Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
  • e-Sklep
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » SCANIA: Pierwszy w Polsce zestaw przestrzenny na LNG

    SCANIA: Pierwszy w Polsce zestaw przestrzenny na LNG

    6 maja, 2020
    Aktualności, Rynek

    Podwozie kubaturowe Scania napędzane LNG trafiło do firmy F.T.H. „DAW – TRANS” z Wolbromia. Pojazd Scania R410 LNG będzie wykorzystywany do transportu różnorodnych towarów na trasie Polska – Niemcy.

    SCANIA: Pierwszy w Polsce zestaw przestrzenny na LNG, Magazyn Ciężarówki

    Zestaw tworzy długie podwozie trzyosiowe w układzie 6×2 oraz lekka przyczepa. Pojazd będzie obsługiwany przez dwie podwójne obsady kierowców, a jego szacowany przebieg to ok. 230 tys. km rocznie. Zabudowę pojazdu wykonała firma WESOB.

    – To pierwszy tego typu pojazd Scania w Polsce. Zestaw przestrzenny jest atrakcyjnym rozwiązaniem, które pozwala na optymalizację kosztów transportu, a wykorzystanie LNG jako paliwa przynosi dodatkowe korzyści środowiskowe w postaci ograniczenia emisji CO2 – komentuje Paweł Paluch, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Scania Polska S.A. – W Scania wiemy, że zrównoważony rozwój i rentowność są silnie ze sobą powiązane. Nasze pojazdy ciężarowe nowej generacji z napędem gazowym pozwalają na uzyskanie idealnej równowagi między niską emisją spalin, mocą i zasięgiem. Optymalizując transport w inteligentny sposób, wykorzystując digitalizację i automatyzację oraz paliwa alternatywne, możemy ograniczyć marnotrawstwo w transporcie i zadbać o środowisko.

    Pojazdy Scania na gaz są zasilane metanem. Oznacza to, że zarówno biogaz, jak i gaz ziemny (LNG lub CNG), mogą być wykorzystywane równolegle, zaś samo przejście z jednego paliwa na drugie jest proste do wykonania. Oba rodzaje gazu są również dostępne w formie sprężonej lub skroplonej. Pojazdy Scania napędzane gazem mogą być wykorzystywane zarówno podczas pracy na długodystansowych trasach, placach budów, jak i w transporcie miejskim.

    W ofercie Scania znajduje się szeroki wybór konfiguracji osi podwozi, które mogą być zespolone z różnymi profilami ramy głównej. Ramy projektowane są tak, by swoim kształtem oraz sztywnością były dostosowane do konkretnego przeznaczenia i obciążenia. Dostępne są ramy o różnej wytrzymałości, zarówno z pojedynczymi jak i podwójnymi podłużnicami. System modułowy ramy umożliwia prawie nieograniczony zakres adaptacji.

    (s)
    Fot.Scania

    Tagi : LNG, rynek, scania
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – kwiecień 2025

    Partnerzy

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,83
    Pb95
    6,04
    ON
    6,11
    LPG
    3,18
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,27
    USD/PLN
    4,15
    CHF/PLN
    4,56
    GPB/PLN
    5,15
    NOK/PLN
    0,36
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone
    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda