Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » SCANIA: Nowy autobus Interlink

    SCANIA: Nowy autobus Interlink

    28 stycznia, 2022
    Aktualności, Autobusy

    Nowa Scania Interlink dołącza do gamy autobusów Scania nowej generacji, wprowadzanych w ciągu kilku ostatnich lat. Autobus jest przeznaczony głównie do środowiska miejskiego i ruchu międzymiastowego.

    SCANIA, Nowy autobus Interlink, Ciężarówka i Logistyka

    Pojazd jest wyposażony w nowe podwozie i nadwozie, ma też szeroką gamę opcji wyposażenia, zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, nową przestrzeń dla kierowcy i możliwość wykorzystania nowych usług związanych z dyspozycyjnością. Nowa Scania Interlink pozwala na ograniczenie zużycia paliwa do 8 procent.

    Scania Interlink oferuje wiele opcji, jeśli chodzi o wybór długości pojazdu, układu wnętrza, przedziałów bagażowych, konfiguracji drzwi, klasyfikacji, czy układów napędowych.

    Nowe możliwości konfiguracji obejmują: dłuższe autobusy dwuosiowe o zwiększonej pojemności pasażerskiej oraz krótsze autobusy z napędem na gaz. – Elastyczność naszej oferty autobusów dotyczy również szerokiej gamy dostępnych niskoemisyjnych układów napędowych. Obejmuje ona takie paliwa, jak biodiesel (FAME), HVO, biogaz i opcje hybrydowe, które znacznie zmniejszają emisję CO2 – komentuje Karolina Wennerblom, kierownik ds. zarządzania produktem w Scania Buses & Coaches.

    Nie zapomniano również o środowisku pracy kierowcy. Przestrzeń kierowcy w nowym Scania Interlink zapewnia doskonałą ergonomię pracy, ma lepszy system klimatyzacji, a także funkcje bezpieczeństwa.

    Widoczność i szeroki promień skrętu poprawiają właściwości jezdne. Zaawansowane systemy wspomagania kierowcy (ADAS) wspierają kierowcę w obszarze kontroli nad pojazdem. Wraz ze Scania Zone, która wspiera kierowców w przestrzeganiu przepisów dotyczących prędkości w okolicy szkół i poza nimi, zwiększa bezpieczeństwo i pomaga zminimalizować liczbę wypadków, a tym samym uniknąć nieplanowanych kosztów.

    SCANIA, Nowy autobus Interlink, Ciężarówka i Logistyka

    Nowa Scania Interlink jest bardzo wydajna energetycznie i zapewnia znaczne oszczędności paliwa, sięgające nawet 8 procent – dzięki lepszej wydajności silnika i skrzyni biegów. Kolejne oszczędności paliwa przynoszą: nowa funkcja stop/start oraz tempomat. Autobus wyposażono w niezależne przednie zawieszenie, które zwiększa komfort jazdy, przy jednoczesnym zwiększeniu ładowności o 500 kg. Pojazd zaprojektowano tak, aby w razie wypadku ograniczyć ewentualne uszkodzenia i uniknąć deformacji elementów, takich jak układ kierowniczy, system oczyszczania spalin lub akumulatory, co przyczynia się do zminimalizowania przestojów i kosztownych napraw.

    Dyspozycyjność jest dodatkowo wydłużona dzięki łatwo wymienialnym przednim rogom, większej łatwości czyszczenia, a także dzięki kompatybilności pojazdu z Scania Flexible Maintenance, funkcją opartą na analizie danych w czasie rzeczywistym.

    Nowe nadwozie ma nowoczesny wygląd dzięki większym, bocznym szybom, reflektorom Bi-LED lub Bi-Halogen oraz nowym światłom bocznym i tylnym. Elektryczne drzwi przesuwne zapewniają większą dyspozycyjność i niższe koszty konserwacji, a nowe materiały wykorzystane we wnętrzach redukują hałas. System klimatyczny minimalizuje zużycie energii, niezależnie od temperatury na zewnątrz. Wszystkie te elementy wraz z nowym i jaśniejszym wnętrzem, pomagają zwiększyć komfort jazdy pasażerów. – Nowa Scania Interlink z pewnością przypadnie do gustu operatorom o wysokich wymaganiach. Dodatkowo jest to zrównoważone rozwiązanie transportowe – podsumowuje Karolina Wennerblom.

    Wraz z nowym autobusem Scania Interlink, Scania wprowadziła całkowicie nową gamę autobusów do transportu miejskiego. Począwszy od 2019 r. oferta Scania jest stale rozwijana, nie tylko w zakresie portfolio pojazdów BEV, które oferują większy zasięg.

    (s)
    Fot. Scania

    Tagi : scania
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Marzec 202

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone