Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » Renault Trucks: Nowa miejska, w pełni elektryczna ciężarówka D Wide Z.E. LEC z niskim wejściem

    Renault Trucks: Nowa miejska, w pełni elektryczna ciężarówka D Wide Z.E. LEC z niskim wejściem

    20 lipca, 2021
    Aktualności, Elektromobilność, Rynek

    Paleta produktowa elektrycznych pojazdów ciężarowych Renault Trucks powiększa się wraz z europejską prezentacją D Wide Z.E. LEC (Low Entry Cab). Ten całkowicie elektryczny pojazd jest wyposażony w nową, niską kabinę, zaprojektowaną specjalnie w celu ułatwienia operacji zbierania odpadów, optymalizując ich bezpieczeństwo, komfort i zwiększając efektywność załogi.

    Renault Trucks, Nowa miejska, w pełni elektryczna ciężarówka D Wide Z.E. LEC z niskim wejściem

    Renault Trucks D Wide Z.E. LEC jest tak wyposażony, aby umożliwić operatorom łatwy i bezpieczny dostęp do pojazdu. Wejście do kabiny jest o 200 mm niższe niż w standardowej ciężarówce dystrybucyjnej, ma jeden antypoślizgowy stopień i drzwi otwierane pod kątem 90 stopni. To znacznie zmniejsza zmęczenie załogi związane z wsiadaniem i wysiadaniem z kabiny ponad 100 razy w jednym przejeździe.

    Niskie położenie kabiny zapewnia doskonałą widoczność dla kierowcy, a tym samym optymalną ochronę niechronionych uczestników ruchu drogowego. W celu zwiększenia widoczności Renault Trucks zaleca stosowanie dodatkowych szyb bocznych umieszczonych w tylnej części kabiny, które są dostępne jako opcja.

    Przestronna kabina tego w pełni elektrycznego samochodu ciężarowego może pomieścić kierowcę i do trzech dodatkowych członków załogi. Opcjonalna płaska podłoga zapewnia swobodę poruszania się wewnątrz pojazdu i umożliwia wsiadanie i wysiadanie zarówno z lewej, jak i z prawej strony.

    Opracowany w ścisłej współpracy z firmą Estepe, Renault Trucks D Wide Z.E. LEC dostarczany jest w wersji 6×2 z kierowaną osią tylną i dostępny jest w całej Europie. Ponieważ jest pojazdem w pełni elektrycznym, nie emituje spalin i dopuszczony jest do ruchu na obszarach miejskich w strefach zeroemisyjnego transportu.

    (s)
    Fot. Renault Trucks

    Tagi : elektryczna ciężarówka, elektryczna śmieciarka, Renault Trucks
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Marzec 202

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone