Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » SCANIA: My Scania – jedna platforma łącząca wiele usług

    SCANIA: My Scania – jedna platforma łącząca wiele usług

    19 stycznia, 2022
    Aktualności, Rynek

    My Scania to nowy portal klienta umożliwiający wygodny dostęp do informacji i usług Scania. Rozwiązanie jest dostępne dla klientów w Polsce od 18 stycznia br. Jako pierwsze w portalu dostępne są usługi zarządzania flotą (FMS) i pobierania danych z tachografu cyfrowego.

    SCANIA, My Scania – jedna platforma łącząca wiele usług, Ciężarówki i Logistyka

    – Platforma My Scania pozwoli klientom w prosty i wygodny sposób korzystać z usług cyfrowych Scania za pomocą jednego loginu. Obecnie w portalu są już dostępne Scania Tacho i Zarzadzanie Flotą (FMS), z której codziennie korzysta 5,8 tys. klientów Scania w Polsce. Portal będzie rozbudowywany o kolejne innowacyjne usługi, dostarczające dochodowych rozwiązań transportowych, wspierające biznes naszych klientów oraz środowisko. My Scania to kolejny krok na drodze transformacji Scania w kierunku cyfrowej przyszłości – mówi Adrian Kulisz, kierownik ds. utrzymania oraz rozwoju usług i rozwiązań komercyjnych Scania Polska S.A.

    Polska to obok Danii i Brazylii, jeden z pierwszych rynków na świecie, który wprowadza takie rozwiązanie. FMS pozwala na analizę kompleksowych danych, takich jak pozycjonowanie pojazdu w czasie rzeczywistym, czy jego osiągów, a także pozwala na dostęp do raportów o emisji, planowania obsługi serwisowej i zgłaszania usterek oraz na ocenę kierowcy, która pomaga szybko zidentyfikować możliwości lepszego wykorzystania pojazdu za pomocą szkoleń i coachingu.

    Zebrane dane zapewniają wgląd w styl jazdy, jego efektywność i ekonomikę – stanowią więc ważną podstawę do optymalizacji. W Polsce usługa FMS jest uruchomiona w prawie 30 tysiącach pojazdów.

    Docelowo portal My Scania pozwoli na zintegrowanie dostępu do wielu usług Scania, w tym do usług finansowych i ubezpieczeniowych, a także zakupów w internetowym sklepie Scania, a także umawiania się na wizytę w serwisie.

    (s)
    Fot. Scania

    Tagi : portal, scania
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Marzec 202

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone