Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » RSA: Elektryczne Samochody Maxus już w Polsce! (galeria zdjęć)

    RSA: Elektryczne Samochody Maxus już w Polsce! (galeria zdjęć)

    7 grudnia, 2021
    Aktualności, Elektromobilność, Galeria, Rynek

    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie, ale auta dostawcze dostępne obecnie na rynku są drogie i mają ograniczony zasięg – mówi Yaroslav Gural, menedżer do spraw rozwoju MAXUS w Polsce. I dodaje: – A MAXUS wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów.

    RSA, Elektryczne Samochody Maxus już w Polsce, Ciężarówki i Logistyka

    Yaroslav Gural pracuje dla RSA, a jednocześnie zajmuje się rozwojem strategii ogólnoeuropejskiej dla koncernu BYD, chińskiego przedsiębiorstwa z branży motoryzacyjnej, które jest numerem 1 w Chinach, a do 2018 roku było numerem jeden wśród producentów aut elektrycznych na świecie. W Polsce Yaroslav Gural odpowiedzialny będzie za rozwój marki MAXUS.

    Na polskim rynku sprzedawane będą trzy modele MAXUSA. Auto dostawcze e-Deliver 3, które z dopłatą w ramach programu „Mój elektryk” dostępne będzie w cenie korzystniejszej niż tradycyjny diesel. e-Deliver 3 może się pochwalić zasięgiem do 350 km na jednym ładowaniu. Objętość „paki”, w zależności od wersji, to nawet 6,3 m³, a ładowność wynosi ponad 1000 kg. To auto sprawdzi się w każdej firmie dostawczej, ale też w firmach rodzinnych a nawet niewielkich usługowych działalnościach gospodarczych.

    • Yaroslav Gural, MAXUS Polska: – Przewiduję, że dzięki rządowemu programowi „Mój elektryk” nastąpi szybki rozwój i kolejne marki będą zainteresowane sprzedażą aut elektrycznych w Polsce.
    • MAXUS e-Deliver 3 z krótszym nadwoziem.
    • Dostawcze MAXUS-y oferowane są z napędem elektrycznym.
    • Samochody mają też rozbudowane systemy wspomagania bezpieczeństwa zawierające m.in. układ zapobiegania najechaniu na poprzedzający pojazd i ESP.
    • W kokpicie jest nowoczesny system multimedialny.
    • e-Deliver 9 można dostosować do każdego biznesu, bo dostępny jest w 20 różnych wariantach. W największej ładowni mieści się 5 europalet.
    • Ładownia (na zdjęciu model e-Deliver 9) ma regularne kształty.
    • SUV Euniq 6.

    Kolejnym modelem w ofercie jest e-Deliver 9. Zasięg auta wynosi do 300 km na jednym ładowaniu. Jak wskazuje nazwa MAXUS, e-Deliver 9 zapewnia maksimum ładowania i maksimum zasięgu w każdym z modeli. Duże międzynarodowe koncerny dostawcze już zdecydowały, że diesle będą wymieniane na auta elektryczne. Dla nich MAXUS przygotował specjalne rozwiązania, dzięki którym e-Deliver 9 można dostosować do każdego biznesu, bo dostępny jest w 20 różnych wariantach.

    MAXUS oferuje również auta osobowe: SUV Euniq 6, który zapewnia maksimum komfortu, przestrzeni i ładowności bagażnika. Jednym słowem max auta elektrycznego, jakie można dostać w tej cenie.

    Auta MAXUS mają nie tylko duży zasięg, ale i bogate wyposażenie. Imponująca jest gwarancja – wynosi ona 5 lat na auto i 8 lat na baterię z limitem przebiegu 160.000 km. – Rynek aut elektrycznych i jego rozwój w Europie śledzę już od siedmiu lat. Przewiduję, że dzięki rządowemu programowi „Mój elektryk” nastąpi szybki rozwój i kolejne marki będą zainteresowane sprzedażą aut elektrycznych w Polsce. Pomoże w tym również przygotowywany rozwój szybkiej sieci ładowania aut – mówi Yaroslav Gural.

    W najbliższych dniach MAXUS ogłosi cennik i zacznie przyjmować zamówienia. Co ważne, rozpocznie też natychmiastowe dostawy – ma tysiące aut na magazynie w Europie, gotowych do transportu do Polski.

    (s)
    Fot. MAXUS

    Tagi : elektromobilność, Mercedes-Benz Trucks, rynek
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Grudzień 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone