Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
  • e-Sklep
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » Rozwiązania Grupy Wielton na Transport Logistic w Monachium

    Rozwiązania Grupy Wielton na Transport Logistic w Monachium

    5 czerwca, 2025
    Aktualności, Naczepy

    Grupa Wielton należąca do grona trzech największych europejskich producentów naczep, przyczep i zabudów prezentuje paletę nowoczesnych pojazdów i rozwiązań podczas targów Transport Logistic w Monachium.

    Rozwiązania Grupy Wielton na Transport Logistic w Monachium

    Odwiedzający halę A6, stoiska 432 i 337/436 w dniach 2-5 czerwca mogą zobaczyć nową, wystandaryzowaną naczepę kurtynową Wielton EVO, inloader double-deck Flexliner SDT marki Langendorf, a także zapoznać się z rozwiązaniami Aberg Service, Aberg Connect oraz ReTrailer.

    Targi Transport Logistic w Monachium to wiodące na świecie targi logistyki, mobilności, IT i zarządzania łańcuchem dostaw. Wydarzenie jest okazją do przedstawienia nowoczesnych pojazdów, urządzeń, usług czy rozwiązań oraz dyskusji na temat wyzwań sektora logistyki.

    Z ofertą spółek Wielton, Langendorf, Aberg Service, Aberg Connect oraz ReTrailer będzie można zapoznać się w hali A6 na stoiskach nr 432 i 337/436. – Czerwcowe targi w Monachium stanowią cenną okazję do zaprezentowania najnowszych innowacji w transporcie drogowym szerokiemu gronu profesjonalistów, a także poznania wciąż zmieniających się potrzeb i wyzwań stojących przed firmami transportowymi. Grupa Wielton oferuje nie tylko szeroką gamę naczep, przyczep i zabudów. Dostarczamy również kompleksowy pakiet rozwiązań obejmujący m.in. własne systemy telematyczne i TPMS, jak i wciąż rozwijający się wachlarz usług związanych z pojazdami. W ramach strategii rozwoju, w ostatnim czasie wzbogaciliśmy naszą ofertę o fabryczną renowację naczep i wprowadziliśmy na rynek wystandaryzowaną naczepę kurtynową Wielton EVO. W połączeniu z cyfrową platformą zakupową i inteligentnym pakietem usług tworzy to zintegrowany ekosystem, który zapewnia efektywność, jakość i innowacyjność w jednym kompletnym rozwiązaniu. – powiedział Paweł Szataniak, prezes zarządu Grupy Wielton.

    WIELTON – Simply Forward

    Produktem marki Wielton, prezentowanym podczas czerwcowego wydarzenia w Monachium jest nowa, uniwersalna, wystandaryzowana naczepa kurtynowa Wielton EVO. Pojazd zaprojektowano z myślą o maksymalnej funkcjonalności i efektywności. Konstrukcję EVO cechuje wysokowytrzymała, zoptymalizowana wagowo stalowa rama, która została zabezpieczona antykorozyjnie z wykorzystaniem technologii kataforezy.

    W produkcie zastosowano lekkie i wytrzymałe aluminiowe drzwi oraz ścianę przednią, składany dach Edscha, a także osie wyprodukowane przez BPW. EVO ma certyfikat XL z dodatkiem do przewozu napojów, a także pierwszą oś podnoszoną. Ponadto pojazd wyposażono w komplet uchwytów promowych. Waga naczepy to jedyne 5600 kg w wersji podstawowej.

    Rozwiązania Grupy Wielton na Transport Logistic w Monachium

    Wielton EVO to nowoczesne, zintegrowane rozwiązanie, które łączy wysokiej jakości naczepę kurtynową, cyfrową platformę zakupową oraz pakiet inteligentnych usług w jeden spójny ekosystem. Uzupełnieniem naczepy jest cyfrowa platforma e-commerce, dzięki której cały proces zakupu może odbyć się w całości online. Ponadto, EVO to również dostęp do pakietu usług wspierających eksploatację pojazdu. Są to rozszerzona gwarancja, dostosowana do potrzeb telematyka Aberg Connect ze zdalną diagnostyką oraz dostępność części 24/7.

    LANGENDORF – High Tech on Wheels

    Dwupoziomowa naczepa Flexliner SDT marki Langendorf prezentowana w Monachium to inloader przeznaczony do transportu ładunków suchych. Przy zachowaniu zgodności z przepisami dotyczącymi długości pojazdu, trzyosiowa naczepa może przewozić do 54 europalet lub do 87 kontenerów rolkowych (820 mm x 720 mm) – co oznacza do 66% większą pojemność ładunkową i 40% mniejszą emisję CO2 w porównaniu ze standardową naczepą.

    Flexliner ma drugi poziom podłogi i jest kompatybilny z dwuosiowym ciągnikiem siodłowym. Podstawową konstrukcję stanowi spawana rama wykonana z wysokiej jakości stali, wzmocniona w obszarach narażonych na duże obciążenia. Podłoga i podłoga pośrednia są wykonane z antypoślizgowego i cichobieżnego aluminium o grubości 45 mm. Przednia ściana, panele boczne i dach skrzyni ładunkowej do przewozu ładunków suchych są wykonane z paneli GRP o grubości 25 mm.

