Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » Roland: XLS – mocniejsza, bezpieczniejsza i pewniejsza niż standardowa naczepa XL (galeria zdjęć)

    Roland: XLS – mocniejsza, bezpieczniejsza i pewniejsza niż standardowa naczepa XL (galeria zdjęć)

    6 grudnia, 2021
    Aktualności, Naczepy, Wydarzenia

    Tworzenie wartości dodanej dla firm transportowych jest tym, czym Roland International zajmuje się od 57 lat, dzięki czemu jest wiodącym europejskim producentem drukowanych kurtyn bocznych. Wspólnie z firmą Ewals Cargo Care, w Roland Int. opracowano unikalne, intermodalne rozwiązanie kurtyny bocznej XLS do wszechstronnego zastosowania.

    Roland, XLS - mocniejsza, bezpieczniejsza i pewniejsza niż standardowa naczepa XL, Ciężarówki i Logistyka

      XLS, jak nazywano opatentowane rozwiązanie, jest oparte na EN 12642 Code XL Trailer. Kilka wiodących firm z branży transportowej (takich jak Ewals Cargo Care czy Arcese) ustandaryzowało XLS dla swoich flot (w sumie ponad 4000 pojazdów). Dzięki temu, mogą wysłać każdy pojazd w dowolne miejsce, ponieważ są one wielofunkcyjne – odpowiednie do transportu każdego rodzaju ładunku.

    XLS jest strukturalnie mocniejszą i bezpieczniejszą kurtyną do transportu takich ładunków jak opony, worki do przewozu towaru luzem i inne produkty sypkie.

    XLS jest strukturalnie mocniejszą i bezpieczniejszą kurtyną do transportu takich ładunków jak opony, worki do przewozu towaru luzem i inne produkty sypkie.

    Zalety DIN EN 12642 Code XL

    Obecna naczepa z certyfikatem XL (EN 12642 XL) nie zawsze spełnia wymagania dla specyficznych branż, w których ładunek ma tendencję do wybrzuszania się podczas transportu drogowego, kolejowego lub morskiego. Rozwiązanie XLS firmy Roland ma wszystkie cechy konwencjonalnej kurtyny bocznej, a dodatkowo unikalny Mega Huckepack XLS, który jest strukturalnie mocniejszą i bezpieczniejszą naczepą do transportu takich ładunków jak opony, worki do przewozu towaru luzem i inne produkty sypkie.

    Rozwiązania XLS są odpowiednie również dla takich branż jak motoryzacja, towary wysokiej wartości, produkty kosmetyczne i pielęgnacyjne, meble i fracht lotniczy. Mają ogromne zalety, jeśli chodzi o maksymalizację ładowności i zmniejszenie ryzyka uszkodzeń. W przypadku ładunków częściowych, do zabezpieczenia ładunku można wykorzystać certyfikowany przez TÜV system XLS SafetyNet.

    UIC (Międzynarodowy Związek Kolei) udokumentował konstrukcje naczep, które w ramach IRS (International Railway Solutions) są przystosowane do ładunków z tendencją do osiadania i wybrzuszania się. Dzięki rozwiązaniom Roland naczepa nie przekroczy dopuszczalnej szerokości, niezależnie od rodzaju ładunku.

    UIC (Międzynarodowy Związek Kolei) udokumentował konstrukcje naczep, które w ramach IRS (International Railway Solutions) są przystosowane do ładunków z tendencją do osiadania i wybrzuszania się. Dzięki rozwiązaniom Roland naczepa nie przekroczy dopuszczalnej szerokości, niezależnie od rodzaju ładunku.

    Brak luźnych elementów

    Kurtyna jest wyposażona w zintegrowane, pionowe deski aluminiowe i stała się istotną częścią konstrukcji pojazdu. W rezultacie w całym pojeździe nie ma żadnych luźnych elementów. Ma to kilka zalet:

    • neutralizuje ryzyko niemożności załadunku towaru ze względu na brak poziomych desek;
    • certyfikat XL dotyczy zintegrowanych elementów (całości);
    • wyeliminowanie wypadków przy zdejmowaniu desek z wysokości;
    • brak konieczności demontażu i ponownego montażu desek poziomych zwiększy wydajność o 20-40 minut na każdym postoju!

    Dzięki tym wszystkim cechom zwrot z inwestycji jest prosty do obliczenia.

    W przypadku ładunków częściowych, do zabezpieczenia ładunku można wykorzystać certyfikowany przez TÜV system LoadLok XLS SafetyNet.

    W przypadku ładunków częściowych, do zabezpieczenia ładunku można wykorzystać certyfikowany przez TÜV system LoadLok XLS SafetyNet.

    Certyfikat dla intermodalnych

    UIC (Międzynarodowy Związek Kolei) udokumentował konstrukcje naczep, które w ramach IRS (International Railway Solutions) są przystosowane do ładunków z tendencją do osiadania i wybrzuszania się. Ładunki takie jak: opony, bele siana lub słomy, duże worki z granulatem itp., mogą bezpiecznie opierać się o burty naczepy. Dzięki rozwiązaniom Roland masz pewność, że naczepa nie przekroczy dopuszczalnej szerokości, niezależnie od rodzaju ładunku.

    Sean Spelman (Product & Technology Cargo Control Company) mówi: – Naszą misją jest ulepszanie sposobu, w jaki świat przewozi ładunki. Rozwiązanie XLS, które opracowaliśmy w ścisłej współpracy z firmą Ewals Cargo Care, to nasz sztandarowy produkt w zakresie zabezpieczania ładunku za pomocą kurtyny bocznej. Dzięki najnowszym rozwiązaniom udało nam się obniżyć jej wagę o ponad 80 kg. Skutkuje to niższymi kosztami, bardziej ergonomiczną obsługą, większym obciążeniem użytkowym, a tym samym większą wydajnością dla użytkownika końcowego. To ostateczne rozwiązanie zostało przetestowane i certyfikowane przez niemieckie organy TÜV i UCI. Nieustannie inwestujemy w rozwój XLS, aby utrzymać naszą pozycję numer 1 na rynku. Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy rozpoznawani dzięki naszym innowacyjnym rozwiązaniom i wyjątkowej wytrzymałości w każdych warunkach. Dostarczamy nasze rozwiązania dla całej Europy, od małych do dużych klientów.

    Kilka wiodących firm z branży transportowej (takich jak Ewals Cargo Care czy Arcese) ustandaryzowało XLS dla swoich flot.

    Kilka wiodących firm z branży transportowej (takich jak Ewals Cargo Care czy Arcese) ustandaryzowało XLS dla swoich flot.

    Cargo Control Company

    Roland jest członkiem Cargo Control Company (C3). C3 jest numerem 1 wśród dostawców inteligentnych rozwiązań kontroli ładunków dla europejskiego przemysłu transportowego, z 9 biurami sprzedaży w całej Europie. Dzięki wiodącym markom produktowym LoadLok i Roland, koncern jest znany z innowacyjnego i zaawansowanego technologicznie podejścia do produktów, produkcji i rozwiązań w zakresie łańcucha dostaw. Pod marką Roland dostarcza wysokiej jakości, dostosowane do potrzeb użytkownika kurtyny boczne dla producentów OEM, producentów nadwozi i operatorów dużych flot samochodowych.

    (s)
    Fot. Roland

    Tagi : naczepy, naczepy kurtynowe
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Marzec 202

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone