Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
  • e-Sklep
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » RYNEK: Aberg zadba o obsługę posprzedażową wszystkich klientów Grupy Wielton

    RYNEK: Aberg zadba o obsługę posprzedażową wszystkich klientów Grupy Wielton

    11 grudnia, 2020
    Aktualności, Naczepy, Rynek

    Grupa Wielton rozwija swoją ofertę i stale szuka nowych rozwiązań, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów. Podjęła decyzję o wprowadzeniu nowej strategii obsługi posprzedażowej we wszystkich spółkach i na rynkach prowadzonej działalności pod jedną, wspólną marką Aberg.

    RYNEK: Aberg zadba o obsługę posprzedażową wszystkich klientów Grupy Wielton, Truckslog.pl

    Zgodnie z nowo przyjętą strategią konsolidacji usług posprzedażowych, obsługa klientów w Grupie Wielton jest oparta na trzech filarach. Po pierwsze, dzięki powołaniu parasolowej marki Aberg, wsparcie w ramach obsługi serwisowej i sprzedaży części zamiennych otrzymały wszystkie spółki z portfolio Grupy Wielton, czyli Fruehauf, Wielton, Lawrence David, Langendorf i Viberti. Drugi filar strategii stanowi uruchomienie siedmiu międzynarodowych centrów serwisowych odpowiedzialnych za obsługę poszczególnych regionów działalności Grupy Wielton.

    Każde z centrum będzie w pełni odpowiedzialne za pomoc serwisową, dostarczenie części zamiennych i doradztwo techniczne klientom posiadającym pojazd dowolnej marki Grupy. W ramach trzeciego filaru strategii wdrożone zostaną niezbędne narzędzia informatyczne i utworzona zostanie globalna platforma internetowa, dostępna dla partnerów serwisowych, w celu sprawnego przepływu informacji o produkcie w zakresie gwarancji, historii napraw czy dostępności części zamiennych.

    Mariusz Golec, I wiceprezes zarządu, CEO Grupy Wielton.

    Mariusz Golec, I wiceprezes zarządu, CEO Grupy Wielton.

    – Realizacja strategii obsługi posprzedażowej pod wspólną marką jest przełomową decyzją dla całej Grupy Wielton. Aberg łączy marki Grupy i unifikuje proces obsługi posprzedażowej, stanowiąc naszą odpowiedź na obserwowane trendy rynkowe i potrzeby klientów w obszarze szeroko rozumianego serwisu. Synergia ta pozwoli nam budować przewagę rynkową i zwiększać satysfakcję klientów, a jednocześnie umożliwi pozyskanie dodatkowych korzyści biznesowych. Działania obejmujące swoją skalą całą Grupę, takie jak realizacja wspólnej strategii posprzedażowej, będą w najbliższych latach zdecydowanie istotnym kierunkiem naszego rozwoju – mówi Mariusz Golec, I wiceprezes zarządu, CEO Grupy Wielton.

    Rola obsługi posprzedażowej jest kluczowa. Takie jednoznaczne wnioski płyną z badania poziomu satysfakcji klientów przeprowadzonych przez Wielton we współpracy z GFK. Zgodnie z uzyskanymi wynikami, klienci cenią sobie przede wszystkim sprawnie przeprowadzone naprawy, redukujące do minimum czas przestojów, ważny jest dla nich stały kontakt z zespołem odpowiedzialnym za serwis. Mając taką wiedzę, Grupa Wielton przyjęła plan rozwoju w tym zakresie.

    Celem wprowadzenia nowej strategii obsługi posprzedażowej jest zapewnienie wysokiego poziomu, spójnego standardu oraz doskonałej jakości dla każdej marki i wszystkich rynków Grupy w tym obszarze. Wprowadzenie marki Aberg zapewnia ujednolicenie poziomu wszystkich punktów obsługi serwisowej Grupy Wielton. W niedalekiej przyszłości pod marką Aberg dostępne będą także części zamienne
    i komponenty do produktów w obrębie Grupy. Strategia obsługi posprzedażowej nastawiona jest na zwiększenie satysfakcji klientów poprzez ich kompleksową obsługę. Aberg zapewni im dostępną, konkurencyjną cenowo i  profesjonalną obsługę posprzedażową w całej Grupie Wielton, opartą o lokalną działalność i globalną platformę internetową.

    Sergiusz Mitek, dyrektor ds. rozwoju biznesu Grupy Wielton.

    Sergiusz Mitek, dyrektor ds. rozwoju biznesu Grupy Wielton.

    – Kompleksowa i profesjonalna obsługa to bardzo ważny aspekt współpracy z klientami, szczególnie po dokonanym zakupie. Otwartość na oczekiwania klientów pozwala nam efektywnie rozwijać obsługę posprzedażową, aby osiągnąć ich pełną satysfakcję na każdym etapie użytkowania naszych naczep i kontaktu z naszą marką. W tym celu wprowadziliśmy w Grupie Wielton nową strategię obsługi, powołaliśmy markę Aberg oraz rozwijamy sieć profesjonalnych centrów serwisowych, dysponujących niezbędną wiedzą, doświadczeniem i zapleczem technicznym. Planujemy także uruchomienie globalnej platformy internetowej dla naszych partnerów serwisowych. Aberg jest nowoczesnym i globalnym podejściem do obsługi posprzedażowej, która scala wszystkie marki w Grupie Wielton i zapewnia najwyższą jakość serwisu w standardzie premium dla coraz bardziej wymagających klientów – mówi Sergiusz Mitek, dyrektor ds. rozwoju biznesu Grupy Wielton.

    Oferta marki Aberg będzie obejmowała sygnowane nią części zamienne i obsługę serwisową, realizowaną przez sieć partnerskich warsztatów. Jej wprowadzenie zdecydowanie uprości procesy logistyczne związane z dystrybucją części zamiennych, a tym samym zwiększy ich dostępność i ograniczy koszty operacyjne. Grupa Wielton nie będzie budować nowych serwisów, a bazować na sprawdzonych, specjalistycznych punktach, które zapewnią standard zgodny z najwyższą jakością obsługi. Sieć partnerska w początkowej fazie będzie funkcjonowała pod parasolową marką Aberg, równocześnie z lokalnymi markami Grupy, by docelowo działać w zakresie serwisu i sprzedaży komponentów pod znakiem Aberg.

    Powołanie marki i oferowanie przez nią części zamiennych pod własnym logo umożliwi Grupie Wielton pozyskanie dodatkowego źródła dochodu. W ramach uruchomienia marki Aberg powstanie także 7 centrów serwisowych w Europie, które będą stanowić wsparcie dla wszystkich spółek Grupy. Każde z centrum będzie w pełni odpowiedzialne za pomoc serwisową, dostarczenie części zamiennych i doradztwo techniczne klientom, posiadającym pojazd dowolnej marki Grupy Wielton, na swoim obszarze. Wdrożenie nowej strategii posprzedażowej i marki Aberg rozpocznie się już na początku 2021 r., a zakończenie tego procesu planowane jest w 2025 r. W tym czasie zostaną także zaimplementowane niezbędne narzędzia informatyczne i utworzona zostanie platforma internetowa.

    Powołanie marki Aberg jest kolejnym przykładem synergii w Grupie Wielton, która oferując w poszczególnych krajach produkty znanych, lokalnych marek, jest jednocześnie nastawiona na międzynarodowy rozwój i wykorzystanie w tym celu ich wspólnego potencjału. 

    (s)
    Fot. Wielton

    Tagi : Ciężarówki, logistyka, naczepy, Wielton
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – kwiecień 2025

    Partnerzy

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,83
    Pb95
    6,04
    ON
    6,11
    LPG
    3,18
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,27
    USD/PLN
    4,15
    CHF/PLN
    4,56
    GPB/PLN
    5,15
    NOK/PLN
    0,36
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone
    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda