RENAULT TRUCKS: ONSIGHT CONNECT – jeszcze bliżej klienta
Renault Trucks Polska wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, w trosce o wysoką jakość i jak najlepszy standard obsługi, wprowadziło do swojego użytku innowacyjne narzędzie: aplikację ONSIGHT CONNECT, pozwalającą na szybszą diagnozę online i naprawę.
W niezaplanowanym przestoju kluczowe jest skrócenie reakcji przy rozwiązywaniu problemów, zapewnienie lepszego przepływu informacji pomiędzy mechanikiem, serwisem i wsparciem technicznym, a co za tym idzie krótszy przestój i niższy jego koszt dla klienta. Chcąc osiągnąć ten cel marka Renault Trucks inwestuje w rozwiązania, które przynoszą wymierną korzyść dla użytkownika.
ONSIGHT CONNECT to profesjonalna aplikacja na smartfon lub tablet przeznaczona do komunikacji między wykwalifikowanymi pracownikami technicznymi. Umożliwia ona wideo-połączenie w czasie rzeczywistym między serwisem, w którym zdiagnozowano usterkę a Inżynierem Serwisu, który nie będąc na miejscu może lepiej zrozumieć problem pojazdu i przeprowadzić skuteczniejszą i szybszą diagnostykę online.
Aplikacja pozwala na przekaz obrazu i dźwięku, jednocześnie dla kilku uczestników. Dodatkową, szczególną jej zaletą, jest możliwość zaznaczenia, wyróżnienia, zbliżenia wybranych obszarów/elementów na ekranie podczas połączenia. Aplikacja pozwala również na wykorzystanie kamer termowizyjnych, makro oraz okularów VR.
Narzędzie ONSIGHT CONNECT jest wsparciem technicznym we wszystkich autoryzowanych serwisach Renault Trucks Polska.
(s)
Fot. Renault Trucks
Views: 8