Szczęśniak. Norweski lew
Fredrikstad to malowniczo położone miasto w południowej części Norwegii. Zostało założonew 1567 roku przez króla Fryderyka […]
Na wyróżnienie zasługuje olej ORLEN OIL ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30 o najnowszej klasie jakości API: FA-4/SN. Przeznaczony jest również do najnowocześniejszych konstrukcji silników wysokoprężnych spełniających normę emisji spalin Euro 6 oraz wyposażonych w układy SCR, DPF lub EGR. Pozostałe oleje syntetyczne ULTOR także cechują się świetnymi parametrami i aprobatami np. firm Mercedes-Benz czy Scania. Przykłady takich produktów prezentuje poniższa tabela.
W ofercie ORLEN OIL znajdują się również oleje półsyntetyczne niezmiernie istotne w procesie wymiany flot pojazdów ciężarowych na te nowszych generacji, wymagających olejów o niższej klasie lepkości, ale zapewniające niezawodną ochronę silnika. Są to m.in ULTOR EXTREME 10W-40, ULTOR BASIC 10W-40, ULTOR DIES L-SAPS M 10W-40, ULTOR COMPLETE 10W-40, ULTOR MASTER 10W-40.
W ofercie ORLEN OIL ULTOR wyróżniamy oleje oparte o technologię NEO GUARD, głównie klasy 15W-40 i 10W-30 m.in. ULTOR OPTIMO, ULTOR FUTURO, ULTOR PLUS, ULTOR CH-4, ULTOR CG-4. Technologia ta została opracowana w celu utrzymania czystości oraz zabezpieczenia silników wysokoobciążonych. Jest ona wynikiem współpracy specjalistów Biura Rozwoju i Technologii ORLEN OIL oraz największych na świecie producentów komponentów do produkcji olejów. Oleje z technologią NEO GUARD były poddawane długotrwałym testom i w większości otrzymały aprobaty OEM (oryginalnego wyposażenia producentów pojazdów).
Produkt | Aprobaty |
ORLEN OIL ULTOR PERFECT 5W-30 | DTFR 15C110 (228.51), DTFR 15C100 (228.31), VOLVO VDS-4.5, MACK EO-S-4.5, RENAULT VI RLD-3, MAN M3677, Scania LA |
ORLEN OIL ULTOR PROGRESS 10W-40 | DTFR 15C110 (228.51), Volvo VDS-4.5, Renault RVI RLD-3, Mack EOS-4.5, MAN M3775, Cummins CES 20086 |
ORLEN OIL ULTOR MAX 5W-40 | DTFR 15C100 (228.31), Volvo VDS-4.5, Renault RLD-3, Mack EOS-4.5 |
ORLEN OIL ULTOR MAXIMO 5W-30 | DTFR 15B120 (228.5), Volvo VDS-3, Mack EO-N, Renault VI RLD-2. |
ORLEN OIL ULTOR SCANDIV 10W-40 | Scania LDF-3 |
Olej wyprodukowany w technologii NEO GUARD zawiera najnowocześniejsze dodatki dyspergujące i detergenty zapobiegające łączeniu się cząstek sadzy w większe cząsteczki, niejednokrotnie zawierające opiłki metali. Tego typu połączenia mogą powodować tarcia w silniku, podnieść jego temperaturę pracy, a nawet spowodować zagęszczenie się oleju. Finalnie może to prowadzić do zatarcia się jednostki napędowej i kosztownego remontu.
Korzyści płynące z używania olejów ORLEN OIL ULTOR z technologią NEO GUARD to m.in:
ORLEN OIL ULTOR to także bardzo popularne mineralne oleje silnikowe przeznaczone do stosowania w wysokoobciążonych silnikach Diesla samochodów ciężarowych i ciężkich maszyn budowlanych. Nowym olejem w ofercie jest ORLEN ULTOR CI-4 20W-50 rekomendowany głównie do silników pojazdów spełniających normę emisyjną Euro III i wcześniejszych. Pozostałe oleje mineralne ULTOR to: ULTOR DIESEL 15W-40, ULTOR DIESEL 15W-50, ULTOR DIESEL 20W-50.
Popularność danego oleju wynika z zapotrzebowania, jakie wytycza rynek. Składa się na to głównie wiek parku maszynowego poruszającego się po drogach Polski i Europy, przepisy regulujące normy emisji spalin usuwające z dróg starsze pojazdy, tym samym zmniejszające zapotrzebowanie na oleje mineralne, a popularyzujące oleje półsyntetyczne i syntetyczne.
Pełna oferta produktów ORLEN OIL dostępna jest na stronie www.oferta.orlenoil.com.
(s), fot. ORLEN OIL
Fredrikstad to malowniczo położone miasto w południowej części Norwegii. Zostało założonew 1567 roku przez króla Fryderyka […]
Od 1 października 2024 nowym dyrektorem zarządzającym Mercedes-Benz Vans w Polsce zostaje René Achinger, pełniący tę […]
W obliczu globalnych wyzwań firmy coraz częściej decydują się na przeniesienie produkcji bliżej rynków zbytu. Trend […]
Views: 85