RSA: Elektryczne Samochody Maxus już w Polsce! (galeria zdjęć)
Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie, ale auta dostawcze dostępne obecnie na rynku są drogie i mają ograniczony zasięg – mówi Yaroslav Gural, menedżer do spraw rozwoju MAXUS w Polsce. I dodaje: – A MAXUS wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów.

Yaroslav Gural pracuje dla RSA, a jednocześnie zajmuje się rozwojem strategii ogólnoeuropejskiej dla koncernu BYD, chińskiego przedsiębiorstwa z branży motoryzacyjnej, które jest numerem 1 w Chinach, a do 2018 roku było numerem jeden wśród producentów aut elektrycznych na świecie. W Polsce Yaroslav Gural odpowiedzialny będzie za rozwój marki MAXUS.
Na polskim rynku sprzedawane będą trzy modele MAXUSA. Auto dostawcze e-Deliver 3, które z dopłatą w ramach programu „Mój elektryk” dostępne będzie w cenie korzystniejszej niż tradycyjny diesel. e-Deliver 3 może się pochwalić zasięgiem do 350 km na jednym ładowaniu. Objętość „paki”, w zależności od wersji, to nawet 6,3 m³, a ładowność wynosi ponad 1000 kg. To auto sprawdzi się w każdej firmie dostawczej, ale też w firmach rodzinnych a nawet niewielkich usługowych działalnościach gospodarczych.
Kolejnym modelem w ofercie jest e-Deliver 9. Zasięg auta wynosi do 300 km na jednym ładowaniu. Jak wskazuje nazwa MAXUS, e-Deliver 9 zapewnia maksimum ładowania i maksimum zasięgu w każdym z modeli. Duże międzynarodowe koncerny dostawcze już zdecydowały, że diesle będą wymieniane na auta elektryczne. Dla nich MAXUS przygotował specjalne rozwiązania, dzięki którym e-Deliver 9 można dostosować do każdego biznesu, bo dostępny jest w 20 różnych wariantach.
MAXUS oferuje również auta osobowe: SUV Euniq 6, który zapewnia maksimum komfortu, przestrzeni i ładowności bagażnika. Jednym słowem max auta elektrycznego, jakie można dostać w tej cenie.
Auta MAXUS mają nie tylko duży zasięg, ale i bogate wyposażenie. Imponująca jest gwarancja – wynosi ona 5 lat na auto i 8 lat na baterię z limitem przebiegu 160.000 km. – Rynek aut elektrycznych i jego rozwój w Europie śledzę już od siedmiu lat. Przewiduję, że dzięki rządowemu programowi „Mój elektryk” nastąpi szybki rozwój i kolejne marki będą zainteresowane sprzedażą aut elektrycznych w Polsce. Pomoże w tym również przygotowywany rozwój szybkiej sieci ładowania aut – mówi Yaroslav Gural.
W najbliższych dniach MAXUS ogłosi cennik i zacznie przyjmować zamówienia. Co ważne, rozpocznie też natychmiastowe dostawy – ma tysiące aut na magazynie w Europie, gotowych do transportu do Polski.
(s)
Fot. MAXUS