Szczęśniak. Norweski lew
Fredrikstad to malowniczo położone miasto w południowej części Norwegii. Zostało założonew 1567 roku przez króla Fryderyka […]
Renault Trucks Polska ogłosiło, że firma Berto Polska (www.grupa-berto.pl) zdecydowała się na zakup dwóch zestawów chłodniczych opartych na nowym modelu gamy D Wide 6×2.
Zamówione pojazdy, wyposażone w 11-litrowe silniki DE o mocy 460 KM, będą idealnym wsparciem dla działalności transportowej Berto Polska. Jednym z kluczowych elementów oferty Renault Trucks dla Berto Polska są zaawansowane systemy bezpieczeństwa, spełniające najnowsze unijne przepisy General Safety Regulation (GSR).
Dostarczane do Berto Polska pojazdy wyposażone są w systemy spełniające wytyczne GSR, które obejmują szereg funkcji zapewniających bezpieczeństwo kierowcy oraz innych użytkowników dróg. Jednym z nich jest system radarów i kamer monitorujących najbliższe otoczenie wokół pojazdu, ostrzegając kierowcę o obecności pieszych, rowerzystów i innych pojazdów. Dzięki temu kierowcy mogą podejmować bardziej świadome decyzje podczas zmiany pasa ruchu czy manewrowania w przestrzeniach miejskich.
Kolejną istotną funkcją GSR jest system automatycznego hamowania awaryjnego (AEBS), który reaguje na zagrożenia zderzenia poprzez aktywowanie hamulców w celu uniknięcia kolizji lub zmniejszenia jej skutków. Ten rodzaj technologii znacząco zwiększa bezpieczeństwo na drodze, szczególnie w sytuacjach, gdy reakcja kierowcy może być opóźniona.
Tempomat adaptacyjny ACC utrzymuje bezpieczną odległość od poprzedzającego pojazdu, automatycznie regulując prędkość pojazdu. System wspomagania ruszania pod górę przytrzymuje hamulec przez kilka sekund po zwolnieniu przez kierowcę jego pedału, co ułatwia ruszanie pod górę. System (LDWS/DDAW) ostrzega o senności wyzwalając alarm dźwiękowy i wizualny na desce rozdzielczej, gdy ciężarówka zjeżdża z pasa ruchu. Natomiast system (ISA) rozpoznaje znaki drogowe i ostrzega w przypadku, gdy pojazd porusza się wyższą prędkością.
Oferta dla Berto Polska (www.grupa-berto.pl) obejmuje nie tylko dostarczenie pojazdów, ale również kompleksowe wsparcie w postaci dwuletniej usługi Optifleet i specjalistycznego szkolenia z jazdy racjonalnej dla kierowców. Dostarczane pojazdy objęte są również 5-letnim kontraktem serwisowym Excellence. – Renault Trucks jest długoterminowym partnerem nie tylko Grupy Berto, ale także Berto Polska. Stała współpraca między naszymi zespołami pozwala nam oferować i budować wydajne rozwiązania transportowe z wykorzystaniem wysokiej jakości pojazdów i usług serwisowych mówią – Sylvain Cotin, dyrektor generalny Berto Polska i Mirosław Andrzejewski, wiceprezes Berto Kmtrans. – Każdego dnia Berto Polska wykorzystuje ponad 100 pojazdów do transportu towarów swoich klientów w całej Polsce. Jesteśmy obecni na trzech rynkach: spożywczym z kontrolą temperatury, farmaceutycznym i materiałów budowlanych. Dysponujemy różnymi punktami przeładunkowymi, co pozwala nam na organizowanie transportu wahadłowego, jak i lokalną dystrybucję. Nasza gama pojazdów jest zróżnicowana i pozwala zaspokoić różne potrzeby naszych klientów (bus-solo-zestaw-HDS). Berto Polska zamierza kontynuować odnawianie floty w 2025 r., aby móc dalej oferować rozwiązania transportowe spełniające nowe wymagania transportowe (normy środowiskowe i bezpieczeństwa). Na koniec należy podkreślić, iż Berto Polska to także zespół ponad 60 specjalistów ds. transportu, którzy każdego dnia ciężko pracują, aby znaleźć optymalne rozwiązania dla naszych klientów. Zapraszamy do współpracy.
Zabudowa pojazdu obejmuje również platformę samowyładowczą BAR BC 2000S4 o udźwigu 2000 kg, z dwoma rollstopami na platformie oraz własnym zasilaniem z akumulatorów. Dzięki temu rozwiązaniu operacje załadunku i rozładunku staną się jeszcze bardziej efektywne i wygodne dla operatora.
Agregaty Carrier Supra 850MT zapewnią odpowiednią temperaturę w komorze chłodniczej, natomiast rejestrator Data Cold 600 umożliwi precyzyjne monitorowanie warunków transportu. Przyczepy wyposażone zostaną w zaawansowane agregaty Carrier Vector HE 19 E – II MT, gwarantujące wielopoziomową kontrolę temperatury. Natomiast zabudowę chłodniczą pojazdów będzie realizować firma Igloocar Dębica, znana z doskonałej jakości i długoletniego doświadczenia w branży.
Jarosław Zwoliński, Key Account Manager Renault Trucks Polska dodaje: – Jesteśmy przekonani, że uszyte na miarę potrzeb Berto Polska pojazdy spełnią swoje zadanie w codziennej logistyce firmy. Dodatkowo, wyposażenie pojazdów w zaawansowane systemy GSR stanowi ważny krok w kierunku zwiększenia bezpieczeństwa na drogach.
(s), fot. Renault Trucks
Fredrikstad to malowniczo położone miasto w południowej części Norwegii. Zostało założonew 1567 roku przez króla Fryderyka […]
Od 1 października 2024 nowym dyrektorem zarządzającym Mercedes-Benz Vans w Polsce zostaje René Achinger, pełniący tę […]
W obliczu globalnych wyzwań firmy coraz częściej decydują się na przeniesienie produkcji bliżej rynków zbytu. Trend […]
Views: 70