Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
  • e-Sklep
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » Renault Trucks: Dostawa ciężarówek gamy D Wide do Berto Polska

    Renault Trucks: Dostawa ciężarówek gamy D Wide do Berto Polska

    16 kwietnia, 2024
    Aktualności, Samochody ciężarowe

    Renault Trucks Polska dostarczy pojazdy ciężarowe gamy D Wide dla Berto Polska. Pojazdy są wyposażone w najnowsze technologie zgodne z unijnymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa.

    Renault Trucks: Dostawa ciężarówek gamy D Wide do Berto Polska

    Renault Trucks Polska ogłosiło, że firma Berto Polska (www.grupa-berto.pl) zdecydowała się na zakup dwóch zestawów chłodniczych opartych na nowym modelu gamy D Wide 6×2.

    Zamówione pojazdy, wyposażone w 11-litrowe silniki DE o mocy 460 KM, będą idealnym wsparciem dla działalności transportowej Berto Polska. Jednym z kluczowych elementów oferty Renault Trucks dla Berto Polska są zaawansowane systemy bezpieczeństwa, spełniające najnowsze unijne przepisy General Safety Regulation (GSR).

    Dostarczane do Berto Polska pojazdy wyposażone są w systemy spełniające wytyczne GSR, które obejmują szereg funkcji zapewniających bezpieczeństwo kierowcy oraz innych użytkowników dróg. Jednym z nich jest system radarów i kamer monitorujących najbliższe otoczenie wokół pojazdu, ostrzegając kierowcę o obecności pieszych, rowerzystów i innych pojazdów. Dzięki temu kierowcy mogą podejmować bardziej świadome decyzje podczas zmiany pasa ruchu czy manewrowania w przestrzeniach miejskich.

    Kolejną istotną funkcją GSR jest system automatycznego hamowania awaryjnego (AEBS), który reaguje na zagrożenia zderzenia poprzez aktywowanie hamulców w celu uniknięcia kolizji lub zmniejszenia jej skutków. Ten rodzaj technologii znacząco zwiększa bezpieczeństwo na drodze, szczególnie w sytuacjach, gdy reakcja kierowcy może być opóźniona.

    Renault Trucks - Nowa Gama D i D-Wide.
    Renault Trucks – Nowa Gama D i D-Wide.

    Tempomat adaptacyjny ACC utrzymuje bezpieczną odległość od poprzedzającego pojazdu, automatycznie regulując prędkość pojazdu. System wspomagania ruszania pod górę przytrzymuje hamulec przez kilka sekund po zwolnieniu przez kierowcę jego pedału, co ułatwia ruszanie pod górę. System (LDWS/DDAW) ostrzega o senności wyzwalając alarm dźwiękowy i wizualny na desce rozdzielczej, gdy ciężarówka zjeżdża z pasa ruchu. Natomiast system (ISA) rozpoznaje znaki drogowe i ostrzega w przypadku, gdy pojazd porusza się wyższą prędkością.

    Oferta dla Berto Polska (www.grupa-berto.pl) obejmuje nie tylko dostarczenie pojazdów, ale również kompleksowe wsparcie w postaci dwuletniej usługi Optifleet i specjalistycznego szkolenia z jazdy racjonalnej dla kierowców. Dostarczane pojazdy objęte są również 5-letnim kontraktem serwisowym Excellence. – Renault Trucks jest długoterminowym partnerem nie tylko Grupy Berto, ale także Berto Polska. Stała współpraca między naszymi zespołami pozwala nam oferować i budować wydajne rozwiązania transportowe z wykorzystaniem wysokiej jakości pojazdów i usług serwisowych mówią – Sylvain Cotin, dyrektor generalny Berto Polska i Mirosław Andrzejewski, wiceprezes Berto Kmtrans. – Każdego dnia Berto Polska wykorzystuje ponad 100 pojazdów do transportu towarów swoich klientów w całej Polsce. Jesteśmy obecni na trzech rynkach: spożywczym z kontrolą temperatury, farmaceutycznym i materiałów budowlanych. Dysponujemy różnymi punktami przeładunkowymi, co pozwala nam na organizowanie transportu wahadłowego, jak i lokalną dystrybucję. Nasza gama pojazdów jest zróżnicowana i pozwala zaspokoić różne potrzeby naszych klientów (bus-solo-zestaw-HDS). Berto Polska zamierza kontynuować odnawianie floty w 2025 r., aby móc dalej oferować rozwiązania transportowe spełniające nowe wymagania transportowe (normy środowiskowe i bezpieczeństwa). Na koniec należy podkreślić, iż Berto Polska to także zespół ponad 60 specjalistów ds. transportu, którzy każdego dnia ciężko pracują, aby znaleźć optymalne rozwiązania dla naszych klientów. Zapraszamy do współpracy.

    Zabudowa pojazdu obejmuje również platformę samowyładowczą BAR BC 2000S4 o udźwigu 2000 kg, z dwoma rollstopami na platformie oraz własnym zasilaniem z akumulatorów. Dzięki temu rozwiązaniu operacje załadunku i rozładunku staną się jeszcze bardziej efektywne i wygodne dla operatora.

    Agregaty Carrier Supra 850MT zapewnią odpowiednią temperaturę w komorze chłodniczej, natomiast rejestrator Data Cold 600 umożliwi precyzyjne monitorowanie warunków transportu. Przyczepy wyposażone zostaną w zaawansowane agregaty Carrier Vector HE 19 E – II MT, gwarantujące wielopoziomową kontrolę temperatury. Natomiast zabudowę chłodniczą pojazdów będzie realizować firma Igloocar Dębica, znana z doskonałej jakości i długoletniego doświadczenia w branży.

    Jarosław Zwoliński, Key Account Manager Renault Trucks Polska dodaje: – Jesteśmy przekonani, że uszyte na miarę potrzeb Berto Polska pojazdy spełnią swoje zadanie w codziennej logistyce firmy. Dodatkowo, wyposażenie pojazdów w zaawansowane systemy GSR stanowi ważny krok w kierunku zwiększenia bezpieczeństwa na drogach.

    (s), fot. Renault Trucks

    Nowoczesne technologie na rynku transportowym. Klucz do efektywności i wzrostu w 2025 Roku

    Nowoczesne technologie na rynku transportowym. Klucz do efektywności i wzrostu w 2025 Roku

    Wielu przedsiębiorców patrzy na 2025 r. z nadzieją na poprawę sytuacji gospodarczej. Nieco optymizmu płynie z […]

    Czytaj więcej… Nowoczesne technologie na rynku transportowym. Klucz do efektywności i wzrostu w 2025 RokuContinue

    Nocne kontrole nienormatywnych. Niechlubni „rekordziści” wożą kontenery i szamba

    Nocne kontrole nienormatywnych. Niechlubni „rekordziści” wożą kontenery i szamba

    Znacznie przeładowane „stonogi” z kontenerami i zespół pojazdów przewożący szamba betonowe zatrzymała kujawsko-pomorska ITD. Inspektorzy wstrzymali […]

    Czytaj więcej… Nocne kontrole nienormatywnych. Niechlubni „rekordziści” wożą kontenery i szambaContinue

    IVECO na Tour d’Europe: biometan na czele transformacji energetycznej

    IVECO na Tour d’Europe: biometan na czele transformacji energetycznej

    IVECO S-Way zdobywa prestiżową nagrodę Red Dot Award 2024 w kategorii Product Design

    Czytaj więcej… IVECO na Tour d’Europe: biometan na czele transformacji energetycznejContinue

    Tagi : Renault Trucks
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – kwiecień 2025

    Partnerzy

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,83
    Pb95
    6,04
    ON
    6,11
    LPG
    3,18
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,27
    USD/PLN
    4,15
    CHF/PLN
    4,56
    GPB/PLN
    5,15
    NOK/PLN
    0,36
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone
    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda