Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Analizy
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Bezpieczeństwo
    • Drogi
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Opony
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Finanse
    • Logistyka
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Naczepy
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Targi
      • Technika
      • Wydarzenia
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Artykuły
    • Autobusy
    • Bezpieczeństwo
    • Eksploatacja
      • Opony
    • Elektromobilność
    • Finanse
    • Jazda próbna
    • Logistyka
    • Naczepy
    • Oleje i paliwa
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Producenci
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Wydarzenia
      • Technika
      • Targi
    • Serwis
    • Wywiad
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Archiwum
  • Prenumerata
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » Renault Trucks: 30 pojazdów przestrzennych dla firmy INDEKA 

    Renault Trucks: 30 pojazdów przestrzennych dla firmy INDEKA 

    4 stycznia, 2022
    Aktualności, Rynek

    Flota firmy Indeka, licząca ponad 260 pojazdów, powiększyła się właśnie o 30 zestawów kubaturowych WESOB na podwoziach Renault Trucks T 480 P6×2Low.

    Renault Trucks, 30 pojazdów przestrzennych dla firmy INDEKA, Ciężarówki i Logistyka 
    Kolejna przekazana partii zestawów kubaturowych Wesob na podwoziach Renault Trucks T 480 P6×2Low

    – Nasz wybór wynika z wieloletnich dobrych doświadczeń z grupą Volvo. Jesteśmy też zadowoleni z pojazdów Renault T, które użytkujemy we flocie już trzeci rok – skomentował podczas przekazania partii pojazdów sam właściciel Bogusław Indeka, prowadzący z synami firmę rodzinną.

    Modele Renault Trucks T odebrane jeszcze w 2019 r. mają już na licznikach przebieg na poziomie 450 do 500 tys. km i jak podkreślił właściciel, pod względem obsługowym, nie odbiegają od dotychczasowej floty pojazdów. Pełną obsługę gwarancyjną pojazdów zapewnia autoryzowany Serwis Józef Skrzypa, z którym przewoźnik współpracuje od wielu lat.

    – Nowe pojazdy będą woziły towary kubaturowe w ruchu międzynarodowym dla światowych koncernów – leaderów branży opakowaniowej, higienicznej i automotive – wyjaśnił Konrad Indeka, dyrektor zarządzający w tej rodzinnej firmie.

    Ważnym elementem decyzji podjętej przez przewoźnika była nie tylko dobra opinia o jakości usług producenta, ale i rosnące wymagania klientów co do jakości i terminowości pracy przewozowej.

    Grupa Indeka rozwija się na rynku transportowo-spedycyjnym od ponad 30 lat. Siedziba główna firmy mieści się w Kobylnicy k. Słupska, gdzie oprócz zaplecza administracyjnego znajduje się również hala serwisowa, myjnie oraz strzeżony parking ciężarowy. Przewoźnik ma również oddziały m.in. w Poznaniu, Wrocławiu, Hiszpanii i Holandii.

    – Jesteśmy dumni, że wybrali Państwo naszą markę do swojej floty. Miałem okazję zobaczyć jak prowadzona jest firma, i jak wyglądają jej centra logistyczne oraz czego Państwo dokonali. Jestem pod wielkim wrażeniem. Dziękujemy jeszcze raz za wybór i zaufanie. To przyjemność móc współpracować z tak solidnym i rzetelnym partnerem – skomentował Valery Muyard, prezes spółki Renault Trucks Polska podczas zwiedzania siedziby firmy w Kobylnicy.

    W uroczystym  przekazaniu wzięli udział przedstawiciele Renault Trucks Polska na czele z  prezesem Valery Muyard oraz właściciele firm Indeka i Serwisy Józef Skrzypa.

    W uroczystym przekazaniu wzięli udział przedstawiciele Renault Trucks Polska na czele z prezesem Valery Muyardem oraz właściciele firm Indeka i Serwisy Józef Skrzypa.

    Pojazdy uszyte na miarę

    Podczas przygotowywania oferty sprzedażowej, Damian Kaczmarek, opiekun firmy Indeka z ramienia Renault Trucks, brał pod uwagę informacje o konfiguracji pojazdów dotychczasowej floty spółki i starał się, by nowe samochody nie odbiegały wyposażeniem od standardów firmy, a nawet w niektórych aspektach je przewyższały.

    Pojazdy zostały niemal „uszyte na miarę” według potrzeb przewoźnika, co potwierdzają też sami kierowcy. Świadczy o tym chociażby wyposażenie aut w większe zbiorniki paliwa o łącznej pojemności ok. 1500 l, które pomagają w planowaniu i optymalizacji długich tras.

    Odebrane Renault Trucks T480 są napędzane najnowszym 13-litrowym silnikiem zgodnym z normą emisji spalin Euro VI Step E o mocy maksymalnej 480 KM (353 kW), współpracującym ze zautomatyzowaną skrzynią biegów Optidriver 2612F o 12 przełożeniach. Działanie hamulców zasadniczych wspomaga mocny zwalniacz Optibrake+ o mocy 382 kW przy 2300 obr/min.

    Oszczędności w eksploatacji zapewnią firmie Indeka zainstalowane pakiety systemów ograniczających zużycie paliwa i wpływających na ekonomię jazdy Fuel Eco+. Są to m.in. elastyczny tempomat z funkcją Optiroll i system wyłączania silnika po 5 minutach. To także tempomat topograficzny Optivision pozwalający na paliwooszczędny dobór biegów w zależności od aktualnego ukształtowania terenu i obniżanie prędkości o nawet 10 km/h, jeśli akurat sprzyja to zmniejszeniu spalania. Uzyskanie maksymalnej wydajności eksploatacji wspiera usługa OptifleetCheck, pozwalająca na generowanie raportów danych technicznych do kontroli zużycia paliwa w pojeździe przez kierowcę.

    – Przy doborze konfiguracji pojazdów, zależało nam na przestrzeni w kabinie i komforcie kierowców, stąd wybór najwyższej kabiny High SleeperCab w najbogatszym wariancie wykończenia i wyposażenia Ultimate – dodał Tomasz Indeka, menedżer ds. serwisu w firmie. Kierowcy docenią wygodną górną leżankę z drabinką z możliwością transformacji w półkę i siatkę na bagaże. Oprócz licznych schowków na rzeczy osobiste i drobiazgi, w kabinie jest również lodówka o pojemności 40 l w schowku środkowym pod kanapą, wyciszona z termostatem i kontrolą akumulatorów pojazdu.

    Smaku dodaje fakt, że dwa pojazdy z odebranej partii zamówienia zostały dodatkowo doposażone m.in. w aluminiowe felgi Alcoa – to dla wyróżnienia kierowcy za zasługi dla firmy.

    Firma zabudowująca zestawy przestrzenne Wesob również dopasowała specyfikację do wymagań przewoźnika. Zabudowy wyposażono m.in. w trap przejazdowy, odsuwany i podnoszony dach i dodatkowe uszczelnienia. Zestawy wykonano zgodnie z wymaganiami normy EN 12642 XL.

    (s)
    Fot. Renault Trucks

    Tagi : Renault Trucks
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Styczeń-Luty 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Prenumerata
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,58
    ON
    8,53
    LPG
    3,83
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,71
    USD/PLN
    4,29
    CHF/PLN
    4,58
    GPB/PLN
    5,60
    NOK/PLN
    0,49
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone