Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » RENAULT TRUCKS: Rozwijają gamę elektrycznych pojazdów

    RENAULT TRUCKS: Rozwijają gamę elektrycznych pojazdów

    4 grudnia, 2020
    Aktualności, Elektromobilność, Rynek

    Renault Trucks rozwija gamę pojazdów elektrycznych, aby pomóc swoim klientom przyspieszyć przejście na alternatywne źródła energii. Dostępny jest szerszy wybór akumulatorów do pojazdów elektrycznych MHDV: Renault Trucks D i D Wide Z.E mogą teraz pomieścić akumulatory 66 kWh. Renault Trucks Master Z.E. został właśnie pokazany w wersji DMC 3,5 t podwozie z kabiną, dołączając do dostępnej już 3,1-tonowej platformy z kabiną i furgonu.

    RENAULT TRUCKS: Rozwijają gamę elektrycznych pojazdów, Truckslog.pl

    Pojazdy Renault Trucks Z.E. z napędem w 100% elektrycznym są bezgłośne i pozwalają zachować wysoką jakość powietrza w mieście. Umożliwiają dostęp do obszarów miejskich, nawet tych, na których obowiązują surowe ograniczenia w ruchu. Aby pomóc firmom transportowym przejść na w pełni elektryczne pojazdy Renault Trucks, można je konfigurować w zależności od potrzeb biznesu w zakresie od 3,1 do 26 ton DMC i zasięgu do 400 km.

    Renault Trucks D i D Wide Z.E. zostały wyposażone w akumulatory 66 kWh. Akumulatory to jedne z najdroższych części w pojeździe z napędem elektrycznym. Zamiast systematycznie zwiększać maksymalny zasięg operacyjny, Renault Trucks woli oferować swoim klientom zakres, którego faktycznie potrzebują. To rozwiązanie jest dostosowane do rzeczywistych wymagań klientów, utrzymując poziom ładowności i zapewniając zachowanie konkurencyjności firmy.

    Wcześniej ograniczone do 50 kWh, Renault Trucks D i D Wide Z.E. można teraz wyposażyć w akumulatory litowo-jonowe o pojemności 66 kWh, które zapewniają większą elastyczność działania. Użytkownicy mogą wybierać spośród pięciu różnych konfiguracji, maksymalnie nawet sześciu akumulatorów o pojemności 66 kWh dla Renault Trucks D Z.E., co przekłada się na zasięg do 400 km.

    Renault Trucks rozszerza swoją ofertę o pojazdy dostawcze Renault Master Z.E. Teraz można zamówić pojazd o DMC 3,5 t (poprzednio DMC 3,1 t). Pomimo dodatkowej ładowności 400 kg, Renault Trucks Master Z.E. nadal oferuje rzeczywisty zasięg pracy wynoszący 120 km. Pojazd można w pełni naładować w ciągu zaledwie sześciu godzin.

    Elektryczny, dostawczy Renault Trucks Master Z.E., jest teraz dostępny również w wersji podwozia z kabiną, które może zostać dostosowane do wielu branż: zabudowy typu „wywrotka” lub kontener o dużej pojemności z windą na zwisie. Gama obejmuje teraz trzy modele (furgon, platforma z kabiną i podwozie z kabiną) dostępne w trzech różnych długościach (L1, L2, L3), dwóch wysokościach (H1, H2, dwie wersje DMC: 3,1 tony (furgon lub platforma kabina) lub 3,5 tony (wszystkie wersje).

    Renault Trucks Master Z.E.

    • dopuszczalna masa całkowita 3,1 t do 3,5 t
    • silnik elektryczny o mocy 57 kW
    • moment maksymalny: 225 Nm
    • prędkość maksymalna: 100 km/h
    • pojemność baterii: 33 kWh (akumulatory litowo–jonowe)
    • zasięg pojazdu wg cyklu NEDC: 200 km
    • zasięg w rzeczywistych warunkach: do 120 km
    • ładowanie 7 kW prąd przemienny (AC)

    Renault Trucks D Z.E.

    • dopuszczalna masa całkowita: 16 t (podniesiona rejestracyjnie do 16,7 t).
    • dostępne rozstawy osi: 4400 mm i 5300 mm
    • silnik elektryczny o mocy szczytowej 185 kW (moc ciągła 130 kW)
    • moment maksymalny: 425 Nm
    • maksymalny moment napędowy na osi napędowej: 16 kNm
    • 2-biegowa skrzynia przełożeń
    • baterie: litowo–jonowe o łącznej pojemności 200 do 400 kWh
    • zasięg w rzeczywistych warunkach: do 400 km
    • ładowanie 20 kW prąd przemienny (AC) i 150 kW prąd stały (DC)

    Renault Trucks D Wide Z.E.

    • dopuszczalna masa całkowita: 26 t (podniesiona rejestracyjnie do 27 t)
    • dostępny rozstaw osi: 3900 mm
    • dwa silniki elektryczne o mocy szczytowej 370 kW (moc ciągła 260 kW)
    • maksymalny moment obrotowy: 850 Nm
    • maksymalny moment napędowy na osi napędowej: 28 kNm.
    • 2-biegowa skrzynia przełożeń
    • baterie: litowo–jonowe o łącznej pojemności 200 kWh do 265 kWh
    • zasięg w rzeczywistych warunkach: do 180 km
    • ładowanie 20 kW prąd zmienny (AC) and 150 kW prąd stały (DC)

    (s)
    Fot. Renault Trucks

    Tagi : Ciężarówki, elektryczne pojazdy, logistyka, Renault Trucks
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Czerwiec 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    8,30
    Pb95
    7,90
    ON
    8,27
    LPG
    3,56
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,66
    USD/PLN
    4,44
    CHF/PLN
    4,46
    GPB/PLN
    5,37
    NOK/PLN
    0,48
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone