Piwka było za dużo
45 360 sztuk puszek piwa znajdowało się w kontenerze zatrzymanej ciężarówki w Gnieźnie. Ładunek był za ciężki o 1,25 t i za długi. Kierowca nie zdołał usunąć nadmiar załadunku i pojazd trafił na parking strzeżony.

Przewóz drogowy 45-stopowego kontenera z trzydziestoma paletami 45,360 sztuk puszek piwa zespołem pojazdów z Poznania do Gdańska został zatrzymany do kontroli drogowej na zachodniej obwodnicy Gniezna przez wielkopolskich inspektorów.
Nie dość, że pojazd był za długi o metr, bowiem przy normie 16,5 m mierzył 17,5 m, to dopuszczalny nacisk grupy osi składającej się z trzech osi nienapędowych w naczepie wyniósł 25,25 t i był o 1,25 t za duży.

Podczas trwania kontroli nie udało mu się usunąć stwierdzonych nieprawidłowości, więc pojazd został usunięty na parking strzeżony.
Zostało wszczęte postępowanie administracyjne wobec przedsiębiorcy na łączną kwotę 8,000 zł. Kierowca został ukarany mandatem w wysokości 100 zł.
opr. CYPH
Fot. WITD w Poznaniu
- Mercedes-Benz Vans: Elektryczna flota przyszłością firm nie tylko kurierskich…Dekarbonizacja floty, zeroemisyjność, zielona transformacja – to tylko kilka określeń, które już wkrótce zdominują branżę motoryzacyjną. Wraz ze zmianami w europejskim prawie, takimi jak Zielony Ład czy pakiet „Fit for 55”, rynek samochodów osobowych i […]
- SCHEUERLE: U-boot U17 przewieziony bezpiecznie do muzeum techniki na modułach Scheuerle InterCombiTo może być najdłuższa kombinacja naczep ze sztywną platformą, jaką kiedykolwiek widziano na drogach publicznych w Niemczech: zespół specjalistów Spedition Kübler przewoził zabytkowy okręt podwodny o długości 50 metrów i wadze prawie 500 ton na […]
- SCHMITZ CARGOBULL: Inżynieria wymagań firmy zyskuje uznanie IREBWydział Inżynierii Systemów E/E firmy Schmitz Cargobull otrzymał srebrny status od Międzynarodowej Rady Inżynierii Wymagań. Inżynieria wymagań firmy Schmitz Cargobull została wyróżniona srebrnym statusem przez Międzynarodową Radę Inżynierii Wymagań (IREB). Status ten potwierdza profesjonalną komunikację, […]
- GOLDHOFER: Przewiozą pociągi tam gdzie nie ma torów…W austriackim Linzu stary most kolejowy na Dunaju został rozebrany w 2016 r. i zastąpiony nowym mostem drogowym, który został otwarty w 2021 r. W rezultacie lokomotywy i tabor muszą być transportowane na moście autostrady […]
Udostępnij :