Okres przejściowy na wymianę tachografów – czy przewoźnicy mogą odetchnąć z ulgą?
Komisja Europejska niespodziewanie wprowadziła okres przejściowy dla przewoźników, którzy nie zdążyli wymienić tachografów na najnowsze modele […]
Już w czerwcu na konferencji poprzedzającej targi IAA w zakładzie produkcyjnym naczep chłodni we Vreden, dziennikarzom zaprezentowano nowe produkty Schmitz Cargobull. Dzięki zintegrowanemu portfolio pojazdów i usług firma oferuje kompleksowe rozwiązania z jednego źródła. Zaprezentowane rozwiązania produktowe i usługowe gwarantują niezawodny transport towarów i obsługę danych, zwiększają niezawodność i efektywność transportu, a także poprawiają dostępność pojazdów i czas ich pracy. Wspierają też przejrzystość w łańcuchu dostaw i planowanie transportu, pomagając wprowadzać zrównoważony rozwój przez wysoką efektywność paliwową.
W zakładzie we Vreden ok. 2000 pracowników produkuje naczepy chłodnie do transportu w kontrolowanej temperaturze i ładunków suchych, a także konwencjonalne i elektryczne, transportowe agregaty chłodnicze S.CU stosowane w chłodniach Schmitz Cargobull.
W kolejnych numerach będziemy pisać o nowościach Schmitza, a jest ich naprawdę sporo. Poza wspomnianymi agregatami chłodniczymi w naczepach chłodniach pojawią się liczne nowe elementy wyposażenia, jodnoosiowa naczepa chłodnia S.KO CITY, naczepa do przewozu ładunków suchych S.BO EXPRESS do bezpiecznego transportu towarów wysokiej jakości w usługach kurierskich i ekspresowych, naczepa do transportu suchego S.BO PACE po raz pierwszy połączona z aerodynamicznym nadwoziem EcoFIX, stworzona specjalnie dla sektora CEP; efektywne rozwiązania dla transportu multimodalnego: podwozia wymienne A.WF i Z.WF oraz skrzynia wymienna W.BO; podwozie kontenerowe z naczepą S.CF z samodzielnym agregatem prądotwórczym; lekkie pojazdy BERGERecotrail z pełną gamą usług dostępnych w firmie Schmitz Cargobull; naczepa wywrotka S.KI o zwiększonej ładowności – z telematyką TrailerConnect, cyfrowym pokładowym systemem ważenia i systemami kamer; nowe usługi cyfrowe: konserwacja predykcyjna, centrum zarządzania danymi i Tour-Track czy autorski system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) dla naczep – dostosowany do nowej normy UN ECE R 141. A to jeszcze nie wszystko!
(s), fot. Schmitz Cargobull
Komisja Europejska niespodziewanie wprowadziła okres przejściowy dla przewoźników, którzy nie zdążyli wymienić tachografów na najnowsze modele […]
Stolica Wielkopolski po raz kolejny inwestuje w bezemisyjny transport publiczny. MPK Poznań i producent Solaris Bus […]
Amazon złożył największe w historii zamówienie na ponad 200 akumulatorowo-elektrycznych samochodów ciężarowych i wybrał flagowy pojazd […]