    Z tyłu znajduje się pionowy podnośnik hydrauliczny Dhollandia DH-VH, model VJH32 o udźwigu 3000 kg. Jest on wyposażony w barierkę zabezpieczającą i zdalne sterowanie podnoszeniem, opuszczaniem, otwieraniem i zamykaniem. Winda umożliwia szybki i wydajny załadunek i rozładunek górnego poziomu Flexlinera. W zależności od potrzeb, towary mogą być rozładowywane na poziomie gruntu lub za pomocą rampy.

    ABERG – technologia dla bznesu

    Kolejną spółką z Grupy Wielton, która prezentuje swoje rozwiązania podczas czerwcowego wydarzenia w Niemczech jest Aberg Service, która prowadzi kompleksową obsługę serwisową dla klientów Grupy Wielton. Jej portfolio obejmuje wsparcie techniczne, części zamienne, sieć serwisową, serwis mobilny, rozwój kompetencji, gwarancję, pomoc w przypadku awarii 24/7, kontrakty serwisowe i działalność detaliczną.

    Będąc organizacją posprzedażową, dostarcza rozwiązania dla wszystkich marek w Grupie i wykorzystuje synergie organizacji wielomarkowej w obszarze usług. Posiada ponad 420 punktów serwisowych w 30 krajach.

    W Grupie Wielton za rozwój i wdrażanie rozwiązań telematycznych w pojazdach odpowiada Aberg Connect. Aberg Connect jako dostawca sprzętu, platformy internetowej ATP (ABERG Telematic Portal) oraz szeregu aplikacji mobilnych zapewnia bogactwo danych i informacji. Dzięki aktualnym informacjom dot. pozycji pojazdu, temperatury i ciśnienia w oponach oraz danym z systemu EBS, przewoźnicy mogą monitorować pojazd w czasie rzeczywistym, ale także przewidywać niepożądane sytuacje, które mogą wystąpić w przyszłości. Ponadto, portal ATP daje możliwość monitorowania floty, wyznaczania optymalnych tras czy ustawiania alarmów dla poszczególnych parametrów naczepy.

    Szereg aplikacji mobilnych wspiera kierowców, spedytorów i właścicieli flot czy serwisantów. Dzięki rozwiązaniom Aberg Connect flota może być bezpieczna i eksploatowana w prawidłowy sposób, co może znacznie wydłużyć jej żywotność.

    RETRAILER – miliony zielonych kilometrów

    ReTrailer zajmuje się pełną renowacją naczep wszystkich producentów, a także recyklingiem oraz upcyklingiem ich komponentów. Działalność spółki pozwala na przywrócenie pełnej sprawności i estetyki naczepom, a przede wszystkim wydłużenie cyklu ich życia nawet o kolejne 6 lat. Spółka oferuje szerokie portfolio w pełni sprawnych naczep używanych oraz naczep po renowacji, jak i usługi odnowienia pojazdów należących do przewoźników.

    (s), fot. Wielton

    banner cil ekiosk 2yH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw==
    • Zabrakło czasu na zabezpieczenie ładunku! „Ciężkie” potrafi się samo przesunąć!

      Zabrakło czasu na zabezpieczenie ładunku! „Ciężkie” potrafi się samo przesunąć!

      Inspektorzy ITD z Leszna prowadzili kontrole na drodze krajowej numer 32, w miejscowości Granowo, skierowane między […]

      Czytaj więcej… Zabrakło czasu na zabezpieczenie ładunku! „Ciężkie” potrafi się samo przesunąć!Kontynuuj

    • Transport wraca na drogi krajowe? Jak skutecznie kalkulować koszty opłat drogowych

      Transport wraca na drogi krajowe? Jak skutecznie kalkulować koszty opłat drogowych

      Koszty opłat drogowych w transporcie w przeliczeniu na kilometr zaczynają być porównywalne, a niekiedy nawet i […]

      Czytaj więcej… Transport wraca na drogi krajowe? Jak skutecznie kalkulować koszty opłat drogowychKontynuuj

    • Litewski zestaw z popękaną szybą i naczepą bez przeglądu!

      Litewski zestaw z popękaną szybą i naczepą bez przeglądu!

      Samochód ciężarowy miał pękniętą przednią szybę, a naczepa nie miała ważnego okresowego badania technicznego. Litewski zestaw […]

      Czytaj więcej… Litewski zestaw z popękaną szybą i naczepą bez przeglądu!Kontynuuj

    Tagi : inloader, naczepa dwupoziomowa, naczepy kurtynowe, ReTrailer, targi, TPMS, Wielton
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – sierpień-wrzesień 2025

    Partnerzy

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,49
    Pb95
    5,71
    ON
    5,69
    LPG
    2,79
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,26
    USD/PLN
    3,67
    CHF/PLN
    4,53
    GPB/PLN
    4,99
    NOK/PLN
    0,36
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone
    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.