Scania: Pierwsza w Polsce i na świecie kupiona przez internet
Firma STYKU Transport z Koszalina zakupiła, jako pierwsza na świecie, Scanię Super 460R wyspecyfikowaną i zamówioną przez internet.

Internetowa platforma Scania do sprzedaży online, to dedykowane rozwiązanie w ramach ekosystemu MyScania, dzięki któremu klienci mogą wyspecyfikować oraz zamówić nowy pojazd Scania. Firma udostępnia szeroki wachlarz opcji specyfikacyjnych, w tym możliwość zamówienia ciągnika siodłowego z układem napędowym Scania Super, w skład którego wchodzą nowe jednostki napędowe, skrzynie biegów oraz most napędowy.
– Zdecydowałem się na zamówienie pojazdu Scania przez internet, ponieważ cały proces jest intuicyjny, a samo narzędzie jest bardzo wygodne. Mogę je polecić każdej firmie transportowej – komentuje Łukasz Styczeń, właściciel STYKU Transport Sp. z o.o.
Portal do sprzedaży internetowej Scania pozwala na wybór koloru kabiny, pojemności zbiorników paliwa, rodzaju tylnego zawieszenia, producenta siodła oraz opon, a także pakietów bezpieczeństwa wraz z systemami wspomagania kierowców. Opcje wyposażenia dotyczą również wnętrza pojazdu – jego kolorystyki, czy systemu informacyjno-rozrywkowego.

Wraz z pojazdem klient może skompletować m.in. usługi telematyczne, umożliwiające bieżące monitorowanie pojazdu, a także Tacho, e-Toll, SENT, szkolenia kierowców, czy Scania Ecolution. Pojazdy są objęte pełnym pakietem obsługowo-naprawczym.
– Wielu naszych klientów doskonale zna pojazdy Scania i ich parametry techniczne. Niemniej, nasz portal pozwala na połączenie się z doradcą Scania przez telefon lub mailowo aby wyjaśnić ewentualne wątpliwości. Pomyśleliśmy o wszystkim, aby cały proces był jak najbardziej komfortowy i przyjazny dla klienta – podsumowuje Adrian Łapczyński.
Platforma internetowa Scania do sprzedaży online została opracowana przy współudziale polskiego oddziału Scania, dzięki czemu jest jeszcze bardziej dopasowana do potrzeb naszych klientów. Projekt jest związany z transformacją cyfrową firmy oraz rozwojem biznesu Scania w kierunku dostarczania kompleksowych i nowoczesnych rozwiązań transportowych.

– Ciągły rozwój technologii i rosnące możliwości wsparcia naszych klientów stawiają nowe wyzwania przed biznesem Scania. Mobilizuje nas to do tworzenia narzędzi i rozwiązań cyfrowych. Chcemy, aby nasi klienci mogli bezpiecznie i komfortowo prowadzić oraz rozwijać swój biznes – komentuje Adam Łęczycki, dyrektor ds. digitalizacji Scania Polska S.A.
Internetowa platforma Scania do sprzedaży online jest dostępna dla wybranej grupy klientów Scania w Polsce.
CYPH, fot. Scania
- Kilka kilometrów na konto narzeczonej skończyło się zatrzymaniem prawa jazdyKierowca ciężarówki wyjął swoją kartę z tachografu, ponieważ przekroczył limit dziennego czasu pracy. Aby uniknąć kary, postanowił zalogować swoje aktywności na karcie narzeczonej. W ten sposób zdołał przejechać zaledwie kilka kilometrów. Na ulicy Igołomskiej w […]
- MITSUBISHI: Koncepcyjny pickup XRT ConceptMitsubishi Motors Corporation (dalej Mitsubishi Motors) zaprezentuje Mitsubishi XRT Concept – koncepcyjną wersję całkowicie nowego pickupa Triton/L2001. Prezentacja odbędzie się na 44. Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Bangkoku 2023, który potrwa od 21 marca do 2 […]
- SOLARIS: Nowy Urbino 18 electric na Elekbu 2023Podczas 14. edycji targów Elekbu Solaris prezentuje nowe rozwiązanie w swojej ofercie – przegubowy autobus bateryjny z dwiema elektrycznymi osiami napędowymi. Model Urbino 18 electric jest wystawiony na stoisku firmy nr 53. Największa w Niemczech […]
- Volkswagen Samochody Dostawcze: Ceny nowego Volkswagena Amaroka już są!Marka Volkswagen Samochody Dostawcze przedstawiła ceny Nowego Amaroka, który w salonach sprzedaży pojawi się już w czerwcu. Cena wersji Style wynosi 229.000 zł netto, wersji PanAmericana 249.000 zł netto, a wersji Aventura 269.000 zł netto. […]