Nowy Mercedes Actros L będzie w sprzedaży od grudnia! Zużywa 3% mniej paliwa!
Nowy Mercedes Actros L z kabiną Pro Cabin znaną już z elektrycznego eActros 600 trafi do […]
Kiedy Roy Seifert podjeżdża swoją ciężarówką, BM 214 nie jest od razu widoczny. Jest przechowywany w kompaktowej skrzyni transportowej. Ale wystarczy 30 sekund, aby wózek widłowy Palfinger montowany na ciężarówce wyjechał z pudła i był całkowicie gotowy do działania!
Niezależnie od tego, czy pracuje na utwardzonych chodnikach, wąskich parkingach podziemnych czy wyboistych żwirowych drogach — dzięki Palfinger BM 214 doświadczeni kierowcy mogą dostarczać ładunki nawet na najbardziej odległe place budowy.
– Po dokładnym rozważeniu wybraliśmy BM 214. Jego duża elastyczność i zdolność do gotowości do działania w rekordowym czasie były dla mnie decydującymi zaletami, ponieważ czasami wykonuję do siedmiu zadań dziennie w bardzo napiętych ramach czasowych. Ponadto, dzięki maksymalnemu udźwigowi 2100 kg, podwieszany wózek widłowy może obsługiwać również ciężkie ładunki – mówi Seifert.
Podwieszany w skrzyni do ciężarówki wózek widłowy swoje doskonałe właściwości terenowe zawdzięcza stałemu napędowi na wszystkie koła 4×4 w połączeniu z kompaktowymi wymiarami, które sprawiają, że jest to prawdziwa rewolucja dla firmy Seifert podczas codziennego rozładunku materiałów budowlanych. Operator jest również pod wrażeniem wyglądu BM 214.
– Oprócz cech technicznych ważny był dla mnie także wygląd. Ponieważ jest umieszczony w skrzyni transportowej, BM 214 pozostaje zimą chroniony przed słoną wodą i brudem. W rezultacie po czterech do pięciu latach nadal będzie wyglądał tak samo jak dzisiaj i pozostanie w pełni sprawny – wyjaśnia Seifert.
Roy Seifert docenia możliwości BM 214 i wie, że może polegać na zaletach jakości usług Palfinger: – Mam już 14 lat doświadczenia z żurawiami przeładunkowymi Palfinger. Postrzegam BM 214 jako dodatkowe rozwiązanie i rozszerzenie usługi świadczonej przez Huber & Riedel GmbH. Dzięki niewielkim rozmiarom jeszcze łatwiej jest dotrzeć do miejsc, w których żuraw załadunkowy ma czasem mniejszą swobodę, na przykład na końcu wąskich uliczek. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaopatrywać nawet skomplikowane budowy w potrzebne im materiały. Co więcej, jeśli nigdy wcześniej nie obsługiwałeś żurawia, łatwy w obsłudze wózek widłowy montowany na ciężarówce to doskonały sposób na rozpoczęcie tej przygody. To, co cenię w firmie Palfineger, to wysoka jakość usług i indywidualne podejście do klienta. Warsztat, w którym dostałem swój pierwszy żuraw, nadal jest moim zaufanym warsztatem.
(s), fot. Palfinger
Nowy Mercedes Actros L z kabiną Pro Cabin znaną już z elektrycznego eActros 600 trafi do […]
Porównując pierwsze półrocze 2024 roku z pierwszym półroczem roku ubiegłego, odnotowano kilkunastoprocentowy wzrost wolumenów we wszystkich […]
Goodyear wprowadza na rynek nowe opony ciężarowe klasy premium Goodyear EQMAX i EQMAX ULTRA. Zaprojektowano je […]