Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » PALFINGER: W drodze z podwieszanym wózkiem widłowym BM 214

    PALFINGER: W drodze z podwieszanym wózkiem widłowym BM 214

    31 lipca, 2023
    Aktualności, Eksploatacja, Galeria

    Wszędzie tam, gdzie pojawia się podwieszany wózek widłowy PALFINGER BM 214, budzi entuzjazm. Roy Seifert, który od 1997 roku pracuje jako kierowca w bawarskiej firmie Huber & Riedel GmbH zajmującej się materiałami budowlanymi, codziennie używa podwieszanego wózka widłowego do wielu różnych zastosowań.

    PALFINGER: W drodze z podwieszanym wózkiem widłowym BM 214

    Elastyczny, kompaktowy i zawsze gotowy do działania

    Kiedy Roy Seifert podjeżdża swoją ciężarówką, BM 214 nie jest od razu widoczny. Jest przechowywany w kompaktowej skrzyni transportowej. Ale wystarczy 30 sekund, aby wózek widłowy Palfinger montowany na ciężarówce wyjechał z pudła i był całkowicie gotowy do działania!

    Niezależnie od tego, czy pracuje na utwardzonych chodnikach, wąskich parkingach podziemnych czy wyboistych żwirowych drogach — dzięki Palfinger BM 214 doświadczeni kierowcy mogą dostarczać ładunki nawet na najbardziej odległe place budowy.

    – Po dokładnym rozważeniu wybraliśmy BM 214. Jego duża elastyczność i zdolność do gotowości do działania w rekordowym czasie były dla mnie decydującymi zaletami, ponieważ czasami wykonuję do siedmiu zadań dziennie w bardzo napiętych ramach czasowych. Ponadto, dzięki maksymalnemu udźwigowi 2100 kg, podwieszany wózek widłowy może obsługiwać również ciężkie ładunki –  mówi Seifert.

    PALFINGER: W drodze z podwieszanym wózkiem widłowym BM 214
    PALFINGER: W drodze z podwieszanym wózkiem widłowym BM 214
    PALFINGER: W drodze z podwieszanym wózkiem widłowym BM 214
    PALFINGER: W drodze z podwieszanym wózkiem widłowym BM 214
    PALFINGER: W drodze z podwieszanym wózkiem widłowym BM 214
    PALFINGER: W drodze z podwieszanym wózkiem widłowym BM 214

    Podwieszany w skrzyni do ciężarówki wózek widłowy swoje doskonałe właściwości terenowe zawdzięcza stałemu napędowi na wszystkie koła 4×4 w połączeniu z kompaktowymi wymiarami, które sprawiają, że jest to prawdziwa rewolucja dla firmy Seifert podczas codziennego rozładunku materiałów budowlanych. Operator jest również pod wrażeniem wyglądu BM 214.

    – Oprócz cech technicznych ważny był dla mnie także wygląd. Ponieważ jest umieszczony w skrzyni transportowej, BM 214 pozostaje zimą chroniony przed słoną wodą i brudem. W rezultacie po czterech do pięciu latach nadal będzie wyglądał tak samo jak dzisiaj i pozostanie w pełni sprawny – wyjaśnia Seifert.

    PALFINGER: W drodze z podwieszanym wózkiem widłowym BM 214

    Doskonałe uzupełnienie żurawia

    Roy Seifert docenia możliwości BM 214 i wie, że może polegać na zaletach jakości usług Palfinger: – Mam już 14 lat doświadczenia z żurawiami przeładunkowymi Palfinger. Postrzegam BM 214 jako dodatkowe rozwiązanie i rozszerzenie usługi świadczonej przez Huber & Riedel GmbH. Dzięki niewielkim rozmiarom jeszcze łatwiej jest dotrzeć do miejsc, w których żuraw załadunkowy ma czasem mniejszą swobodę, na przykład na końcu wąskich uliczek. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaopatrywać nawet skomplikowane budowy w potrzebne im materiały. Co więcej, jeśli nigdy wcześniej nie obsługiwałeś żurawia, łatwy w obsłudze wózek widłowy montowany na ciężarówce to doskonały sposób na rozpoczęcie tej przygody. To, co cenię w firmie Palfineger, to wysoka jakość usług i indywidualne podejście do klienta. Warsztat, w którym dostałem swój pierwszy żuraw, nadal jest moim zaufanym warsztatem.

    (s), fot. Palfinger

    FIRESTONE: Nowe opony regionalne do samochodów ciężarowych

    FIRESTONE: Nowe opony regionalne do samochodów ciężarowych

    Firestone ogłasza wprowadzenie na rynek nowej gamy opon regionalnych do samochodów ciężarowych, zaprojektowanych z wykorzystaniem opracowanej […]

    Czytaj więcej… FIRESTONE: Nowe opony regionalne do samochodów ciężarowychContinue

    Tragedia na niemieckiej autostradzie. Policja zidentyfikowała kierowców

    Tragedia na niemieckiej autostradzie. Policja zidentyfikowała kierowców

    Niemiecka policja autostradowa poinformowała o zidentyfikowaniu kierowców, którzy uczestniczyli w tragicznym wypadku na autostradzie A2 między […]

    Czytaj więcej… Tragedia na niemieckiej autostradzie. Policja zidentyfikowała kierowcówContinue

    GOLDHOFER: Iwona Blecharczyk i jej siedmioosiowa naczepa niskopodwoziowa Goldhofer „MPA”

    GOLDHOFER: Iwona Blecharczyk i jej siedmioosiowa naczepa niskopodwoziowa Goldhofer „MPA”

    Goldhofer i jako współwystawca Volvo Trucks przyciągnęli tłumy swoją pierwszą wspólną obecnością na targach NordBau 2023 […]

    Czytaj więcej… GOLDHOFER: Iwona Blecharczyk i jej siedmioosiowa naczepa niskopodwoziowa Goldhofer „MPA”Continue

    Tagi : wózek widłowy
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – czerwiec 2023

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,61
    ON
    6,35
    LPG
    2,97
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,58
    USD/PLN
    4,15
    CHF/PLN
    4,67
    GPB/PLN
    5,21
    NOK/PLN
    0,38
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone