrzynie biegów oferują ulepszenia na potrzeby wydajniejszego, bardziej zrównoważonego transportu drogowego w nadchodzącej dekadzie. Najważniejszą ich cechą jest szerszy zakres przełożeń, dzięki czemu lepiej pasują do naszych niskoobrotowych silników, przyczyniając się do ograniczenia zużycia paliwa – odpowiada Alexander Vlaskamp.

    Rozpoczęcie sprzedaży pierwszej wersji nowych skrzyń biegów zaplanowano na październik. Można je łączyć z trzema z czterech silników Scania V8 spełniających normę Euro 6 oraz dwoma rzędowymi silnikami sześciocylindrowymi. Pierwsze przeznaczone dla klientów pojazdy z bazującym na G33CM rozwiązaniem Scania Opticruise zostaną wyprodukowane w ostatnim kwartale 2020 r.

    (s)
    Fot. Scania

    Tagi : ciężarówka, scania, skrzynia biegów
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Czerwiec 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    8,30
    Pb95
    7,90
    ON
    8,27
    LPG
    3,56
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,66
    USD/PLN
    4,44
    CHF/PLN
    4,46
    GPB/PLN
    5,37
    NOK/PLN
    0,48
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone